Tak wygląda porządny puc auta

Data: 2013-12-31 09:55:11
Autor: Iglo
Tak wygląda porządny puc auta
Dnia Sun, 29 Dec 2013 16:56:32 +0100, KS napisał(a):

Efekt robi wrażenie.

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&postdays=0&postorder=asc&start=0

Mam kolegę, który się tym pasjonuje. Spotyka z innymi, razem robią
"projekty", testują nowe środki, hobby takie samo jak inne. Jak widzi moje
jeździdło to aż mu się oczy świecą, żeby się do niego dobrać, ale nie mam
czasu zostawić samochodu na dwa dni, a dwa dni to ponoć taki ekspresowy,
pobieżny ogląd sytuacji :-). Niemniej, trzeba przyznać, że środki i sposoby są już bardzo dopracowane.
Miałem w stareńkim skuterku wypłowiałe czarne nielakierowane plastiki,
chyba od słońca, starości etc. Czasem po myciu piździka psiuknąłem czymś do
deski i wyglądało do ludzi przez tydzień, jak mi kolega jakieś turbo
mazidło wtarł to ani nie było śliskie, ani lepkie jak po "plakowaniu" a
efekt głębokiej czerni trzymał się parę miesięcy.

Tak wygląda porządny puc auta