"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?

Data: 2011-12-04 14:45:35
Autor: Antenka
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?
Tak zaczyna się dyktatura!
====================
W dniu 16 listopada, Nigel Farage w przemówieniu do Parlamentu
Europejskiego oskarżył europejskich biurokratów o zast±pienie rz±du
Grecji i rz±du z Berlusconiego marionetkowymi rz±dami eurokratów.
Zakończył swoje wyst±pienie pytaniem kto, w imię Boga, dał im do tego
prawo.

http://wolnemedia.net/gospodarka/tak-zaczyna-sie-dyktatura/

Szacuneczek mr Farage!

Antenka

Data: 2011-12-05 00:40:58
Autor: boukun
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:f14c73de-b789-4947-9a5e-eefd4d2f1071e2g2000vbb.googlegroups.com...
Tak zaczyna się dyktatura!
=====================

[...]

Nie mogła¶ tego odpowiedzieć bezpo¶rednio Jadrysiowi? On taki z tego Monti zadowolony...

boukun

Data: 2011-12-05 11:54:49
Autor: Antenka
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?
On 5 Gru, 00:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:f14c73de-b789-4947-9a5e-eefd4d2f1071e2g2000vbb.googlegroups.com...
Tak zaczyna się dyktatura!
====================>
[...]

Bo nie¶wiadomy jest i tyle. Pracuję nad tym, żeby mu wyja¶nić, co się
dzieje na ¶wiecie, że nie tylko kapitalizm winny jest dzisiejszej
sytuacji, ale podli ludzie, którzy najpierw w ukryciu, od 200 prawie
lat ( od 1717r.), a teraz już w sposób jawny knuj± przeciwko
człowiekowi i pragn±  doprowadzić ludzko¶ć do totalnej zagłady. Ich
bogiem  lucyfer, a na ich czołach znamię bestii, czyli 666. Tfu!

Antenka

"¦mierć masonerii jest bliska - nie lękajcie się!"

Data: 2011-12-06 16:07:59
Autor: jadrys
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?
W dniu 2011-12-05 20:54, Antenka pisze:
On 5 Gru, 00:40, "boukun"<bou...@neostrada.pl>  wrote:
UĹĽytkownik "Antenka"<sweet.blue_e...@wp.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›cinews:f14c73de-b789-4947-9a5e-eefd4d2f1071e2g2000vbb.googlegroups.com...
Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!
=====================

W dniu 16 listopada, Nigel Farage w przemĂłwieniu do Parlamentu
Europejskiego oskarżył europejskich biurokratów o zastąpienie rządu
Grecji i rzÄ…du z Berlusconiego marionetkowymi rzÄ…dami eurokratĂłw.
Zakończył swoje wystąpienie pytaniem kto, w imię Boga, dał im do tego
prawo.

http://wolnemedia.net/gospodarka/tak-zaczyna-sie-dyktatura/

Szacuneczek mr Farage!

Antenka

Nie mogłaś tego odpowiedzieć bezpośrednio Jadrysiowi? On taki z tego Monti
zadowolony...

boukun
Bo nieświadomy jest i tyle. Pracuję nad tym, żeby mu wyjaśnić, co się
dzieje na świecie, że nie tylko kapitalizm winny jest dzisiejszej
sytuacji, ale podli ludzie, ktĂłrzy najpierw w ukryciu, od 200 prawie
lat ( od 1717r.), a teraz juĹĽ w sposĂłb jawny knujÄ… przeciwko
czĹ‚owiekowi i pragnÄ…  doprowadzić ludzkość do totalnej zagĹ‚ady. Ich
bogiem  lucyfer, a na ich czoĹ‚ach znamiÄ™ bestii, czyli 666. Tfu!

Antenka

"Śmierć masonerii jest bliska - nie lękajcie się!"

Nie tak zupełnie nieświadomy.. Jakoś nie mogę się oprzeć wrażeniu że ten świat jest w jakiś sposób sterowany.. Czy to jest masoneria czy ktoś inny, tego nie wiem, nie mam pojęcia kto zza kulis pociąga za sznurki... a więc wolę robić zarzuty naszym bezpośrednim ciemiężycielom - tym zakałom gatunku ludzkiego - kapitalistom.

Data: 2011-12-09 20:03:10
Autor: kefirh
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?
W dniu 2011-12-06 16:07, jadrys pisze:
W dniu 2011-12-05 20:54, Antenka pisze:
On 5 Gru, 00:40, "boukun"<bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka"<sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w
wiadomościnews:f14c73de-b789-4947-9a5e-eefd4d2f1071e2g2000vbb.googlegroups.com...

Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!
=====================

[...]

człowiekowi i pragną doprowadzić ludzkość do totalnej zagłady. Ich
[...]

Wiesz co, w sumie to masz racjÄ™.

A w związku z tym nasunęła mie się taka myśl, że to marksizm uzurpuje sobie monopol na "walkę" z "pasibrzuchami".
A marksizm jest finansowany przez pasibrzuchy.
I tu jest całe clou, czyli klucz do rozbjerjenia twojej osobowości.
Ty Jadrysku nie jesteś komunistą, tylko naiwnym zwolennikiem wewnętrznej marksistowskiej partii kapitalistów.

Rozumiesz coĹ› z tego? ;))

kefirh

Data: 2011-12-10 00:58:47
Autor: Antenka
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?
On 6 Gru, 16:07, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Antenka

> "¦mierć masonerii jest bliska - nie lękajcie się!"

Nie tak zupełnie nie¶wiadomy.. Jako¶ nie mogę się oprzeć wrażeniu że ten
¶wiat jest w jaki¶ sposób sterowany.. Czy to jest masoneria czy kto¶
inny, tego nie wiem, nie mam pojęcia kto zza kulis poci±ga za sznurki....
a więc wolę robić zarzuty naszym bezpo¶rednim ciemiężycielom - tym
zakałom gatunku ludzkiego - kapitalistom.

;-)

Antenka

Pozdrawiam N.O.Z.J ;-))

Data: 2011-12-05 13:51:13
Autor: jadrys
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?
W dniu 2011-12-05 00:40, boukun pisze:

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f14c73de-b789-4947-9a5e-eefd4d2f1071e2g2000vbb.googlegroups.com...
Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!
=====================

[...]

Zawsze przywódca zachowujący wstrzemięźliwość w czerpaniu korzyści z państwowego grosza dla siebie będzie dla mnie kimś porządnym. Oszczędzamy, a więc dzielimy biedę po równo!..

Data: 2011-12-05 14:43:36
Autor: boukun
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbiep8$35h$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ja pierdolę, weź ty sobie oglądnij chociaż ten film... On został spuszczony na Włochy z syjonistyczno-iperialistycznego desantu. On dostaje pieniądze z Unii... i z Bilderbergu...

Chuj z demoratycznymi wyborami, Włochy mają premiera z przydziału...

Ja pierdolÄ™, ja pierdolÄ™...

boukun

Data: 2011-12-06 04:18:31
Autor: stevep

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jbiep8$35h$2node2.news.atman.pl...

====================>>>
[...]

Zawsze przywódca zachowuj±cy wstrzemięĽliwo¶ć w czerpaniu korzy¶ci z  państwowego grosza dla siebie będzie dla mnie kim¶ porz±dnym.  Oszczędzamy, a więc dzielimy biedę po równo!..

Ja pierdolę, weĽ ty sobie ogl±dnij chociaż ten film... On został  spuszczony na Włochy z syjonistyczno-iperialistycznego desantu. On  dostaje pieni±dze z Unii... i z Bilderbergu...

Chuj z demoratycznymi wyborami, Włochy maj± premiera z przydziału...

Ja pierdolę, ja pierdolę...

boukun
Głupstwa, głupstwa ...

--
stevep

Data: 2011-12-06 16:08:44
Autor: jadrys
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?
W dniu 2011-12-05 14:43, boukun pisze:

[...]

Film mi do niczego nie potrzebny. To co usłyszałem i zobaczyłem do tej pory mi wystarczy. Powiem krótko - choćby Marsjanin zachowujący wstrzemięźliwość dla mnie lepszy od rodaka pławiącego się w luksusach na koszt społeczeństwa w którym wielu musi wybierać między chlebem a lekarstwami.

Data: 2011-12-06 22:20:21
Autor: boukun
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jblb5k$4q4$2node2.news.atman.pl...
[...]

Kiedy ten podstawiony przez Unitów premier jest opłacany przez masonerię, której to służy...

boukun

Data: 2011-12-08 11:11:53
Autor: jadrys
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?
W dniu 2011-12-06 22:20, boukun pisze:

[...]

A niech sobie będzie opłacany przez kogokolwiek. Ważna że nie szasta publicznym groszem dla własnych/osobistych korzyści/celów.

Data: 2011-12-08 12:02:01
Autor: boukun
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbq2gc$1uv$1node2.news.atman.pl...
[...]

He, he, he, jak sprzedaje kraj i zniewala naród, to czyje pieniądze rujnuje? Nieważne, że dla międzynarodówki oligarchicznej korzyści...

boukun

Data: 2011-12-08 13:52:16
Autor: stevep
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?
Dnia 08-12-2011 o 12:02:01 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jbq2gc$1uv$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-12-06 22:20, boukun pisze:

Film mi do niczego nie potrzebny. To co usłyszałem i zobaczyłem do  tej pory mi wystarczy. Powiem krótko - choćby Marsjanin zachowuj±cy  wstrzemięĽliwo¶ć dla mnie lepszy od rodaka pławi±cego się w luksusach  na koszt społeczeństwa w którym wielu musi wybierać między chlebem a  lekarstwami.

Kiedy ten podstawiony przez Unitów premier jest opłacany przez  masonerię, której to służy...

boukun

A niech sobie będzie opłacany przez kogokolwiek. Ważna że nie szasta  publicznym groszem dla własnych/osobistych korzy¶ci/celów.

He, he, he, jak sprzedaje kraj i zniewala naród, to czyje pieni±dze  rujnuje? Nieważne, że dla międzynarodówki oligarchicznej korzy¶ci...

boukun
A ciebie jeszcze nie sprzedał- taki skarb narodowy?

--
stevep

Data: 2011-12-08 14:09:20
Autor: stevep
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?
[...]

To dlaczego jeszcze ciebie nie sprzedał kretynie?

--
stevep

Data: 2011-12-09 15:54:48
Autor: jadrys
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?
W dniu 2011-12-08 12:02, boukun pisze:

[...]

Jak to sprzedaje? Sprowadza tylko makaroniarzy do tego żeby przestawali żyć na coraz większy kredyt. Bo to faktycznie może dojść do tego że Włosi zaczną chodzić jak woły w niewolniczym jarzmie.

Data: 2011-12-09 19:38:26
Autor: boukun
"Tak zaczyna siÄ™ dyktatura!" - :-?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbt7n2$bgc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Obudź się, a ku ku? Jak sprowadza, skoro to człowiek międzynarodówki oligarchicznej, która to utapia kraje w kredytach bankowych, zniewalają podpuszczając kredytami, on zniewala zaciągając te kredyty lichwiarskie i każe narodowi włoskiemu tym samym utrzymywać banki i bankierów...

boukun

Data: 2011-12-07 04:22:33
Autor: stevep
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?"
Dnia 06-12-2011 o 16:08:44 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

I dzielisz się z kim¶ potrzebuj±cym, czy tylko jak każdy komuch  rozdawałby¶ cudze?

--
stevep

Data: 2011-12-05 07:33:39
Autor: Grzegorz Z.
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?
Antenka napisał:

Tak zaczyna się dyktatura!

Nos ci ro¶nie Pinokio.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-05 11:42:45
Autor: Antenka
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?
On 5 Gru, 07:33, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> Tak zaczyna się dyktatura!

Nos ci ro¶nie Pinokio.

:-E

Znasz bajkę o wężu? To sssss......j !!!

Antenka

Data: 2011-12-08 07:49:31
Autor: Grzegorz Z.
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?
Antenka napisał:

On 5 Gru, 07:33, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

Tak zaczyna się dyktatura!

Nos ci ro¶nie Pinokio.

:-E

Znasz bajkę o wężu? To sssss......j !!!

Ssij? O nie trans, nie do mnie takie teksty. Nie jestem twojej orientacji.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-08 17:09:01
Autor: Leprechaun
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?

Antenka napisał:

[...]

Powiedział pedzio do transa! ;))))))))))))))))))))))))))))))))

BomBel

Data: 2011-12-09 23:57:50
Autor: Antenka
"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?
On 8 Gru, 07:49, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

>:-E

> Znasz bajkę o wężu? To sssss......j !!!

Ssij? O nie trans, nie do mnie takie teksty.<

Zbok.

Antenka

P.s. Mnie twoja orientacja wisi i powiewa. Dla wyja¶nienia - zboki nie
s± w kręgu moich zainteresowań

"Tak zaczyna się dyktatura!" - :-?