Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia

Data: 2011-11-14 18:23:44
Autor: kefirh
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia
W dniu 2011-11-14 16:02,  obserwator pisze:
[...]
*Niemiecki udzial w swiecie niepodleglosci - widziane z USA
[...]

Niemieckie władze są tak samo "niepodległe" jak i polskie.

Obecnie (wg niemieckojęzycznych mediów) na terenie Zjednoczonych Niemiec grasuje skrajnie prawicowa (prawicowa jest do znudzenia powtarzane aż zapadnie w umysł) banda z Zwickau.
Nazywają się NSU co można przetłumaczyć jako Narodowosocjalistyczne Podziemie.

Czyżby niemiecki Woytschech Kischtschack?

k.

Data: 2011-11-14 17:31:46
Autor: obserwator
kefirh <kefirh@reuter.si> napisał(a):
> [...]

Nazywają się NSU co można przetłumaczyć jako Narodowosocjalistyczne Podziemie.

Czyżby niemiecki Woytschech Kischtschack?
\
nie bardzo rozumiem jaki to ma zwazek z tekstem ktory zamiescilem. Udzial terrorystow lewackich z Niemiec na zaproszenie Krytyki Politycznej, ktore
mialy wywolac krwawe zamieszki - jest przeciez bezdyskusyjny i
udokumentowany.(vide teksty ktore pojawily sie nawet na grupie od 11.11. br).

Mozesz dokladniej wytlumaczyc o co ci chodzi?

Data: 2011-11-14 18:44:40
Autor: kefirh
W dniu 2011-11-14 18:31,  obserwator pisze:
[...]

Siejesz chopie zamęt.
Zajmij się lepiej Krytykom Politycznom.
Patrz na łapy gospodarzowi, "polskiemu" hospodynowi.
Nie rozwiązuj swoich problemów w cudzej zagrodzie.

k.

Data: 2011-11-14 18:00:29
Autor: obserwator
> [...]

Zajmij się lepiej Krytykom Politycznom.
Patrz na łapy gospodarzowi, "polskiemu" hospodynowi.
Nie rozwiązuj swoich problemów w cudzej zagrodzie.

 jaki zamet? poprosilem cie o wytlumaczenie, bo zupelnie nie rozumiem tego co
napisales w kontekscie tego tekstu ktory wkleilem.

Krytyka Polityczna sie zajalem nie tylko ja. Nie czytasz grupy dokladnie?

Kolejny wiec raz, prosze wytlumacz o co ci chodzi.

Data: 2011-11-14 19:28:23
Autor: kefirh
W dniu 2011-11-14 19:00,  obserwator pisze:
[...]

Chciałem tylko nadmienić, że polityka prowadzona jest w skali globalnej.
Jakieś tam "zamieszki" na obrzeżach czy nawet w centrum to chyba kwestia kilku albo kilkunastu telefonów.

Nie siać nienawiści między narodami, szanować innych to tak jakbyś siebie sam uszanował.
Wczoraj ze nieudawanym szacunkiem i pokorą zabiłem trzy zwierzęta i zjadłem je.

O to mi chodzi.
Oczywiście nie musisz wszystkiego rozumieć.

kefirh

Data: 2011-11-14 18:50:47
Autor: obserwator
[...]

Polska to obrzeza? czego obrzeza? napisales zupelnie cos innego o jakiejs prawicowej, niemieckiej grupie. O te grupe cie wiec zapytalem, bo mnie to
zainteresowalo.
Nie siać nienawiści między narodami, szanować innych to tak jakbyś siebie sam uszanował.
Wczoraj ze nieudawanym szacunkiem i pokorą zabiłem trzy zwierzęta i zjadłem je.

Ale KTO sieje nienawisc? To polskie bojowki terrorystyczne pojawilu sie w
stolicy Niemiec w dniu swieta Niepodleglosci Niemcow i zaczely brutalnie bic
Niemcow?

O to mi chodzi.
Oczywiście nie musisz wszystkiego rozumieć.

Mysle, ze rozumiem w tej chili nieco wiecej jesli chodzi o twoj tekst, mimo ze
nie odpowiedziales na pytanie ktore ci postawilem.

Dawno mieszkasz w Niemczech ? Czujesz sie jako mieszkaniec jednego z miast na
Gornym Slasku, bardziej Niemcem anizeli Polakiem?

Obawiam sie ze Niemcy sa innego zdania:))

Data: 2011-11-14 20:30:00
Autor: kefirh
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia
W dniu 2011-11-14 19:50,  obserwator pisze:
[...]
Dawno mieszkasz w Niemczech ? Czujesz sie jako mieszkaniec jednego z miast na
Gornym Slasku, bardziej Niemcem anizeli Polakiem?

Obawiam sie ze Niemcy sa innego zdania:))

;))
No, takie rozmowy mnie rajcują.

Krótka odpowiedz:
"Niemcy" są jak opiłki żelaza w polu magnetycznym,
"Polacy" jak dobrze przesuszona hubka, a Bogu ducha winny "obserwator" bawi się zapałkami.

kefirh

Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia