Tak wyglądają "wybory" w Polsce - Hańba!

Data: 2015-02-17 00:02:43
Autor: boukun
Tak wyglądają "wybory" w Polsce - Hańba!
Sąd w Katowicach oddalił protest wyborczy. "Hańba!"

Sąd Okręgowy w Katowicach oddalił protest wyborczy byłej członkini Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w sprawie 130 tys. głosów, które - jej zdaniem - "skreślono" z protokołu głosowania w wyborach do śląskiego sejmiku. Odczytanie wyroku zagłuszył zebrany tłum skandujący: "Na Białoruś, do Putina" i "Hańba, dość bezprawia".

- Zaufałam niezawisłości sądu i się zawiodłam. Nie dziwię się zgromadzonym ludziom, którzy twierdzą, że to standardy białoruskie, putinowskie - powiedziała po ogłoszeniu wyroku Dorota Stańczyk, była członkini Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w Katowicach, która wniosła protest wyborczy. Sąd zdecydował o odrzuceniu wszystkich wniosków dowodowych.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sad-w-Katowicach-oddalil-protest-wyborczy-Hanba,wid,17264735,wiadomosc.html

To już możemy sobie wyobrazić, jak będą wyglądały kolejne wybory prezydenckie. Przedsmak ich mamy dzisiaj w manipulacjach sondażowych i tychże propagandzie...

boukun

~J26 (21:51)

Dalej głosujcie na PEŁO (mafię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

~wyborca 1 godzinę i 46 minut temu

To nie hańba - to zwykły FASZYZM w którym żyjemy

~pinia 1 godzinę i 46 minut temu

tak właśnie wygląda tuskowe państwo prawa, banda przekupnych i dyspozycyjnych sędziów i złodziejski rząd

~PL 1 godzinę i 59 minut temu

Z kazdym dniem,coraz bardziej NIENAWIDZĘ tego "państwa". NIENAWIDZĘ !

~ty 1 godzinę i 40 minut temu

Totalitaryzmowi dzień dobry.Sądy w służbie bezpieki.

~cqcqcq 1 godzinę i 34 minuty temu

- i to miały byc demokratyczne wybory ?! zupełnie jak w panstwie o dyktatorskim ustroju ...

~obserwator1 1 godzinę i 40 minut temu

Kto ma rządy ten ma sądy ! ALE JUŻ NIEDŁUGO ZAPŁACZECIE !!!

~rb 1 godzinę i 40 minut temu

Nie ma sędziów powołanych zgodnie z art 179 Konstytucji, nie ma sadów, nie istnieją wyroki, Istnieją przebierańcy!!

~obojętny 1 godzinę i 36 minut temu

hańba i l bezczelność wymiaru sprawiedliwości

sumpt 1 godzinę i 43 minuty temu

po wojnie funkcjonowało wielu takich sędziów oprawców, którzy skazywali POLAKÓW na kary śmierci lub długotrwałego więzienia bo takie otrzymywali rozkazy , widać że w POlskim sądownictwie nie wiele się zmieniło i rozkazy są ochoczo wykonywane !!!!

~Qwer 1 godzinę i 36 minut temu

ale cyrk !

~bre 1 godzinę i 47 minut temu

szczynukowicz tak właśnie nas załatwi w niedalekich wyborach ...

Data: 2015-02-17 02:11:36
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-17 o 00:02, boukun pisze:
[...]

Typowe dla PiS: niezawisłość sądu jest tylko wtedy kiedy wyroki sa na ich korzysc. Normalnie bolszewia.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-17 07:03:46
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbu5pm$s5$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jesteś tak prymitywny, jak ta POwka z rozciętą warą z CBOSu...

Z nienawiści do PiSu odmrażacie sobie uszy... (Słomka nie ma nic do PiSu)...
Wybory były sfałszowane, a dowody fałszerstwa dyspozycyjne sądy zamiatają pod dywan, czego masz przykład z wcsoraqjszego zajścia. Nie wstyd jest ci bronić takiego kurewskiego systemu?
Gorzej jak bolszewia...

boukun

Data: 2015-02-17 08:59:34
Autor: Budzik
Tak wyglądają "wybory" w Polsce - Hańba!
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Ja niestety nie znam tych dowodów.
Możemy podyskutowac na ten temat?
Powiesz co i jak? Bo to chybap ierwsza taka sprawa, gdzie odrzucono i nie powiedziano o co chodzi.

PiS ktory krzyczy najwiecej o fałszerstwie tez nie chce podac dowodów, bo twierdził, ze zrobi to przed sądem. Może jednak warot byłoby podać to spoleczenstwu, zamiast samych okrzyków: oszustwo?

Data: 2015-02-17 16:00:53
Autor: de bul
Budzik wrote:

UĹźytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Ja niestety nie znam tych dowodĂłw.
MoĹźemy podyskutowac na ten temat?
Powiesz co i jak? Bo to chybap ierwsza taka sprawa, gdzie odrzucono i
nie
powiedziano o co chodzi.

PiS ktory krzyczy najwiecej o fałszerstwie tez nie chce podac
dowodĂłw, bo
twierdził, ze zrobi to przed sądem. Może jednak warot byłoby podać to
spoleczenstwu, zamiast samych okrzykĂłw: oszustwo?

Cała Polska o tym wie, tylko POpaprańcy rżną głupa. Na filmiku wyraźnie jest mowa, że sędzina nawet odrzuciła 7 przedłożonych dowodów. 130 tysięcy głosów zostało podrobionych, a dla reżimu wybory ważne.

Data: 2015-02-17 17:08:30
Autor: Budzik
Tak wyglądają "wybory" w Polsce - Hańba!
Użytkownik de bul de_bul@qmail.com ...

Cała Polska o tym wie, tylko POpaprańcy rżną głupa. Na filmiku wyraźnie jest mowa, że sędzina nawet odrzuciła 7 przedłożonych dowodów.

Rozmowa o konkretach to byłaby własnie rozmowa o tych odrzuconych wnioskach.
Skąd wiesz ze były zasadne?

130 tysięcy głosów zostało podrobionych, a dla reżimu wybory ważne.

Wychodząc z takiego założenia logiczne jest, ze tylko jeden wyrok by Cie zadowolił...

Data: 2015-02-17 18:37:35
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA444B76627C23budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ch.., dupa i kamieni kupa z POsranym reżimem...

boukun

Data: 2015-02-17 09:45:29
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 17 lutego 2015 18:37:33 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]
> zadowolił...

Ch.., dupa i kamieni kupa z POsranym reżimem...

To ładniejsze. Pies cie, go, ich ( niepotrzebne skreślić) jebał, pies cie, go, ich ( niepotrzebne skreślić) dymał. Skurwysyn cie, go, ich ( niepotrzebne skreślić) do chrztu trzymał. I te kurwy z magazynu, chuj ci, mu, im ( niepotrzebne skreślić) w dupę skurwysynu, skurwysynom ( niepotrzebne skreślić)

Data: 2015-02-17 19:41:53
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-17 o 16:00, de bul pisze:
Cała Polska o tym wie, tylko POpaprańcy rżną głupa. Na filmiku wyraźnie
jest mowa, że sędzina nawet odrzuciła 7 przedłożonych dowodów. 130
tysięcy głosów zostało podrobionych, a dla reżimu wybory ważne.

Cała Polska wierzy, ze jakiś Zyd zbawił swiat, nie oznacza to, ze jest to prawda. Po to sa sądy aby oddzielic gusła od faktów, wydaje-mi-się od "widziałem na własne oczy" i przede wszytkim głupotę od rozumu.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-17 21:34:46
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mc03av$3oo$1mx1.internetia.pl...
[...]

Takie dziady jak wy są bardzo niebezpieczni dla naszego kraju. Tam masz kawę na ławę wyłożoną, że wybory były sfałszowane.... Były fałszowane od a do z i to przez tydzioeń czasu. Jesteście jak ten perz, który trzeba wyplenić, razem z tymi waszymi sbeckimi sądami...

boukun

Data: 2015-02-17 21:59:31
Autor: Budzik
[...]

Nie pierwszy raz kościa niezgody miedzy nami jest rozumienie słowa "fakt" :)

Data: 2015-02-17 23:26:43
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA444E1BF13B52budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

:)

Jest takie powiedzenie, w każdej plotce jest część prawdy. Gdyby nawet przyjąć, że to są od początku mrzonki, plotki, na temat fałszowania wyborów, to tych "plotek" było tak dużo, że nie sposób przyjąć, że nie ma w nich choć części prawdy. A wy idziecie w zaparte i rżniecie głupa, chociaż ludzie pokazywali flimiki, jak worki z głosami bez protokołów były wrzucane przez okienko do piwnicy....a potem dopiero dopasowywano do nich protokoły..., w zaciszu piwnicy...

boukun

Data: 2015-02-18 14:59:29
Autor: Budzik
[...]

Wczesniej czerpałes wiedze o siwecie z dowcipów, teraz z powiedzen - ciezko bedzie w ten sposób rozmawiać o faktach.

Gdyby nawet
przyjąć, że to są od początku mrzonki, plotki, na temat fałszowania
wyborów, to tych "plotek" było tak dużo, że nie sposób przyjąć, że nie
ma w nich choć części prawdy.

Przede wszystkim trzeba przyjac, ze plotki biorą się z tego, ze jedna partia znowu przegrała wybory (pomimo tego ze tym razem wygrała)
A ze lubi grac ucisnioną przez wladze to krzyczy ze sfałszowane.

[...]

Nie wiem jakie filmiki widziales - zgadzam sie, ze czasami tu i ówdzie był bałagan.
Ba, chetnie dowiedziałbym sie skąd tyle nieprawidlowych glosów chociaz mówiłem juz, ze po tym co przekazywali mi znajomi nie dziwi mnie ta ilosc bo ludzie nie wiedza po co ida na wybory.
Ale pogadajmy o konkretach.
To ze sad odrzucił wniosek nie jest konkretem dopóki nie porozmawiamy konkretnie o tym jaki to był wniosek dowodowy i nie spróbujemy ocenić czy odrzucenie było słuszne.

Bo tu juz ktos wczesniej krzyczał hanba po tym jak sad zweryfikował liczbe oddanych glosów ale mimo to nie zweryfikował wyników wyborów, bo te źle policzone glosy wyniku nie zmieniły. Ale dla niektorych to był dowód ze "sfałszowano".

Data: 2015-02-18 19:56:53
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4459D98275D8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wybory były sfałszowane i są tak prymitywnie skonstruowane i przeprowadzane, że każdy myślący o tym dobrze wie...

boukun

Data: 2015-02-18 20:49:53
Autor: Budzik
Tak wyglądają "wybory" w Polsce - Hańba!
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Wybory były sfałszowane i są tak prymitywnie skonstruowane i
przeprowadzane, że każdy myślący o tym dobrze wie...

Na dzis dzisiejszy nie ma zadnych dowodów na sfałszowanie wyborów, jest tylko krzyk jednej partii lubiacej sie nad sobia uzalac, ktora musio sie tłumaczyc z kolejnych przegranych wyborów i kazdy myslący człowiek dobrze o tym wie.

Skoro nie rozmawiamy o dowodach tylko o tym jakie sa fakty dla myslacego człowieka to argumentowi BO TAK zawsze należy przeciwstawićargument BO NIE.

Data: 2015-02-18 23:40:08
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA445DDBAA95A8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Są, są i prawdy nie zakłamiesz...

boukun

Data: 2015-02-18 22:59:26
Autor: Budzik
[...]

Nie ma, nie ma i prawdy nie zakłamiesz...

Data: 2015-02-18 06:43:56
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.02.2015 o 22:59, Budzik pisze:
[...]

Swego czasu faktem było, potwierdzone oficjalnie przez polski rząd, że w naszym kraju nie było więzień CIA.

No i pacz pan, fakty się zmieniły:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17426735,Trybunal_w_Strasburgu_odrzucil_odwolanie_polskiego.html?lokale=warszawa#BoxNewsLink

No i co? Będziesz dalej wklejał emotki? :) :) :) :) :) :) :) :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-02-18 14:59:29
Autor: Budzik
Tak wyglądają "wybory" w Polsce - Hańba!
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Akurat ot nie był  fakt tylko stanowisko.
Ale czy z faktu ze kilku polityków kłamało w tym aspekcie mam wycignac wniosek ze zmieniło się znaczenie słowa fakt?
Jak widzsz, prawda wyszła na jaw. Zrobiono sledztwo, pokazano dowody.
Jezeli wybory sfalszowano to trzeba tak samo!
Zwłaszcza ze prezes mówił ze ma dowody, co w sumie nie byłoby dziwne, skoro w kazdej komisji miał swojego człowieka.

[...]

Nie, fakty sie nie zmieniły.
Fakty wyszły na jaw.
Ale emotki? Prosze! ;-P

Data: 2015-02-18 16:32:19
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.02.2015 o 15:59, Budzik pisze:
UĹźytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

No widzisz, jak zwał tak zwał. Albo stwierdzisz, że fakty się zmieniły albo, że wyszły na jaw.
Jaka róşnica?

Data: 2015-02-18 17:43:37
Autor: Budzik
[...]

Jaka różnica?

Ogromna.
W sprawie wiezien CIA trudno było mówić od pewnego momentu o faktach bo było widac, ze cos smierdzi.
Wiec twierdzenie takeigo Millera ze wiezien nie było absolutnie nie było faktem i faktu nie tworzyło. Wiec bylismy zawieszeni, bo ani nie mozna było mówic o fakcie ze wiezienia były (bo nie wiedzielismy tego na 100%) ani ze ich na 100% nie było.

Data: 2015-02-18 19:51:05
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.02.2015 o 18:43, Budzik pisze:
[...]

W ten sposób dochodzimy do absurdu, bo można teraz wygłosić opinię, że może jednak tych więzień nie było.
Przecież to tylko opinia Trybunału w Strasburgu - on też może być omylny.

Data: 2015-02-18 20:49:54
Autor: Budzik
[...]

Ale przeciez Trybunał tylko potiwerdził to co wiemy z innych zrodeł...
W sumie to Trybunał wydał taki wyrok nie tyle dlatego ze potwierdził istnienie wiezien a bardziej dlatego, ze Polska nie chciala przesłać dokumentów ze sledztwa w tej sprawie.
Ale to inna inszosc - o wiezieniach wiemy, sa dowody - to sa własnie fakty.

Data: 2015-02-17 19:37:35
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-17 o 07:03, boukun pisze:
Wybory były sfałszowane, a dowody fałszerstwa dyspozycyjne sądy
zamiatają pod dywan,

Trudno nazwać fałszerstwem kwestię techniczną - kto mógł przypuszczac ze mamy tak ułomnych wyborców? Pamiętaj, ze na tym "tescie na inteligencję" zyskali PSL (w wojewodztwach) i PIS (w powiatach, w wiekszosci miał 1. i był na "okładce").

--
@foe_pl

Data: 2015-02-17 21:36:56
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mc032u$2pb$1mx1.internetia.pl...
[...]

Znalazł się kurwa jeden nieułomny wśród ułomnych. Idź ty kurwa POjebańcu w pizdu, z tymi twoimi ubeckimi sądami...
Tam zastało 130 tysięcy kart wyborczych sfałszowane i tak się działo w całej Polsce....

boukun

Data: 2015-02-18 02:08:07
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-17 o 21:36, boukun pisze:
[...]

PO sfałszowała, zeby PIS wygrał? I po xuj fałszować 7-rzedne wybory skoro mogli sobie sfałszować wybory parlamentarne zrobic wiekszosc konstytucyjna i wpisac przewodnią rolę PO? Ja nie wiem skad sie biorą ludzie wierzący, ze do przekrętu na mały efekt ktokolwiek wystawiałby "atomówkę"?
OCzywisci tych dowodów na fałszowanie nie pokazesz?

--
@foe_pl

Data: 2015-02-18 14:59:32
Autor: Budzik
Tak wyglądają "wybory" w Polsce - Hańba!
Użytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

OCzywisci tych dowodów na fałszowanie nie pokazesz?

Prezes mowił ze pokaza.
Ja czekam...

Data: 2015-02-18 18:13:51
Autor: u2
W dniu 2015-02-18 o 15:59, Bucek pisze:
Użytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

OCzywisci tych dowodów na fałszowanie nie pokazesz?

Prezes mowił ze pokaza.
Ja czekam...

bucus ty nie sad okregowy w Katowicach, ale podobnie jak "sad" nie chcesz przyjac dowodu na zmiecenie 130 tysiecy glosow do smietnika:-)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-18 20:13:45
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-18 o 18:13, u2 pisze:
[...]

Dobra! Dam radę! Jestem w stanie przyjąć "na klatę" fakty. Zapodaj linka z tymi dowodami, z którymi sąd sie zapoznał.
Chyba, ze nie jestem godzien?

--
@foe_pl

Data: 2015-02-18 20:18:25
Autor: u2
W dniu 2015-02-18 o 20:13, the_firewr pisze:
[...]

znowu glupa rzniesz furher, dowody to ma sad okregowy w Katowicach i na ich podstawie powinien orzekac

http://niezalezna.pl/64255-130-tysiecy-glosow-zniklo-ale-dla-sadu-nie-problem-protest-wyborczy-oddalony

W Katowicach zapadł wyrok, który zdumiewa. Sąd badający jak "znikło" 130 tysięcy głosów w jesiennych wyborach do Sejmiku Województwa Śląskiego, uznał, że wszystko było w porządku. I protest wyborczy oddalił.

Posiedzenie sądu rozpoczęło się w południe i - jak dowiedział się portal niezalezna.pl - zapadło orzeczenie.
- Sąd protest oddalił - powiedział nam sędzia Marian Krzysztof Zawała z Sądu Okręgowego w Katowicach.

Nie znamy jeszcze uzasadnienia wyroku, który zapadł kilka minut temu.

Protest wyborczy przeciw ważności wyborów samorządowych złożyła Dorota Stańczyk, członek Wojewódzkiej Komisji Wyborczej. Dotyczy on posłużenia się przez przewodniczącego PKW Stefana Jaworskiego danymi ze sfałszowanego w Katowicach protokołu Wojewódzkiej Komisji Wyborczej, zawierającego dodane „fikcyjne” 130 tysięcy głosów. W praktyce prawdziwy protokół wyniku wyborów został zastąpiony falsyfikatem, ale Dorota Stańczyk dysponuje fotokopią obu dokumentów.

Stańczyk złożyła osiem wniosków dowodowych, ale w połowie stycznia Sąd Okręgowy w Katowicach – w składzie: Agata Stankiewicz-Rataj, Anna Bogaczyk-Żyłka i Izabella Knych – zdecydował o odrzuceniu wszystkich jej wniosków dowodowych, co wywołało protest osób zebranych na sali rozpraw.

Data: 2015-02-18 20:37:50
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-18 o 20:18, u2 pisze:

Protest wyborczy przeciw ważności wyborów samorządowych złożyła Dorota
Stańczyk

no i ja chce przeczytać ten protest, a nie tekst o tym jak go złożono. Tajny jest?

--
@foe_pl

Data: 2015-02-18 19:58:53
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mc0pv6$mic$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jest tysiące, ostatnio jeden reżimowy sąd odstawił hucpę, za co został wybuczany...

boukun

Data: 2015-02-18 20:12:17
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-18 o 19:58, boukun pisze:
[...]

i co? Tajne te "dowody"? Ja, jakbym czuł się oszukany to te "niezbite" dowody opublikowałbym w sieci. Chyba, ze te tetryki z PISu nie umieją konta na dropboxie założyć? Stawiam jednak na to, ze łatwiej im o pożytecznych inaczej kiedy nie ma konkretów.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-18 20:34:06
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mc2pg1$2jg$1mx1.internetia.pl...
[...]

I co to komu da? Sąd się pokaja? Zainteresowani nsprawą znają te dowody, sąd nie przyjął ich, odrzucił, ale bezpornym dowpdem jest, że 130 tysięcy głosów zostało sfałszowene w świętokrzyskiem i że całe te wybory były tak sfałszowane...

boukun

Data: 2015-02-18 20:39:48
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-18 o 20:34, boukun pisze:
[...]

Skoro twierdzisz ze sa bezsporne, to rozumiem, ze sie z nimi zapoznałeś na równi z sądem? Chyba, ze jestem jednym z tych sekciarzy, co nie muszą mieć dowodów przed oczami - wystarczy Ci tylko to co powie "guru"?

--
@foe_pl

Data: 2015-02-18 20:43:47
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mc2r3j$8ev$2mx1.internetia.pl...
[...]

A tobie wystarczy słowo reżimowego sądu, który nie raczył nawet przyjąć dowodów...
Widziałeś chociaż w reżimowej tv wzmiankę o tym procesie? Nie? No popatrz, co za kurwa demokracja...

boukun

Data: 2015-02-18 20:48:09
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-18 o 20:43, boukun pisze:
[...]

ja opieram się na tym co sam zobaczę. A strona niby poszkodowana mi to uniemożliwia. Chce zobaczyc ten protest albo nie ma o czym gadać.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-18 21:05:53
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mc2rj9$av2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Reżim ci nic nie pokaże, a od relacji w internecie stronisz...

boukun

Data: 2015-02-18 23:22:07
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-18 o 21:05, boukun pisze:

Reżim ci nic nie pokaże, a od relacji w internecie stronisz...

podaj linka, chetnie przeczytam tekst tego protestu.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-18 23:41:00
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mc34jt$ce5$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2015-02-18 o 21:05, boukun pisze:

Reżim ci nic nie pokaże, a od relacji w internecie stronisz...

podaj linka, chetnie przeczytam tekst tego protestu.
@foe_pl

Masz na samej górze...

boukun

Data: 2015-02-19 02:39:36
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-18 o 23:41, boukun pisze:
[...]

niezbyt rozgarniety jestes? Nie chce info, ze odrzucono protest - to ja wiem! Ja chce tresc tego protestu, zeby przeczytać argumenty, dowody itd.. Wydajesz tu, na ten temat, kategoryczne tezy wiec mniemam ze nie robisz tego na podstawie tego linku tylko na podstawie dowodów, tych samych które zobaczył sąd. Bo inaczej chyba tylko debil mógłby zarzucać cos sądowi.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-19 04:33:01
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mc3g67$la5$1mx1.internetia.pl...
[...]

Cała Polska wie, że wybory były sfałszowane, a sądy są reżimowe i dyspozycyjne... 130 tysięcy głosów wyparowało w świętokrzyskim, to jest fakt. Chcesz wiedzieć więcej, trzeba nawiązać kontakt z protestującymi...

boukun

Data: 2015-02-19 07:59:25
Autor: Budzik
[...]

Cała Polska wie, ze Kaczynski sie nad soba uzala, bo znowu przegrał. A ze koledzy sa dyspozycyjni to krzycza ze faszerstwo, hanba.

130 tysięcy głosów wyparowało w świętokrzyskim, to
jest fakt. Chcesz wiedzieć więcej, trzeba nawiązać kontakt z
protestującymi...

Jak protestujacy chca zeby cała Polska wiedziala, to niech opublikuja.
Nie ma cenzury - moga to zrobic bez obaw...
Mam osobiscie jechac do swietokrzyskiego zeby powiedzieli otwarcie co i jak? Dzieciaki jakies czy co?

Data: 2015-02-18 20:49:55
Autor: Budzik
[...]

Znów musze Cię zmartwić - widziałem.

Data: 2015-02-18 23:41:59
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA445DDF3EE408budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

owodów...
Widziałeś chociaż w reżimowej tv wzmiankę o tym procesie? Nie? No
popatrz, co za kurwa demokracja...

Znów musze Cię zmartwić - widziałem.

Gdzie i kiedy, jaki był komentarz i kto komentował?

boukun

Data: 2015-02-19 01:59:26
Autor: Budzik
[...]

Tym razem nie pamietam.
Ale jakie to ma znaczenie? Ostatnio podałem ci co do minuty gdzie kto i co to i tak ci sie nie podobało...
6

Data: 2015-02-19 02:59:26
Autor: Budzik
[...]

Zreszta - podobno jestes myslacy człowiek.
Zamiast pytać - skorzystaj z googla.

Pierwsze z brzegu:
http://www.tvn24.pl/katowice,51/katowice-sad-oddalil-protest-
wyborczy,515750.html

Data: 2015-02-19 04:29:34
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4461ECBE91CBbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

TVN24 to kanał na platformach kablowych, nie jest ogólnodostępny na platformie DVB-T. Nie mam tego kanału, jak i większość Polaków...

boukun

Data: 2015-02-19 07:59:27
Autor: Budzik
Tak wyglądają "wybory" w Polsce - Hańba!
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

TVN24 to kanał na platformach kablowych, nie jest ogólnodostępny na platformie DVB-T. Nie mam tego kanału, jak i większość Polaków...

wiedzialem ze cos wymyslisz...

Data: 2015-02-19 18:59:01
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-19 o 08:59, Budzik pisze:
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

TVN24 to kanał na platformach kablowych, nie jest ogólnodostępny na
platformie DVB-T. Nie mam tego kanału, jak i większość Polaków...

wiedzialem ze cos wymyslisz...

Jakbys znalazł emisję na "głównym" TVN to powiedziałby, ze sie nie liczy bo ten kanał oglądają wyłącznie zwolennicy PO ;)

--
@foe_pl

Data: 2015-02-19 18:59:22
Autor: Budzik
[...]

Dokładnie taki schemat zauwazam.

Tak wyglądają "wybory" w Polsce - Hańba!