Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka

Data: 2009-08-19 15:32:07
Autor: prawdziwy polak
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
Data: 2009-08-19 08:41:38
Autor: Tzva Adonai
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
Rasowo czysta polska dziewczynka wygląda tak...

http://pitbul.pl/fmfiles/zmty_051007_45.jpg

Data: 2009-08-19 09:02:22
Autor: Antenka
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
Jasiu, nie bądź złośliwy. Pani  poseł A.Sobecka na pewno nie wygląda
na Żydówkę.

Antenka

Data: 2009-08-19 18:10:00
Autor: Tzva Adonai
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
Pani  poseł A.Sobecka na pewno nie wygląda na Żydówkę.

Sobecka to jeden z podgatunków Polaka etnicznego należący do kategorii
"burakofilus kartoflanus pospolitus", reprezentatywny dla wsi i małych
miejscowości...

Czołowi reprezentanci:

1) http://lysakowski.blox.pl/resource/hojarska.jpg
2) http://i.wp.pl/a/f/jpeg/22241/wrobel_mina_pap550.jpeg

Data: 2009-08-19 23:37:46
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:64f1d7ed-3634-4ce8-a561-32ad26662256g31g2000yqc.googlegroups.com...
Rasowo czysta polska dziewczynka wygląda tak...

http://pitbul.pl/fmfiles/zmty_051007_45.jpg

Na ta http://fc07.deviantart.com/fs25/f/2008/125/4/d/Polish_Girl_by_CezarMart.jpg
tak będzie wyglądać, jak będzie dorosła. Już Radio Maryja się o to postara...

boukun

Data: 2009-08-19 09:00:28
Autor: Antenka
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
On 19 Sie, 17:32, "prawdziwy polak" <czarny_mkar...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
http://fc07.deviantart.com/fs25/f/2008/125/4/d/Polish_Girl_by_CezarMa...

Tak właśnie wyglądałam jak byłam mała - przeniczne włosy, duże
niebieskie oczy i mały zadarty nosek. Uffff odetchnęłam z ulgą, czyli
wszystko ok. Wow! Jestem rasową Polką :-)))

Antenka

P.s. A w przedszkolu też występowałam w stroju ludowym :)

Data: 2009-08-19 18:03:12
Autor: Tzva Adonai
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
Tak właśnie wyglądałam jak byłam mała

Sobecka też....

Data: 2009-08-19 09:20:59
Autor: Antenka
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
Głupiś, ona nigdy nie była blond - aniołkiem, a ja tak. Co tu dużo
gadać,  anielskość i jasne włosy pozostały mi do dziś.

Antenka

Data: 2009-08-19 18:22:12
Autor: Tzva Adonai
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
Głupiś, ona nigdy nie była blond - aniołkiem, a ja tak. Co tu dużo
gadać,  anielskość i jasne włosy pozostały mi do dziś.

Tylko dupa ci się postarzała.. --

Data: 2009-08-19 09:35:26
Autor: Antenka
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
Tzvelek, jak na kogoś, kto ma 28 lat jesteś za bardzo zgorzkniały

Antenka

Data: 2009-08-19 18:45:35
Autor: Tzva Adonai
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
jak na kogoś, kto ma 28 lat jesteś za bardzo zgorzkniały

Może mi powiesz, że jesteś tak ciasna jak to dziewczę ze zdjęcia?...

Data: 2009-08-19 09:54:00
Autor: Antenka
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
Czy twoja czaszka w miejsce mózgu, wypełniona jest li tylko i
wyłącznie spermą? :DDD Te twoje pedofilskie zapędy, kiedyś zaprowadzą
cię za kratki. To nie żart.

Antenka

Data: 2009-08-20 00:50:21
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Czy twoja czaszka w miejsce mózgu, wypełniona jest li tylko i
wyłącznie spermą? :DDD Te twoje pedofilskie zapędy, kiedyś zaprowadzą
cię za kratki. To nie żart.

Koles zdradza wszystkie objawy braku intymnego kontaktu z kobietami. Zwlaszcza te uwagi o "ciasnosci"... Normalny, przecietnie seksualnie doswiadczony mezczyzna w jego wieku nie ma takich problemow...

--
plazoVic

Data: 2009-08-19 23:31:08
Autor: Antenka
[...]

Brak zdolności nawiązywania normalnych damsko - męskich kontaktów to
problem Tzvela a nie mój. Kilka raz radziłam chłoptysiowi, żeby udał
się do dobrego psychoterapeuty lub psychiatry.
Być może Tzvelek cierpi na Asperger's Syndrome - łagodniejsza forma
autyzmu, która objawia się przede wszyskim upośledzeniem umiejętności
społecznych, czyli delikwent ma problem w nawiązywaniu kontaktów,
prowadzeniu rozmowy, akceptacji zmian itp. Ta przypadłość ("Zespół
Aspargera") jest często nazywana chorobą maniaków komputerowych.
Postawiono taką tezę, że informatyka przyciąga osoby chore, które w
przetwarzaniu danych i grach komputerowych odnajdują sens życia.
Podobno za jednego członków społeczności aspargerów uważa się Billa
Gatesa. :-)

Antenka

Data: 2009-08-19 19:34:21
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba

wrote:
http://fc07.deviantart.com/fs25/f/2008/125/4/d/Polish_Girl_by_CezarMa...

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl
->http://www.gazeta.pl/usenet/

[...]

Ale już nie rasową szlachcianką. :)

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-08-19 17:57:37
Autor: Tzva Adonai
Tak wygląda rasowo czysta polska dziewczynka
http://fc07.deviantart.com/fs25/f/2008/125/4/d/Polish_Girl_by_CezarMart.jpg

Zapomniałem podziękować za foto tego blond aniołka... Właśnie zdjąłem je sobie
na pulpit, będzie mnie inspirować do intensywniejszej propolskiej działalności...

Data: 2009-08-19 19:33:28
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Wed, 19 Aug 2009 15:32:07 +0000, prawdziwy polak wrote:

http://fc07.deviantart.com/fs25/f/2008/125/4/d/Polish_Girl_by_CezarMart.jpg

Ta dziewczynka ma charakterystyczny saksoński nos.
Kolor włosów trochę podejrzanie kolorowo wygląda,
ale nie na żółto, więc podejrzenia o charakterystyczne cechy
wyglądu Galów będą odpadać tam.
Oczy niebieskie zaś to typowa cecha wyglądu Bałtów i
Zachodnich Słowian.
Okrągła głowa wskazuje zaś na wschodnioeuropejskie urodzenie.

Moja ocena etnicznego urodzenia dziewczyny po jej wyglądzie
jest następująca: To etniczny mieszaniec saksońskich rzemieślników
i bałtyckiej lub słowiańskiej ludności.