Tak wygl±da porz±dny puc auta

Data: 2013-12-29 16:56:32
Autor: KS
Tak wygl±da porz±dny puc auta
Data: 2013-12-29 17:54:09
Autor: misiek
Tak wygl±da porz±dny puc auta

Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l9pgnj$da7$1news.vectranet.pl...
Efekt robi wrażenie.

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&postdays=0&postorder=asc&start=0

dobry topic... wnetrze bylo niezle uj...

Data: 2013-12-29 21:42:17
Autor: Megrims
Tak wygl�da porz�dny puc auta
W dniu 2013-12-29 08:54, misiek pisze:
U�ytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisa� w wiadomo�ci
Efekt robi wra�enie.

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&postdays=0&postorder=asc&start=0

dobry topic... wnetrze bylo niezle uj...

Jak widziałem ten syf, to nie chciałem wierzyć, że można
tak zapuścić auto. Ale potem ta zabawa z wygłuszaniem
to juĹĽ przesada.

Data: 2013-12-30 10:42:12
Autor: Marcin N
Tak wygl�da porz�dny puc auta
W dniu 2013-12-30 06:42, Megrims pisze:

Jak widziałem ten syf, to nie chciałem wierzyć, że można
tak zapuścić auto. Ale potem ta zabawa z wygłuszaniem
to juĹĽ przesada.

Ciekawy jestem, o ile zmniejsza się hałas z tym dodatkowym wygłuszeniem.

Ale nie "na oko", tylko z miernikiem w ręku.

--
MN

Data: 2013-12-31 01:08:04
Autor: Megrims
Tak wygl�da porz�dny puc auta
W dniu 2013-12-30 10:42, Marcin N pisze:
[...]

Za gówniarza z 15 lat temu robiłem Opla Omegę w Audiocomplex
w Poznaniu. Tam jednak mieli jakieĹ› inne maty niĹĽ te do dachĂłw
jak tu. Różnica jest. Nawet drzwi jak się zamyka, to inny
dźwięk wydają. Ale nie mierzyłem - trudno mi się wypowiedzieć.

Grało nieziemsko jak na tamte czasy.

Data: 2013-12-30 00:01:53
Autor: Qlfon
Tak wygl±da porz±dny puc auta
W dniu 2013-12-29 16:56, KS pisze:
Efekt robi wrażenie.

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&postdays=0&postorder=asc&start=0

Pasy zostawił brudne:)
Ciekaw jestem czy to hobby czy już jakie¶ zaburzenie psychiczne - masakryczny nakład pracy...
Swoj± drog± - je¶li kto¶ jest w stanie tak zapu¶cić samochód "kosmetycznie" to w jakim stanie jest tam mechanika?

Panie, dziwki klaskały jak przez granicę przejeżdżałem, a Niemiec do tej pory dzwoni że żałuje, że sprzedał:)

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-12-29 23:38:20
Autor: AZ
Tak wyglÄ…da porzÄ…dny puc auta
On 2013-12-29, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&postdays=0&postorder=asc&start=0

Pasy zostawił brudne:)
Ciekaw jestem czy to hobby czy już jakieś zaburzenie psychiczne - masakryczny nakład pracy...

Taka nowa branza nazywajaca sie detailing dla tych co maja duzo kasy i traktuja
samochod jak kosciolek ;-)

PS. Moze widziales ladne zdjecia z kosmetykami ktore czynia te cuda? ;-)
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-30 01:31:51
Autor: KS
On 2013-12-29, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&postdays=0&postorder=asc&start=0

Pasy zostawił brudne:)
Ciekaw jestem czy to hobby czy juĹĽ jakieĹ› zaburzenie psychiczne -
[...]

Masz racje. Polak zawsze widzi kant. Ale powiedz że to kit i że to nie działa.
Taki nakład pracy by kilka flaszek zareklamować? Nie łykam tego.
--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-12-30 07:36:03
Autor: z
Tak wygl±da porz±dny puc auta
W dniu 2013-12-30 01:31, KS pisze:
Taki nakład pracy by kilka flaszek zareklamować? Nie łykam tego.

Nie chodzi o nakład pracy tylko o koszt takiej promocji.
Na pewno się zwróci. :-)

PS. Co jaki¶ czas "przypadkiem" kto¶ taki link wrzuca na grupę ;-)

Data: 2013-12-30 09:17:03
Autor: AZ
On 2013-12-30, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

[...]

Ty mowisz mi o widzeniu kantow majac taki link w stopce? :-)

Taki nakład pracy by kilka flaszek zareklamować? Nie łykam tego.

Czym jest zaplacenie paru tysiecy za takie wyczyszczenie samochodu jezeli chodzi
o sprzedaz takich specyfikow? To ma dzialac prosto - widzisz zdjecia zapuszczonego
samochodu, pozniej zdjecia flaszek paru specyfikow a na koncu fure jak z salonu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-30 10:31:43
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
On 2013-12-30, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

Taka nowa branza nazywajaca sie detailing dla tych co maja duzo kasy i traktuja
samochod jak kosciolek ;-)

PS. Moze widziales ladne zdjecia z kosmetykami ktore czynia te cuda? ;-)

Masz racje. Polak zawsze widzi kant. Ale powiedz ĹĽe to kit i ĹĽe to nie
działa.

[...]

A potem wczytujesz się głębiej w forum i dowiadujesz się, że ten sam efekt uzyskasz o połowę taniej, jeśli wybierzesz inne specyfiki.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-12-30 09:54:56
Autor: AZ
On 2013-12-30, Marcin "Kenickie" Mydlak <mojnick@onet.pl> wrote:

[...]

Nie wiem, sama ilosc zdjec przytloczyla mnie na tyle, ze nie wczytywalem sie
glebiej ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-30 17:46:09
Autor: Cavallino

grup dyskusyjnych:l9rehu$dhi$1@news.dialog.net.pl...
On 2013-12-30, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

Taka nowa branza nazywajaca sie detailing dla tych co maja duzo kasy i
traktuja
samochod jak kosciolek ;-)

PS. Moze widziales ladne zdjecia z kosmetykami ktore czynia te cuda?
;-)

[...]

Chętnie bym się dowiedział jakie....

Data: 2013-12-30 23:31:04
Autor: ToMasz
Tak wyglÄ…da porzÄ…dny puc auta
Chętnie bym się dowiedział jakie....
stosowałeś "dimer"? nie - to zacznij. więcej niż połowę tego co widziałeś, można osiągnąć poprzez samo spryskanie dimerem, następnie spłukanie.
asfaltu nie zmyje, tapicerka - bałbym się bez próby. Reszta spoko.
ToMasz

Data: 2013-12-31 01:13:10
Autor: Megrims
W dniu 2013-12-30 23:31, ToMasz pisze:
[...]

Ręce też domywa. Tylko koszmarnie wysusza. Po tygodniu zaczynają
wyglądać jak ludzkie.

Data: 2013-12-30 14:11:35
Autor: KS
On 2013-12-30, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

[...]

OK. Ale fora pelne sa pytan typu: a czym czyscicie to, a to. A czy taki srodek dobry bedzie na to itp itd.
Z drugiej strony gdybym jak cos takiego robil z foto relacja, rowniez zamieszczal bym zdjecia uzytej chemii.

Data: 2013-12-30 10:43:09
Autor: Marcin N
Tak wygl±da porz±dny puc auta
W dniu 2013-12-30 00:01, Qlfon pisze:
[...]

Napisał, że z mechaniki to wymienił prawie wszystko. Poza silnikiem.

14 letni merc, przebieg około 500 tys km.

--
MN

Data: 2013-12-30 05:44:45
Autor: abn140
Tak wygl±da porz±dny puc auta

14 letni merc, przebieg ok 500 tys km.

nie czytam dalej odpowiedzi ale w pierwszych postach pod fotami napisal ze domysla sie ze to mialo ok pol bani.
mi sie wydaje ze raczej blizej zamknietego zegara, czyli okolice miliona....
koszmarne wnetrze....
przez pol miliona to z tylu ktos siedzial.....
a wnioski z tego przerazajace. da sie niestety przypicowac auto z ogromnym licznikiem tak ze tego zupelnie nie widac..... do tej pory myslalem ze pozagniatana skora jest nie do wyciagniecia. a tu sie okazuje...
no i kto to kiedys rozpuscil ploty ze te 'nowsze' auta to nie sa trwale....

Data: 2013-12-30 15:03:54
Autor: cef
Tak wyglada porzadny puc auta
Uzytkownik wrote:

koszmarne wnetrze....
przez pol miliona to z tylu ktos siedzial.....

A na którym to konkretnie zdjeciu ten koszmar?

Data: 2013-12-30 11:59:39
Autor: jerzu
Tak wygl±da porz±dny puc auta
On Mon, 30 Dec 2013 10:43:09 +0100, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Napisał, że z mechaniki to wymienił prawie wszystko. Poza silnikiem.

No to deal życia :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-30 12:26:40
Autor: zhbick
Tak wygl±da porz±dny puc auta
Napisał, że z mechaniki to wymienił prawie wszystko. Poza silnikiem.

No to deal życia :)

Całkiem prawdopodobne. Je¶li zmieniał we własnym zakresie to nie poniósł jakich¶ niewyobrażalnych kosztów a ma samochód w ¶wietnym stanie, który spokojnie przelata kolejne kilkaset tys. km.

Data: 2013-12-30 17:45:58
Autor: Cavallino
Tak wygl±da porz±dny puc auta

Użytkownik "zhbick" <kein@spam.de> napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Dokładnie, czasem warto tanio kupić, sporo włożyć, zamiast liczyć na
okazję-igiełkę, która tania nie jest, a po niedługim czasie okazuje się, że
włożyć trzeba tyle samo.

Data: 2013-12-31 10:46:14
Autor: Megrims
Tak wygl±da porz±dny puc auta
W dniu 2013-12-30 12:26, zhbick pisze:
[...]

320cdi wyjatkowo trwale silniki

Data: 2013-12-30 09:54:45
Autor: tck
Tak wygl±da porz±dny puc auta

[...]

to faktycznie tylko puc;)
to bylo dokladne czyszczenie
http://v060673.home.net.pl/printview.php?t=12109&start=300&sid=5d25ad52a694fed7a34e28176e225550

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-12-30 14:01:17
Autor: misiek
Tak wygl±da porz±dny puc auta

Użytkownik "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l9rccn$phj$1node1.news.atman.pl...

[...]

slabo mi ...

Data: 2013-12-30 14:27:59
Autor: P.B.
Tak wygl±da porz±dny puc auta
Dnia Mon, 30 Dec 2013 14:01:17 +0100, misiek napisał(a):

to faktycznie tylko puc;)
to bylo dokladne czyszczenie
http://v060673.home.net.pl/printview.php?t=12109&start=300&sid=5d25ad52a694fed7a34e28176e225550

slabo mi ...

Pewnie laczki wozi i zmienia przed wej¶ciem do tej ¶wi±tyni czysto¶ci. Bo
nie wyobrażam sobie, by wsiadała tak z pola/dworu w butach, które mog± mieć
piasek pod podeszw± :)

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-12-30 14:05:38
Autor: KS
Tak wygl±da porz±dny puc auta
W dniu 2013-12-30 09:54, tck pisze:
to faktycznie tylko puc;)
to bylo dokladne czyszczenie
http://v060673.home.net.pl/printview.php?t=12109&start=300&sid=5d25ad52a694fed7a34e28176e225550

Ilo¶ć zdjęć merca jakos strawilem, ale tu nie dalem rady :)

Data: 2013-12-31 13:19:22
Autor: jerzu
Tak wygl±da porz±dny puc auta
On Mon, 30 Dec 2013 14:05:38 +0100, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
wrote:

Ilo¶ć zdjęć merca jakos strawilem, ale tu nie dalem rady :)

Zastanawiam się nad tym, jak się taka jednostka chorobowa nazywa :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-02 13:46:04
Autor: janusz_k
W dniu 30.12.2013 o 14:05 KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> pisze:

W dniu 2013-12-30 09:54, tck pisze:
to faktycznie tylko puc;)
to bylo dokladne czyszczenie
http://v060673.home.net.pl/printview.php?t=12109&start=300&sid=5d25ad52a694fed7a34e28176e225550

Ilość zdjęć merca jakos strawilem, ale tu nie dalem rady :)

Bo Justyna bije wszystkich na gĹ‚owÄ™, poza tym mamy dokĹ‚adnÄ… instrukcjÄ™  rozbierania auta :)

--

Pozdr
Janusz

Data: 2013-12-31 09:55:11
Autor: Iglo
Tak wygl±da porz±dny puc auta
Dnia Sun, 29 Dec 2013 16:56:32 +0100, KS napisał(a):

Efekt robi wrażenie.

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&postdays=0&postorder=asc&start=0

Mam kolegę, który się tym pasjonuje. Spotyka z innymi, razem robi±
"projekty", testuj± nowe ¶rodki, hobby takie samo jak inne. Jak widzi moje
jeĽdzidło to aż mu się oczy ¶wiec±, żeby się do niego dobrać, ale nie mam
czasu zostawić samochodu na dwa dni, a dwa dni to ponoć taki ekspresowy,
pobieżny ogl±d sytuacji :-). Niemniej, trzeba przyznać, że ¶rodki i sposoby s± już bardzo dopracowane.
Miałem w stareńkim skuterku wypłowiałe czarne nielakierowane plastiki,
chyba od słońca, staro¶ci etc. Czasem po myciu piĽdzika psiukn±łem czym¶ do
deski i wygl±dało do ludzi przez tydzień, jak mi kolega jakie¶ turbo
mazidło wtarł to ani nie było ¶liskie, ani lepkie jak po "plakowaniu" a
efekt głębokiej czerni trzymał się parę miesięcy.

Tak wygl±da porz±dny puc auta