Tak wyprzedza idiota

Data: 2011-09-08 17:25:17
Autor: AZ
Tak wyprzedza idiota
On 2011-09-08, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

http://www.tinyurl.pl?aq9Rr47W

"Idiota za kierownic膮" - w tak ostrych s艂owach skomentowa艂 sw贸j film kierowca samochodu osobowego, kt贸ry podr贸偶owa艂 we wtorek jedn膮 z ma艂opolskich dr贸g. Tylko dzi臋ki w艂asnemu refleksowi @Tomasz unikn膮艂 wypadku, do kt贸rego o ma艂o nie doprowadzi艂 kierowca nadje偶d偶aj膮cego z przeciwka Seata. Ca艂膮 sytuacj臋 @Tomaszowi uda艂o si臋 nagra膰 dzi臋ki zainstalowanej w samochodzie kamerze.

Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
jezdza.

Takich przyg艂up贸w powinni kierowa膰 na badania psychologiczne...

Badania? A co tu badac? Od razu do psychiatryka.

--
Artur

Data: 2011-09-08 19:38:40
Autor: DoQ
Tak wyprzedza idiota
W dniu 08-09-2011 19:25, AZ pisze:

Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
jezdza.

O patrz, zgodnie z motocyklow solidarno禼i jajnik體 powinienem dok砤dnie co takiego napisa.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-09-08 20:05:53
Autor: Artur Ma秎眊
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 19:38, DoQ pisze:
[...]

To oczywiste - nie wiedzia砮? Jak napisa砮m, 縠 dzieli sztucznie
kieruj眂ych i niepotrzebnie prowokuje antagonizmy, to stwierdzi,
縠 to nieprawda (to oczywi禼ie skr髏).

Nie wiem czy zauwa縴砮, 縠 od jakiego czasu zosta砮m wrogiem:
- szybko i bezpiecznie je縟勘cych kierowc體 samochod體 osobowych
- motocyklist體
- rowerzyst體 (niekoniecznie na tej grupie)
itd.

:)

Pami阾aj - motocykli禼i je縟勘 szybciej i jak widzisz 秝iate砶o
to musi to by motocyklista, a jak jest inaczej to wina obowi眤ku
jazdy na 秝iat砤ch i od tego dnia trup si 禼iele g阺to..

Data: 2011-09-08 18:11:33
Autor: AZ
Tak wyprzedza idiota
On 2011-09-08, Artur Ma艣l膮g <futrzak@polbox.com> wrote:

To oczywiste - nie wiedzia艂e艣? Jak napisa艂em, 偶e dzieli sztucznie
kieruj膮cych i niepotrzebnie prowokuje antagonizmy, to stwierdzi艂,
偶e to nieprawda (to oczywi艣cie skr贸t).

Co dziele? Mam samochod w garazu i czasem nim jezdze. To kim jestem?
Samochodziarzem czy motocyklista?

Pami臋taj - motocykli艣ci je偶d偶膮 szybciej i jak widzisz 艣wiate艂ko
to musi to by膰 motocyklista, a jak jest inaczej to wina obowi膮zku
jazdy na 艣wiat艂ach i od tego dnia trup si臋 艣ciele g臋sto..

Bujna wyobraznie masz.

--
Artur

Data: 2011-09-08 20:19:26
Autor: DoQ
Tak wyprzedza idiota
W dniu 08-09-2011 20:11, AZ pisze:

[...]

Nie lej wody. Jak napisz "idiota w samochodzie" to ta ocena jest do zaakceptowania. Co innego jak o秏iel si napisa "idiota na motocyklu". Wtedy biada mi - motocyklista niewinny, bo motocykle som fszendzie!

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-09-08 13:26:46
Autor: WS
Tak wyprzedza idiota
On 8 Wrz, 20:19, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

Wtedy biada mi - motocyklista niewinny, bo motocykle som fszendzie!

nie motocykle, a motocyklisci! :)
http://rysunki.bardzofajny.net/wp-content/uploads/2011/08/motocyklisci.gif

WS

Data: 2011-09-08 18:52:52
Autor: AZ
Tak wyprzedza idiota
On 2011-09-08, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Nie lej wody. Jak napisz臋 "idiota w samochodzie" to ta ocena jest do zaakceptowania. Co innego jak o艣miel臋 si臋 napisa膰 "idiota na motocyklu". Wtedy biada mi - motocyklista niewinny, bo motocykle som fszendzie!

Bez przesady. Odkad motocykle sa bardziej dostepne niz kiedys to
przesiadla sie na nie masa idiotow drogowych, dresow, lanserow itp.
Wrecz mozna powiedziec, ze idiotow wsrod motocyklistow jest wiecej niz w
samochodach - w przeliczeniu, bo jak nazwac kogos na wiekowym japonskim moto w dresikach wrzucajacego na kolo gdzie wokol sa samochody?

--
Artur

Data: 2011-09-09 07:54:49
Autor: Myjk
Tak wyprzedza idiota
Thu, 8 Sep 2011 18:52:52 +0000 (UTC), AZ
 Odkad motocykle sa bardziej dostepne niz kiedys to

Poooowa偶nie? Otworzyli nowy Pewex na 艢wi臋tokrzyskiej?!

BP NMSP :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-09-08 20:19:47
Autor: Artur Ma艣l膮g
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 20:11, AZ pisze:
On 2011-09-08, Artur Ma艣l膮g<futrzak@polbox.com>  wrote:

[...]

A sk膮d ja mog臋 wiedzie膰 kim jeste艣?

Samochodziarzem czy motocyklista?

Ot贸偶 to. Dla mnie nie ma takich podzia艂贸w. By膰 mo偶e dlatego, 偶e dane
mi jest od dawna korzysta膰 z r贸偶nych form transportu i debilizm jest
dla mnie uniwersalny.

[...]

To nie jest moja wyobra藕nia, tylko kr贸tkie posumowanie Twoich
wypowiedzi (przy okazji pozwoli艂em sobie na ironi臋).

Data: 2011-09-08 18:50:00
Autor: AZ
Tak wyprzedza idiota
On 2011-09-08, Artur Ma艣l膮g <futrzak@polbox.com> wrote:

A sk膮d ja mog臋 wiedzie膰 kim jeste艣?

Nie doczytales do konca? Pytanie bylo powiazane z tym co ponizej...

Samochodziarzem czy motocyklista?

Ot贸偶 to. Dla mnie nie ma takich podzia艂贸w. By膰 mo偶e dlatego, 偶e dane
mi jest od dawna korzysta膰 z r贸偶nych form transportu i debilizm jest
dla mnie uniwersalny.

To dlaczego wmawiasz mi, ze dziele?
[...]

No bo jezdza szybciej to jest fakt a jak juz mowilem z faktami sie nie
dyskutuje. O swiatelku i motocykliscie nie pisalem nic, o nic obowiazku
jazdy na swiatlach nie obwinialem. Jedynie stwierdzilem, ze liczba
wypadkow z udzialem motocykli wzrosla. Wiec skoncz ta swoja demagogie.

--
Artur

Data: 2011-09-08 21:04:03
Autor: Artur Ma艣l膮g
Tak wyprzedza idiota
On 2011-09-08, Artur Ma艣l膮g<futrzak@polbox.com>  wrote:

A sk膮d ja mog臋 wiedzie膰 kim jeste艣?

Nie doczytales do konca? Pytanie bylo powiazane z tym co ponizej...

Doczyta艂em - tam by艂o tylko o Twoich dywagacjach o mojej wyobra藕ni.
艢rednio u偶yteczne w zakresie problem贸w poruszanych w w膮tku.

[...]

Przecie偶 to robisz systematycznie - mam Ci zacytowa膰 Twoj膮 wypowied藕
na "dzie艅 dobry"?
<cite>
Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
jezdza.
</cite>

My o idiotach, a Ty oczywi艣cie wyskakujesz z motocyklistami.
Z Bartusiem sobie TWA za艂贸偶cie.

[...]

No popatrz - jak pisz臋 o Twoich rewelacjach to najpierw jest to
moja wyobra藕nia, a po chwili ju偶 si臋 okazuje, 偶e to fakty.

O swiatelku i motocykliscie nie pisalem nic, o nic obowiazku
jazdy na swiatlach nie obwinialem.

Nieprawda.

Jedynie stwierdzilem, ze liczba
wypadkow z udzialem motocykli wzrosla.

Czego nie uda艂o Ci si臋 udowodni膰.

Wiec skoncz ta swoja demagogie.

To nie jest demagogia. Czemu si臋 nie odnios艂e艣 do materia艂贸w
statystycznych, kt贸re Ci przedstawi艂em do analizy?

Data: 2011-09-09 09:54:41
Autor: PH
Tak wyprzedza idiota

U縴tkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:j4b2oo$821$1node2.news.atman.pl...
On 2011-09-08, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com> wrote:

A sk眃 ja mog wiedzie kim jeste?

Nie doczytales do konca? Pytanie bylo powiazane z tym co ponizej...

Samochodziarzem czy motocyklista?

Ot罂 to. Dla mnie nie ma takich podzia丑w. By mo縠 dlatego, 縠 dane
mi jest od dawna korzysta z r罂nych form transportu i debilizm jest
[...]

To nie jest moja wyobra糿ia, tylko kr髏kie posumowanie Twoich
wypowiedzi (przy okazji pozwoli砮m sobie na ironi).

[...]

to sprawd jeszcze jaki jest stosunek liczby wypadk體 z udzia砮m motocyklist體 do wypadk體 spowodowanych przez motocyklist體
i wtedy sko馽z demagogi

Data: 2011-09-09 08:38:14
Autor: AZ
Tak wyprzedza idiota
On 2011-09-09, PH <PH@pl.news> wrote:

to sprawd录 jeszcze jaki jest stosunek liczby wypadk贸w z udzia鲁em motocyklist贸w do wypadk贸w spowodowanych przez motocyklist贸w
i wtedy sko帽cz demagogi锚

W 2008 roku motocyklisci uczestniczyli w 2 880 wypadkach, w tym z ich
winy za-
istnia艂o 1 195 wypadk贸w, zginely w nich 184 osoby, a 1 312 osob doznalo
obrazen cia艂a.

Prosssszzz. Czyli byli sprawcami 41% wypadkow.

Kwiateczek:
W 2008 roku wsrod ogolu sprawcow - kierujacych pojazdami, najliczniejsza
grupa
(76,9%) stanowili kierujacy samochodami osobowymi. Byli oni sprawcami 29
475 wy-
padk贸w drogowych, w kt贸rych zginely 2 762 osoby, a 40 908 osob odnioslo
obrazenia.

--
Artur

Data: 2011-09-09 11:09:31
Autor: Artur Ma艣l膮g
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-09 10:38, AZ pisze:
On 2011-09-09, PH<PH@pl.news>  wrote:

[...]

Zadziwiaj膮cy wysoki odsetek, je偶eli przyj膮膰 za prawd臋 Twoje teorie
o bezpiecznej je藕dzie i my艣leniu za innych.

[...]

Jaki tam kwiateczek - pisa艂em ju偶, 偶e masz powa偶ne problemy z
wyci膮ganiem wniosk贸w z danych statystycznych. Odnie艣 te procenty do
rozk艂adu ilo艣ciowego wg typu pojazdu bior膮cego udzia艂 w ruchu.

Data: 2011-09-08 20:12:56
Autor: DoQ
Tak wyprzedza idiota
W dniu 08-09-2011 20:05, Artur Ma秎眊 pisze:

Nie wiem czy zauwa縴砮, 縠 od jakiego czasu zosta砮m wrogiem:
- szybko i bezpiecznie je縟勘cych kierowc體 samochod體 osobowych
- motocyklist體
- rowerzyst體 (niekoniecznie na tej grupie)

Nooo.. a ja zakrawam ju na kapelusznika ;-)))

Pami阾aj - motocykli禼i je縟勘 szybciej i jak widzisz 秝iate砶o
to musi to by motocyklista, a jak jest inaczej to wina obowi眤ku
jazdy na 秝iat砤ch i od tego dnia trup si 禼iele g阺to..

Oczywi禼ie. Przy w潮czonych 秝iat砤ch kierowcy zapominaj 縠 motocykle s wsz阣zie!!

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-09-08 20:22:56
Autor: Artur Ma秎眊
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 20:12, DoQ pisze:
[...]

Ja to nim ju dawno zosta砮m :)

[...]

Najlepsze jest to, jak pojawia si do舵 "energiczna" dyskusja mi阣zy
motocyklist, a kierowc pojazdu z tak lepk :)

Data: 2011-09-08 20:32:22
Autor: megrims
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 20:05, Artur Ma秎眊 pisze:

Nie wiem czy zauwa縴砮, 縠 od jakiego czasu zosta砮m wrogiem:
- szybko i bezpiecznie je縟勘cych kierowc體 samochod體 osobowych

Nie ma czego takiego jak "szybko i bezpiecznie"

Data: 2011-09-08 21:35:25
Autor: megrims
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 20:41, Artur Ma秎眊 pisze:
[...]

Jak ludzie chc je糳zi szybko i bezpiecznie to:
- wywalamy pasy bezpiecze駍twa
- wywalamy poduszki powietrzne
- zbiornik z paliwem montujemy w miejscu przedniego zderzaka
- zamiast poduszki powietrznej montujemy pr阾 stalowy
zaostrzony o d硊go禼i 20 cm.

gwarantuje, ze wszyscy by bardzo powili je糳zili

Data: 2011-09-08 21:37:46
Autor: Artur Ma秎眊
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 21:35, megrims pisze:
[...]

Nie wiem ile masz lat, ale to ju wszytko by硂.

Data: 2011-09-08 21:58:51
Autor: megrims
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 21:37, Artur Ma秎眊 pisze:
[...]

Co do wieku, to syna mam na studiach.
Co do tego, 縠 ju by硂 to wiem 縠 by硂.
15 lat temu na Discovery.

Data: 2011-09-08 22:03:38
Autor: Artur Ma秎眊
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 21:58, megrims pisze:
[...]

No c罂, brak poduszek, pas體, sztywna kolumna kierownicza
itd., to raczej z Discovery nie ma wiele wsp髄nego...

Data: 2011-09-08 22:09:57
Autor: megrims
Tak wyprzedza idiota
(ciach)
Co do wieku, to syna mam na studiach.
Co do tego, 偶e ju偶 by艂o to wiem 偶e by艂o.
15 lat temu na Discovery.

No c贸偶, brak poduszek, pas贸w, sztywna kolumna kierownicza
itd., to raczej z Discovery nie ma wiele wsp贸lnego...

(ciach) w 1964 prawnik Ralph Nader nastraszy艂 opini臋 publiczn膮 ksi膮偶k膮 鈥濽nsafe at any speed鈥 (鈥濶iebezpieczny przy ka偶dej pr臋dko艣ci鈥), pi臋tnuj膮c膮 wady ameryka艅skich aut na wymownym przyk艂adzie Chevroleta Corvair z silnikiem z ty艂u. I by艂 o tym program na discovery dawno dawno temu. I takie przyk艂ady jak z tym pr臋tem by艂y. Mo偶e na YT
trzeba poszuka膰

Wi臋c by膰 mo偶e to Ty jeste艣 za m艂ody, by to pami臋ta膰 ;)

pzdr.

Data: 2011-09-08 22:16:24
Autor: Artur Ma艣l膮g
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 22:09, megrims pisze:
(ciach)
[...]

Zdaje si臋, 偶e nie zrozumia艂e艣 o czym pisa艂em...

Data: 2011-09-08 23:05:08
Autor: Ukaniu
Tak wyprzedza idiota

U縴tkownik "Artur Ma秎眊" <futrzak@polbox.com> napisa w wiadomo禼i news:j4b7t8$d42$1mx1.internetia.pl...
Zdaje si, 縠 nie zrozumia砮 o czym pisa砮m...

Stara Gwardia powinna stworzy co na kszta硉 tego z dowciu o komiwoja縠rach w USA...
Zak砤daj眂y flejm napisze A34... a p罂niej juz z g髍ki B32, CF5....
LOL
Tylko trzeba by urz眃zi g硂sowanie czy drzewa przy drodze, czy rowerzy禼i na jezdniach, czy bezpieczna pr阫o舵, czy co tam jeszcze b阣zie A1 :-)

--
Pozdrawiam,
kasz

Data: 2011-09-08 23:21:42
Autor: megrims
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 22:16, Artur Ma艣l膮g pisze:
[...]

Zdaje si臋, ze za ma艂o precyzyjnie si臋 wypowiedzia艂e艣. ;)
Napisa艂e艣, 偶e by艂o. Mia艂e艣 by膰 mo偶e na my艣li 偶e by艂o na
PMS, ale tego nie zaznaczy艂e艣.

Ale naprawd臋: nie ma sensu tu dalej dyskutowa膰 na ten temat,
bo to ju偶 jest zupe艂nie OT.

Data: 2011-09-09 09:12:44
Autor: Artur Ma艣l膮g
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 23:21, megrims pisze:
(...)
Zdaje si臋, ze za ma艂o precyzyjnie si臋 wypowiedzia艂e艣. ;)

Obawiam si臋, 偶e rzeczywisto艣膰 jest inna, a do tego nie
zauwa偶y艂e艣 ironii na samym pocz膮tku.

Napisa艂e艣, 偶e by艂o. Mia艂e艣 by膰 mo偶e na my艣li 偶e by艂o na
PMS, ale tego nie zaznaczy艂e艣.

Tak, napisa艂em 偶e by艂o. By艂o na PMS, by艂o na Discovery,
by艂o w rzeczywisto艣ci i  w og贸le by艂o. Jako艣 to ludzi
nie wyleczy艂o z "szybkiej i bezpiecznej" jazdy i trup si臋
si臋 艣cieli艂 g臋sto. Ba, wprowadzenie bada艅 technicznych
dla pojazd贸w to by艂o ograniczanie wolno艣ci obywatelskiej.

Data: 2011-09-09 21:06:31
Autor: megrims
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-09 09:12, Artur Ma艣l膮g pisze:
[...]

No to teraz zrozumia艂em. Nie ma miejsca na w膮tpliwo艣ci
o co Tobie chodzi艂o. :)

pzdr.

Data: 2011-09-09 21:18:23
Autor: Artur Ma艣l膮g
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-09 21:06, megrims pisze:
[...]

St膮d te偶 napisa艂em, 偶e:
"Nie wiem ile masz lat, ale to ju偶 wszytko by艂o."

Taki lajf ;)

Data: 2011-09-09 09:51:40
Autor: J.F.
Tak wyprzedza idiota
U縴tkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa
[...]

Pomysl troche.
Kiedys nie bylo pasow, nie bylo poduszek, zbiornik .. w trabantach byl z przodu.
I co ? I nic, ludzie tez jezdzili tak szybko jak mogli, tylko ofiar bylo wiecej.

W Austrii przez ostatnie 20 lat ofiar smiertelnych zmniejszylo sie 2 czy 3 razy.
Ciekawe czemu - raczej stabilny kraj. Chyba nie z powodu autostrad.

Fotoradary, inzynierowie ruchu, czy samochody teraz jednak lepsze ?
No, u nich ponoc byl zwyczaj nie zapinania pasow, ktory stopniowo zwalczano.

J.

Data: 2011-09-08 19:56:09
Autor: Krzysztof 45
Tak wyprzedza idiota
AZ napisa艂(a):
Badania? A co tu badac? Od razu do psychiatryka.
Do psychiatryka?
Dogoni膰, zablokowa膰, wyci膮gn膮膰 z auta, kluczyki w
las, i wpierdol porz膮dny spu艣ci膰. To skuteczniejsze od psychiatryka.
--
Krzysiek

Data: 2011-09-08 20:34:22
Autor: megrims
Tak wyprzedza idiota
W dniu 2011-09-08 19:56, Krzysztof 45 pisze:
AZ napisa艂(a):
Badania? A co tu badac? Od razu do psychiatryka.
Do psychiatryka?
Dogoni膰, zablokowa膰, wyci膮gn膮膰 z auta, kluczyki w
las, i wpierdol porz膮dny spu艣ci膰. To skuteczniejsze od psychiatryka.

Po ch@j! Wydawa膰 pieni膮dze podatnika?
Za nog臋 do wydechu czeka膰, a偶 si臋 zetrze do sznurka..

Data: 2011-09-09 09:53:27
Autor: PH
Tak wyprzedza idiota

U縴tkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:j4atps$ucm$1node2.news.atman.pl...
On 2011-09-08, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

http://www.tinyurl.pl?aq9Rr47W

"Idiota za kierownic" - w tak ostrych s硂wach skomentowa sw骿 film
kierowca samochodu osobowego, kt髍y podr罂owa we wtorek jedn z
ma硂polskich dr骻. Tylko dzi阫i w砤snemu refleksowi @Tomasz unikn背
wypadku, do kt髍ego o ma硂 nie doprowadzi kierowca nadje縟縜j眂ego z
przeciwka Seata. Ca潮 sytuacj @Tomaszowi uda硂 si nagra dzi阫i
zainstalowanej w samochodzie kamerze.

Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
jezdza.

a ty wypad砮 po硂縠nj przy porodzie na pod硂g czy 縪na zdradzi砤 Ci z tabunem motocyklist體?

Data: 2011-09-09 08:39:01
Autor: AZ
Tak wyprzedza idiota
On 2011-09-09, PH <PH@pl.news> wrote:

Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
jezdza.

a ty wypad鲁e露 po鲁o驴enj przy porodzie na pod鲁og锚 czy 驴ona zdradzi鲁a Ci锚 z tabunem motocyklist贸w?
A ty nie zauwazylbys ironii nawet gdyby wyszla za krzaka i kopnela cie w
dupe.

--
Artur

Data: 2011-09-09 10:50:39
Autor: PH
Tak wyprzedza idiota

U縴tkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:j4cjb5$n11$2node2.news.atman.pl...
On 2011-09-09, PH <PH@pl.news> wrote:

Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
jezdza.

a ty wypad3e? po3o?enj przy porodzie na pod3oge czy ?ona zdradzi3a Cie z
tabunem motocyklist體?

A ty nie zauwazylbys ironii nawet gdyby wyszla za krzaka i kopnela cie w
dupe.

przepraszam :]

Tak wyprzedza idiota