Tak z ciekawości - [OT]

Data: 2009-10-02 13:21:21
Autor: Catalyst
Tak z ciekawości - [OT]
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80276,7101974,Nergal__idzcie_i_sciagajcie.html

Jak jego nazwą nieskazitelni ostoje wszelkiej prawości nigdy nie mający pirackeij mp3 czy gry u siebie w domu? Czyżby ten pan był kretynem? A może nie umie liczyć i jego płyta wogóle się nie sprzedaje?

Pozdro

Data: 2009-10-02 14:20:47
Autor: Marcin Gardeła
Tak z ciekawości - [OT]
Catalyst wrote:
[...]

Wydaje mi się ten pan jednak mija się z rzeczywistością, on jest audiofilem, rozróżnia mp3 od dobrego stereo, lubi wąchać okładki i dotykać plastiku, ale miliony nie muszą, ściągną mp3 i są zadowoleni, okładna też ściągnięta, wydruk na atramentówce, pudełko jakieś i już jest płyta.
Jedno jest pewne: wielu jest na świecie ludzi którzy ściągną i się tym zadowolą, a to z pewnością nie przysporzy (-ży?) zysków wykonawcy, oczywiście nie można tego przeliczać 1:1 bo nie wszyscy ściągający pójdą do sklepu, ale jakiś procent na pewno.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-10-02 15:39:10
Autor: Technolog
Tak z ciekawości - [OT]
Dnia Fri, 2 Oct 2009 13:21:21 +0200, Catalyst napisa³(a):

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80276,7101974,Nergal__idzcie_i_sciagajcie.html

Jak jego nazw± nieskazitelni ostoje wszelkiej prawo¶ci nigdy nie maj±cy pirackeij mp3 czy gry u siebie w domu? Czy¿by ten pan by³ kretynem? A mo¿e nie umie liczyæ i jego p³yta wogóle siê nie sprzedaje?

Uzupe³niaj±c - czy takie pobrane pliki posiada siê legalnie? W±tpiê, gdy¿
musia³yby one zostaæ udostêpnione z jak±¶ licencj± na wykorzystanie, a nie
jako paczka Rapidshare + powy¿szy artyku³.

Data: 2009-10-02 15:53:54
Autor: dziki
Tak z ciekawości - [OT]
Użytkownik "Catalyst" <c2a5t2a1l21yst@interia.pl> napisał w wiadomości news:ha4nnk$as2$1inews.gazeta.pl...

Jak jego nazwą nieskazitelni ostoje wszelkiej prawości nigdy nie mający pirackeij mp3 czy gry u siebie w domu? Czyżby ten pan był kretynem? A może nie umie liczyć i jego płyta wogóle się nie sprzedaje?

nie, ten pan jest realista. W pelni podpisuje sie pod jego slowami: "To jest znak czasów, a walka z tym jest jak walka z wiatrakami."
Piractwo bylo, jest i bedzie. To, ze Nergal powie "sciagajcie!!" nie sprawi nagle, ze ci co mieli zamiar jego plyte kupic, zmienia zdanie i zadowola sie jej zassaniem z netu.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-10-03 08:01:32
Autor: Catalyst
Tak z ciekawości - [OT]

Użytkownik "dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> napisał w wiadomości news:ha50lg$blq$1news.dialog.net.pl...
Piractwo bylo, jest i bedzie. To, ze Nergal powie "sciagajcie!!" nie sprawi nagle, ze ci co mieli zamiar jego plyte kupic, zmienia zdanie i zadowola sie jej zassaniem z netu.

Nie chodzi mi tylko o podejście - on stwierdził że płyta sprzedaje się już teraz 2x lepiej niż poprzednia. Wyciągnął wnioski a nie tak jak Kazek rzuca kurwami na ludzi. Jestem ciekaw sprzedazy plyty Kazika.

Data: 2009-10-06 06:05:35
Autor: marklar
Tak z ciekawo¶ci - [OT]
On 3 Pa¼, 07:01, "Catalyst" <c2a5t2a1l21...@interia.pl> wrote:

Nie chodzi mi tylko o podej¶cie - on stwierdzi³ ¿e p³yta sprzedaje siê ju¿
teraz 2x lepiej ni¿ poprzednia. Wyci±gn±³ wnioski a nie tak jak Kazek rzuca
kurwami na ludzi. Jestem ciekaw sprzedazy plyty Kazika.

kazik i kult to lokalne grajki w przeciwienstwie do Behemotha wiec
roznica w sprzedanych plytach jest zapewne kolosalna. nie zdziwilbym
sie jesli jest tak nawet na terenie PL.
Jesli chodzi o pytanie z pierwszego posta to raczej Nergal jest jedna
z lepiej poinformowanych osob w temacie sprzedazy jego plyty.

Tak z ciekawości - [OT]