Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia

Data: 2011-11-14 20:11:58
Autor: boukun
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał
10 kwietnia 2010 dostalismy w pysk od Rosjan, ktorzy pokazali nam ponad
wszelka watpliwosc, kto naprawde rzadzi Polska i czyje interesy reprezentuje
rzad PO i PSL.*

Następny głąb kapuściany, za hocki klocki  wariata kaczyńskiego chciałby obwinić bogu ducha winnych Rosjan....
A po kiego chuja tam leciał na wariata?

Jest polski dokument, jak na wariackich papierach ten lot organizowano...

Po drugie, ten potomek komunistów nie miał prawa tam lecieć...

boukun

Data: 2011-11-14 11:18:30
Autor: Marek
On Nov 14, 8:11 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl> napisał

> [...]

Jest polski dokument, jak na wariackich papierach ten lot organizowano...

Po drugie, ten potomek komunistów nie miał prawa tam lecieć...

Przestan juz pierdziec ty ruska kurwo...

Data: 2011-11-14 20:19:39
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:3e0e2d8a-190c-4310-bfeb-510ff04c3e0fl19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Po drugie, ten potomek komunistów nie miał prawa tam lecieć...

boukun

Przestan juz pierdziec ty ruska kurwo...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Następny żydek prowokator...

boukun

Data: 2011-11-14 19:23:07
Autor: obserwator
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Następny żydek prowokator...

ales ty k...wa glupi.

Data: 2011-11-15 03:30:37
Autor: stevep
Dnia 14-11-2011 o 20:23:07  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Następny żydek prowokator...

ales ty k...wa glupi.

Aleście się dobrali, co za urodzaj na kretynów.

--
stevep

Data: 2011-11-14 19:21:57
Autor: obserwator
> [...]

Jest polski dokument, jak na wariackich papierach ten lot organizowano...

Po drugie, ten potomek komunistów nie miał prawa tam lecieć...

takis madry? a czy ty nadal nie rozumiesz, ze popierajac skrajne ugrupowania nacjonalistyczne dajesz do reki bron tym zydowskim lewakom z GW ?
 Dajesz im swietne argumenty, aby sprowadzili wlasnie taka antife z Niemiec,
ktora pozniej bije Polakow w dniu ich Swieta Narodowego, np, tylko za to ze,
niosa polskie flagi.

Co ty mozesz wiedzis o polityce, skoros sam nieuk i nie potrafisz logicznie
myslec.

Data: 2011-11-14 20:28:15
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9rpok$rn8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

niosa polskie flagi.

Co ty mozesz wiedzis o polityce, skoros sam nieuk i nie potrafisz logicznie

Skrajne ugrupowanie nacjonalistyczne, to PiS, ugrupowanie nacjonalistów żydowskich...

W Polsce nie są nic w stanie zmienić na lepsze, Polakom nie są w stanie nic dać. Byli, pokazali swój zamordyzm... i talmudyzm, co innego gadali, a co innego wdrażali, no i prezio podpisał traktat lezboński, o czy zapowadałem, że bęzi9e mówił nie, nie, nie, a sprzerda się jak tania...

boukun

Data: 2011-11-14 19:42:57
Autor: obserwator
[...]

 ci Polacy ktorych pobili ci z antify, powinni wlasnie takim jak ty podziekowac.

Przeczytaj sobie bubku, jaki program ideologiczny ma ta terrorystyczna
organizacja ktora zaprosil za posrednictwem Sierakowskiego & spolka, Blumstajn
i ci z GW.

Zreszta co ty sie w ogole wypowiadasz, skoro sam nie biorac udzialu w
wyborach, przyczyniles sie do tego, ze rzadza teraz ci dla ktorych ruskie i
niemieckie oraz izraelskie oraz cholera wie jeszcze jakie interesy sa priorytetem.

Zreszta po co ja to pisze, skoro sam jestes cholera wie kim.

Data: 2011-11-14 20:54:29
Autor: boukun

.
[...]

Buuaaahhhaaahhhaaa, w jakich wyborach? W czym tam było wybierać? Listy partyjne przez Sbecję poukładane, barany tylko przyklepały, co miały przyklepać...
Za rok będzie wojna, od wojny nie uciekniemy, trzeba będzie tak i tak pójść na całość. Z PiSiorami i kaczorami to szkoda straconych lat, szkoda następnego pokolenia, tego okrągłostołowego qure... juz dosyć...

boukun

Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia