Tak z ciekawosci...

Data: 2009-10-15 22:25:14
Autor: Ryszard Mikke
Tak z ciekawosci...
raviz <ravizusunto@vp.pl> napisał(a):
Skad tak duza popularnosc jazdy bez przedniego blotnika i plecakiem zamiast bagaznika?

[...]

Druga sprawa: bagaznik. Czy wszyscy cwicza bunny hopy itd, ze ten bagaznik tak wadzi? Wazy niewiele, razem z mala torba pewnie niewiele wiecej jak plecak. Jesli ktos ma camelbacka to oczywiscie zupelnie inna sprawa. Ostatnio kupilem na wypady 40-60km taka torbe:
http://www.bikekatalog.pl/2009/akcesoria/139/Author.A-N421/ Jest naprawde fajna. Co zatem przemawia za plecakiem, pod ktorym pomimo dobrych wdzianek bedzie pot, cos bedzie wisialo na ramionach a i dostep bedzie trudniejszy o gimnastyke ze zdjeciem plecaka?
Argument zwiazany z fullem odpada, poniewaz sa bagazniki montowane na sztyce.

Jako że przebieram się po dojechaniu do roboty, taka torba jest dla mnie za mała. A po paru miesiącach z szybko zdejmowalnymi
sakwami (takie trochę mniejsze, niby na miasto) wróciłem do plecaka.
Po prostu, schodzę z roweru, przypinam i idę. Żadnego zdejmowania
sakw. W robocie jeszcze pół biedy, ale kombinuj, jak się trzeba
zatrzymać po drodze, albo nie daj Boże pakować gdzieś po schodach...

Czyli na miasto i okolice plecak, gdzieś dalej,
lub na cały dzień - sakwy...

rmikke

--

Tak z ciekawosci...