Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cich u...

Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cich u...

Data: 2014-02-12 12:43:58
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cich u...
Oto fragment otrzymanej odpowiedzi w temacie zdjęcia opublikowanego
wcześniej na https://www.facebook.com/UstrzelMisia

https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743_13_2.jpg

Zobaczymy, czy sąd w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpośredni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
dotyczą, drogówkę w szczególności.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 12:49:08
Autor: Kapibara
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cich u...
Dnia Wed, 12 Feb 2014 12:43:58 +0100, anacron napisał(a):

Oto fragment otrzymanej odpowiedzi w temacie zdjęcia opublikowanego
wcze¶niej na https://www.facebook.com/UstrzelMisia

https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743_13_2.jpg

Zobaczymy, czy s±d w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpo¶redni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
dotycz±, drogówkę w szczególno¶ci.

Hm, z tego co pamiętam to w podobnym przypadku (w Siewierzu) policja
powoływała się na kontratyp. To jak to w końcu jest?

Data: 2014-02-12 12:54:02
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 12:49, Kapibara pisze:
Dnia Wed, 12 Feb 2014 12:43:58 +0100, anacron napisał(a):

Oto fragment otrzymanej odpowiedzi w temacie zdjęcia opublikowanego
wcze¶niej na https://www.facebook.com/UstrzelMisia

https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743_13_2.jpg

Zobaczymy, czy s±d w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpo¶redni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
dotycz±, drogówkę w szczególno¶ci.

Hm, z tego co pamiętam to w podobnym przypadku (w Siewierzu) policja
powoływała się na kontratyp. To jak to w końcu jest?

Według moich prawników prosto, nie ma niebieskich błyskowych, mandat się
należy. W pierwszej odpowiedzi tez mnie zlali, ale pogroziłem paluszkiem
(mediami) i druga odpowiedĽ już taka jak być powinna.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 13:04:00
Autor: Kapibara
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Dnia Wed, 12 Feb 2014 12:54:02 +0100, anacron napisał(a):

W dniu 12.02.2014 12:49, Kapibara pisze:
Dnia Wed, 12 Feb 2014 12:43:58 +0100, anacron napisał(a):

Oto fragment otrzymanej odpowiedzi w temacie zdjęcia opublikowanego
wcze¶niej na https://www.facebook.com/UstrzelMisia

https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743_13_2.jpg

Zobaczymy, czy s±d w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpo¶redni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
dotycz±, drogówkę w szczególno¶ci.

Hm, z tego co pamiętam to w podobnym przypadku (w Siewierzu) policja
powoływała się na kontratyp. To jak to w końcu jest?

Według moich prawników prosto, nie ma niebieskich błyskowych, mandat się
należy. W pierwszej odpowiedzi tez mnie zlali, ale pogroziłem paluszkiem
(mediami) i druga odpowiedĽ już taka jak być powinna.

Ok, rozumiem.
Ja w 2010r miałem tak± sytuację, że wypatrzyłem policję w nieoznakowanej
Skodzie z postawionym obok fotoradarem. Stali sobie na przystanku
autobusowym. Porobiłem im zdjęcia i wysłałem do komendy. Nie będę się
rozpisywał, bo to długa historia, napiszę w skrócie. Najpierw wypierali
się, że tam nie ma przystanku, jak im nie odpu¶ciłem to chcieli skierować
sprawę do s±du, bo policjantka nie chciała przyj±ć mandatu. Ja miałem być w
charakterze ¶wiadka. Po jakim¶ czasie przyszło pismo,że oni nie widz±
podstaw do ukarania i zostaje pouczenie. Dalej nie chciało mi się odwoływać
(choć teraz bym im nie odpu¶cił).

Data: 2014-02-12 13:11:34
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 13:04, Kapibara pisze:
Po jakim¶ czasie przyszło pismo,że oni nie widz±
podstaw do ukarania i zostaje pouczenie. Dalej nie chciało mi się odwoływać
(choć teraz bym im nie odpu¶cił).

Ja nie odpuszczam. Swoj± drog± udało mi się zaszczuć Policję w jednym
mie¶cie. Trwało to ponad rok, ale niestety nie miałem czasu, aby to
szybciej załatwić. Notorycznie widzieli moje auto obok nich, za nimi,
zaparkowane opodal. Notorycznie też zgłaszałem wykroczenia popełnione
przez radiowozy (oj trochę tego było). Za każdym razem jak miałem okazję
podjeżdżałem i opierniczałem, że to robi± Ľle, tamto Ľle etc. Nie
wiedzieli jednak, że wspólnie ze mn± polowało na nich ponad 20 osób z
rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
"odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedz±c na
tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze łzami w oczach). "Koledzy"
oznajmili mu, że albo się ze mn± dogada i im odpuszczę, albo oni mu
pomog± zmienić jednostkę. Tak mnie mieli dosyć :)

ps. jak mu przy zdarzeniu mówiłem, że mnie przeprosi to się u¶miechn±ł
głupio, ale wtedy nie wiedział co już zaplanowałem i że ja nie zapominam
i nie wybaczam.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 12:16:33
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Po ponad roku w zamian za "odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedząc na tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze łzami w oczach).
Ty to jednak jestes gosc! Trzeba bylo kazac mu kleknac i zrobic dodatkowo
zdjecie!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 15:04:33
Autor: Marcin N
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 2014-02-12 13:16, AZ pisze:
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Po ponad roku w zamian za "odpuszczenie" policjant który mi zawinił
przeprosił mnie siedząc na tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze
i ze Ĺ‚zami w oczach).

Ty to jednak jestes gosc! Trzeba bylo kazac mu kleknac i zrobic dodatkowo
zdjecie!


Niepotrzebnie ironizujesz. Fakt, że ancron trochę koloryzuje, ale trzeba mu oddać honor: wygrywa z systemem narażając się na szykany "służb".

--
MN

Data: 2014-02-12 14:11:42
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

wygrywa z systemem narażając się na szykany "służb".

Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 15:18:04
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 15:11, AZ pisze:
On 2014-02-12, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

wygrywa z systemem narażając się na szykany "służb".

Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?

Odszczekasz za jakieĹ› dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 14:19:19
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

wygrywa z systemem narażając się na szykany "służb".

Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?

Odszczekasz za jakieĹ› dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.

Nie ma problemu, jak zobacze to odszczekam.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 14:20:01
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Odszczekasz za jakieĹ› dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.

Nie ma problemu, jak zobacze to odszczekam.

Przy okazji mozesz powiedziec z jakich powodow nie wolno go opublikowac?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 15:32:19
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 15:20, AZ pisze:
On 2014-02-12, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Odszczekasz za jakieĹ› dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.

Nie ma problemu, jak zobacze to odszczekam.

Przy okazji mozesz powiedziec z jakich powodow nie wolno go opublikowac?

Policjant jest nadal w czynnej służbie, zrobił to w godzinach pracy.
Przeprosił szczerze, więc nie widzę sensu dalej mu życie zatruwać.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 14:37:24
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
W dniu 12.02.2014 15:20, AZ pisze:
On 2014-02-12, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Odszczekasz za jakieĹ› dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.

Nie ma problemu, jak zobacze to odszczekam.

Przy okazji mozesz powiedziec z jakich powodow nie wolno go opublikowac?

Policjant jest nadal w czynnej służbie, zrobił to w godzinach pracy.
Przeprosił szczerze, więc nie widzę sensu dalej mu życie zatruwać.

To jakis problem zamazac twarz i znieksztalcic glos? No i skad te 2 lata?
Wtedy juz na sluzbie nie bedzie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 15:44:27
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 15:37, AZ pisze:
To jakis problem zamazac twarz i znieksztalcic glos? No i skad te 2 lata?

Wtedy tacy jak Ty napiszą, że to fałszywka.

Wtedy juz na sluzbie nie bedzie?

Bez komentarza.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 14:51:38
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
W dniu 12.02.2014 15:37, AZ pisze:
To jakis problem zamazac twarz i znieksztalcic glos? No i skad te 2 lata?

Wtedy tacy jak Ty napiszą, że to fałszywka.

Wtedy juz na sluzbie nie bedzie?

Bez komentarza.

No wlasnie, bez komentarza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 15:45:29
Autor: RoMan Mandziejewicz
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Hello anacron,

Wednesday, February 12, 2014, 3:18:04 PM, you wrote:

wygrywa z systemem narażaj±c się na szykany "służb".
Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?
Odszczekasz za jakie¶ dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.

Tu już nawet snickersy nie pomog±.

Zakładaj±c przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobi± ci jesień
¶redniowiecza.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-02-12 15:49:34
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 15:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
Zakładaj±c przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobi± ci jesień
¶redniowiecza.

Wie. Ja skończyli¶my został poinformowany.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 16:15:35
Autor: Marcin N
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 2014-02-12 15:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello anacron,

Wednesday, February 12, 2014, 3:18:04 PM, you wrote:

wygrywa z systemem narażaj±c się na szykany "służb".
Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?
Odszczekasz za jakie¶ dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.

Tu już nawet snickersy nie pomog±.

Zakładaj±c przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobi± ci jesień
¶redniowiecza.

AZ jest zło¶liwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go nienawidzisz! "Mam nadzieję, że cię zgnoj±" - czemu tak piszesz? Aż tak± miło¶ci± pałasza do naszego pokrzywionego systemu?



--
MN

Data: 2014-02-12 15:20:05
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Tu juĹĽ nawet snickersy nie pomogÄ….

Zakładając przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobią ci jesień
średniowiecza.

AZ jest złośliwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go nienawidzisz!
Marcinie, ja nie jestem zlosliwy, ja po prostu jestem realista. Popieralem
go do momentu kiedy zaczal gwiazdorzyc i opowiadac jakies niestworzone
historie. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 16:51:02
Autor: Artur Maśląg
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 2014-02-12 16:20, AZ pisze:
On 2014-02-12, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Tu juĹĽ nawet snickersy nie pomogÄ….

Zakładając przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobią ci jesień
średniowiecza.

AZ jest złośliwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
nienawidzisz!

Marcinie, ja nie jestem zlosliwy, ja po prostu jestem realista. Popieralem
go do momentu kiedy zaczal gwiazdorzyc i opowiadac jakies niestworzone
historie.

Cały wic polega na tym, że on niestworzone historie i pewnie zwykłe
kłamstwa opowiada od dawna, a ludzie co jakiś czas dają się na to
nabrać. Co do Snickersa:
"Fakt, Tomasz jako umysł analityczny z łatwością precyzyjnie punktuje swoich adwersarzy (czym niewątpliwe potrafi jednostki słabe psychicznie doprowadzić do szewskiej pasji)."

Reszty to mi się nawet komentować nie chce:>

Data: 2014-02-12 16:01:08
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Marcinie, ja nie jestem zlosliwy, ja po prostu jestem realista. Popieralem
go do momentu kiedy zaczal gwiazdorzyc i opowiadac jakies niestworzone
historie.

Cały wic polega na tym, że on niestworzone historie i pewnie zwykłe
kłamstwa opowiada od dawna, a ludzie co jakiś czas dają się na to
nabrać. Co do Snickersa:
"Fakt, Tomasz jako umysł analityczny z łatwością precyzyjnie punktuje swoich adwersarzy (czym niewątpliwe potrafi jednostki słabe psychicznie doprowadzić do szewskiej pasji)."

Reszty to mi się nawet komentować nie chce:>

Juz samo pisanie o sobie w trzeciej osobie jest dziwne ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 23:20:35
Autor: jerzu
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
On Wed, 12 Feb 2014 16:01:08 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Juz samo pisanie o sobie w trzeciej osobie jest dziwne ;-)

Może się dorobił rzecznika prasowego? ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-02-12 16:47:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Hello Marcin,

Wednesday, February 12, 2014, 4:15:35 PM, you wrote:

wygrywa z systemem narażaj±c się na szykany "służb".
Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?
Odszczekasz za jakie¶ dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.
Tu już nawet snickersy nie pomog±.
Zakładaj±c przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobi± ci jesień
¶redniowiecza.
AZ jest zło¶liwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
nienawidzisz!

Nie.

"Mam nadzieję, że cię zgnoj±" - czemu tak piszesz? Aż tak± miło¶ci±
pałasza do naszego pokrzywionego systemu?

A Ty nie uznajesz legalno¶ci władzy i jej organów? Chcesz totalnej
bezkarno¶ci przestępców? Uważasz, że przedstawicieli władzy należy
poniżać i jeszcze to rozgłaszać? Opamiętania - komuna się skończyła
ćwierć wieku temu. Masz choć tyle lat?

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-02-12 17:20:28
Autor: Cavallino
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1246165912.20140212164750@pik-net.pl.invalid...
Hello Marcin,

Wednesday, February 12, 2014, 4:15:35 PM, you wrote:

wygrywa z systemem narażaj±c się na szykany "służb".
Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?
Odszczekasz za jakie¶ dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.
Tu już nawet snickersy nie pomog±.
Zakładaj±c przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobi± ci jesień
¶redniowiecza.
AZ jest zło¶liwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
nienawidzisz!

Nie.

"Mam nadzieję, że cię zgnoj±" - czemu tak piszesz? Aż tak± miło¶ci±
pałasza do naszego pokrzywionego systemu?

A Ty nie uznajesz legalno¶ci władzy i jej organów?

LOL !!!!!
Roman, snikersa.
Policjant który SKRZYWDZIŁ bezprawnie obywatela, a który musi przeprosić za to co zrobił, ma być obalaniem legalno¶ci władzy?
Lecz się.

Data: 2014-02-12 22:48:50
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 17:20, Cavallino pisze:
A Ty nie uznajesz legalno¶ci władzy i jej organów?

LOL !!!!!
Roman, snikersa.
Policjant który SKRZYWDZIŁ bezprawnie obywatela, a który musi przeprosić
za to co zrobił, ma być obalaniem legalno¶ci władzy?
Lecz się.

Niektórym nie wyja¶nisz, bo Pan władza ma zawsze rację i jest
nietykalny. Nie jest i mało ludzi sobie zdaje sprawę jak stosunkowo
niedużym kosztem i w krótkim czasie można życie takiego gnojka w
mundurze sprowadzić do poziomu małego piekiełka. Ja się nigdy kłaniał
nie będę nikomu, tylko dlatego, że nosi mundur policjanta. Na szacunek i
zaufanie to trzeba sobie zasłużyć.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 17:25:42
Autor: Marcin N
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 2014-02-12 16:47, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Marcin,

Wednesday, February 12, 2014, 4:15:35 PM, you wrote:

wygrywa z systemem narażaj±c się na szykany "służb".
Gdzie wygrywa? Na PMS-ie w swoich opowiesciach? Marcin, nie masz 15 lat
zeby sie czyms takim jarac, ochlon... Policjant w mundurze placzacy na
tylnym siedzeniu jego samochodu, serio w to wierzysz?
Odszczekasz za jakie¶ dwa lata. Nagranie jest (fonia i wizja), tylko
teraz nie mogę go opublikować.
Tu już nawet snickersy nie pomog±.
Zakładaj±c przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobi± ci jesień
¶redniowiecza.
AZ jest zło¶liwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
nienawidzisz!

Nie.

"Mam nadzieję, że cię zgnoj±" - czemu tak piszesz? Aż tak± miło¶ci±
pałasza do naszego pokrzywionego systemu?

A Ty nie uznajesz legalno¶ci władzy i jej organów? Chcesz totalnej
bezkarno¶ci przestępców? Uważasz, że przedstawicieli władzy należy
poniżać i jeszcze to rozgłaszać? Opamiętania - komuna się skończyła
ćwierć wieku temu. Masz choć tyle lat?

To teraz ja mam udowadniać, że nie jestem wielbł±dem? Nie chce mi się.


--
MN

Data: 2014-02-12 17:30:49
Autor: RoMan Mandziejewicz
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Hello Marcin,

Wednesday, February 12, 2014, 5:25:42 PM, you wrote:

[...]

AZ jest zło¶liwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
nienawidzisz!
Nie.
"Mam nadzieję, że cię zgnoj±" - czemu tak piszesz? Aż tak± miło¶ci±
pałasza do naszego pokrzywionego systemu?
A Ty nie uznajesz legalno¶ci władzy i jej organów? Chcesz totalnej
bezkarno¶ci przestępców? Uważasz, że przedstawicieli władzy należy
poniżać i jeszcze to rozgłaszać? Opamiętania - komuna się skończyła
ćwierć wieku temu. Masz choć tyle lat?
To teraz ja mam udowadniać, że nie jestem wielbł±dem? Nie chce mi się.

Znaczy Kali oskarżać - dobrze. Kalego oskarżać - Ľle.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-02-12 18:18:57
Autor: Artur Ma¶l±g
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 2014-02-12 17:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Marcin,

Wednesday, February 12, 2014, 5:25:42 PM, you wrote:

[...]

AZ jest zło¶liwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
nienawidzisz!
Nie.
"Mam nadzieję, że cię zgnoj±" - czemu tak piszesz? Aż tak± miło¶ci±
pałasza do naszego pokrzywionego systemu?
A Ty nie uznajesz legalno¶ci władzy i jej organów? Chcesz totalnej
bezkarno¶ci przestępców? Uważasz, że przedstawicieli władzy należy
poniżać i jeszcze to rozgłaszać? Opamiętania - komuna się skończyła
ćwierć wieku temu. Masz choć tyle lat?
To teraz ja mam udowadniać, że nie jestem wielbł±dem? Nie chce mi się.

Znaczy Kali oskarżać - dobrze. Kalego oskarżać - Ľle.

Wiesz RoMan, przyznam szczerze, że nie spodziewałem się z Twoich
ust tak sensownych wypowiedzi (przynajmniej w tej materii).
O ile sensown± walkę z idiotyzmami, patologiami, chamstwem
itd. popieram (i sam to czynię dla własnej satysfakcji oraz z
pożytkiem dla innych), o tyle próby poniżania, robienia z
funkcjonariuszy idiotów czy próby podważenia zasadno¶ci
istnienia policji itd. - to jest chore i nie do zaakceptowania
przez ludzi normalnych (choć o definicję będzie ciężko), żyj±cych
w demokratycznym i suwerennym państwie.

Data: 2014-02-12 22:44:26
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 16:47, RoMan Mandziejewicz pisze:

A Ty nie uznajesz legalno¶ci władzy i jej organów? Chcesz totalnej
bezkarno¶ci przestępców? Uważasz, że przedstawicieli władzy należy
poniżać i jeszcze to rozgłaszać? Opamiętania - komuna się skończyła
ćwierć wieku temu. Masz choć tyle lat?

Przez chwilę dam Ci szansę i spróbuje podyskutować z Tob± poważnie,
Ustrój się zmienił, ale mentalno¶ć większo¶ci urzędników nie. W USA
kiedy dziennikarz wycelował w palmę i ta się według radaru poruszała
natychmiast zdelegalizowali ten jeden konkretny radar. W Polsce pomimo,
tego że niezależni dziennikarze wykazali, że Iskra-1 została dopuszczona
z naruszeniem prawa a np. taki Fotorapid się często myli Państwo nadal
udaje, że wszystko jest w jak najlepszym porz±dku i okrada kierowców.
Czy jakikolwiek urzędnik GUM, KGP poniósł jakie¶ konsekwencje okradania
rodaków przez blisko 10 lat? Przykład można podawać wiele praktycznie z
każdej dziedziny naszego życia.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-13 08:08:35
Autor: Marcin N
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 2014-02-12 22:44, anacron pisze:

W Polsce pomimo,
tego że niezależni dziennikarze wykazali, że Iskra-1 została dopuszczona
z naruszeniem prawa a np. taki Fotorapid się często myli Państwo nadal
udaje, że wszystko jest w jak najlepszym porz±dku i okrada kierowców.
Czy jakikolwiek urzędnik GUM, KGP poniósł jakie¶ konsekwencje okradania
rodaków przez blisko 10 lat?

Mam nadzieję, że to nie koniec sprawy i jednak kogo¶ ukarz±.
Jest szansa?


--
MN

Data: 2014-02-13 11:03:58
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 13.02.2014 08:08, Marcin N pisze:
W dniu 2014-02-12 22:44, anacron pisze:

W Polsce pomimo,
tego że niezależni dziennikarze wykazali, że Iskra-1 została dopuszczona
z naruszeniem prawa a np. taki Fotorapid się często myli Państwo nadal
udaje, że wszystko jest w jak najlepszym porz±dku i okrada kierowców.
Czy jakikolwiek urzędnik GUM, KGP poniósł jakie¶ konsekwencje okradania
rodaków przez blisko 10 lat?

Mam nadzieję, że to nie koniec sprawy i jednak kogo¶ ukarz±.
Jest szansa?

Czekamy na prokuraturę (już ponad rok). W zależno¶ci od tego co zrobi
prokuratura podejmiemy następne kroki. Obiecałem ludziom, że nie
odpuszczę, poza tym nie jestem sam, od dawna wokół siebie skupiam
"kilku" którzy też nie zamierzaj± odpu¶cić.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-13 12:01:52
Autor: WOJO
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Czekamy na prokuraturę (już ponad rok). W zależno¶ci od tego co zrobi
prokuratura podejmiemy następne kroki. Obiecałem ludziom, że nie
odpuszczę, poza tym nie jestem sam, od dawna wokół siebie skupiam
"kilku" którzy też nie zamierzaj± odpu¶cić.
Dowiedz się lepiej po ilu latach następuje przedawnienie, bo tyle będziecie czekać na proroka.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-02-13 10:23:08
Autor: BaX
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Czy jakikolwiek urzędnik GUM, KGP poniósł jakie¶ konsekwencje

Przecież te łajzy z wiejskiej oficjalnie mówi±, że nie może być odpowiedzialno¶ci urzędnika za decyzje bo nie będzie chętnych na te miejsca w urzędach. LOL

Data: 2014-02-12 22:38:28
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 16:15, Marcin N pisze:
AZ jest zło¶liwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
nienawidzisz! "Mam nadzieję, że cię zgnoj±" - czemu tak piszesz? Aż tak±
miło¶ci± pałasza do naszego pokrzywionego systemu?

Jego żona/córka - zgaduję - stoi przy drodze w celach zarobkowych (z
radarem w reku) ;P

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 21:46:45
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
W dniu 12.02.2014 16:15, Marcin N pisze:
AZ jest złośliwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
nienawidzisz! "Mam nadziejÄ™, ĹĽe ciÄ™ zgnojÄ…" - czemu tak piszesz? AĹĽ takÄ…
miłością pałasza do naszego pokrzywionego systemu?

Jego ĹĽona/cĂłrka - zgadujÄ™ - stoi przy drodze w celach zarobkowych (z
radarem w reku) ;P

Kazda obsesje da sie leczyc.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 22:50:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Hello anacron,

Wednesday, February 12, 2014, 10:38:28 PM, you wrote:

AZ jest zło¶liwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
nienawidzisz! "Mam nadzieję, że cię zgnoj±" - czemu tak piszesz? Aż tak±
miło¶ci± pałasza do naszego pokrzywionego systemu?
Jego żona/córka - zgaduję - stoi przy drodze w celach zarobkowych (z
radarem w reku) ;P

Rozumiem, że to stanie przy drodze w celach zarobkowych, to z
do¶wiadczeń własnej rodziny wywodzisz...

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-02-12 21:55:11
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Jego ĹĽona/cĂłrka - zgadujÄ™ - stoi przy drodze w celach zarobkowych (z
radarem w reku) ;P

Rozumiem, ĹĽe to stanie przy drodze w celach zarobkowych, to z
doświadczeń własnej rodziny wywodzisz...

No i konkurencje trzeba zwalczac co tez probuje czynic :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 21:13:22
Autor: Tomasz Stiller
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
On Wed, 12 Feb 2014 15:04:33 +0100, Marcin N wrote:

W dniu 2014-02-12 13:16, AZ pisze:
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Po ponad roku w zamian za "odpuszczenie" policjant który mi zawinił
przeprosił mnie siedząc na tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i
ze Ĺ‚zami w oczach).

Ty to jednak jestes gosc! Trzeba bylo kazac mu kleknac i zrobic
dodatkowo zdjecie!


Niepotrzebnie ironizujesz. Fakt, ĹĽe ancron trochÄ™ koloryzuje, ale trzeba
mu oddać honor: wygrywa z systemem narażając się na szykany "służb".

Tia, medal chłopakowi dać. Wszystkim nam robi dobrze, do czasu...

Tomek

Data: 2014-02-13 08:10:01
Autor: Marcin N
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 2014-02-12 22:13, Tomasz Stiller pisze:

Niepotrzebnie ironizujesz. Fakt, ĹĽe ancron trochÄ™ koloryzuje, ale trzeba
mu oddać honor: wygrywa z systemem narażając się na szykany "służb".

Tia, medal chłopakowi dać. Wszystkim nam robi dobrze, do czasu...

Czyli co? Pokornie głowę pochylić i pozwalać złu się plenić, bo może być jeszcze gorzej?

--
MN

Data: 2014-02-13 08:57:53
Autor: Tomasz Stiller
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
On Thu, 13 Feb 2014 08:10:01 +0100, Marcin N wrote:

W dniu 2014-02-12 22:13, Tomasz Stiller pisze:

Niepotrzebnie ironizujesz. Fakt, ĹĽe ancron trochÄ™ koloryzuje, ale
trzeba mu oddać honor: wygrywa z systemem narażając się na szykany
"służb".

Tia, medal chłopakowi dać. Wszystkim nam robi dobrze, do czasu...

Czyli co? Pokornie głowę pochylić i pozwalać złu się plenić, bo może być
jeszcze gorzej?

Oczywiście, że nie. Niemniej walka z karaniem za sprawą błędnie wykonywanych pomiarów jest godna pochwały, ale zaszczucie funkcjonariusza publicznego i dodatkowe chwalenie się tym publicznie to już drobne przegięcie pałki i zupełnie inna sprawa. Nie uważasz?

Tomek

Data: 2014-02-13 10:16:25
Autor: Marcin N
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 2014-02-13 09:57, Tomasz Stiller pisze:
On Thu, 13 Feb 2014 08:10:01 +0100, Marcin N wrote:

W dniu 2014-02-12 22:13, Tomasz Stiller pisze:

Niepotrzebnie ironizujesz. Fakt, ĹĽe ancron trochÄ™ koloryzuje, ale
trzeba mu oddać honor: wygrywa z systemem narażając się na szykany
"służb".

Tia, medal chłopakowi dać. Wszystkim nam robi dobrze, do czasu...

Czyli co? Pokornie głowę pochylić i pozwalać złu się plenić, bo może być
jeszcze gorzej?

Oczywiście, że nie. Niemniej walka z karaniem za sprawą błędnie
wykonywanych pomiarów jest godna pochwały, ale zaszczucie funkcjonariusza
publicznego i dodatkowe chwalenie siÄ™ tym publicznie to juĹĽ drobne
przegięcie pałki i zupełnie inna sprawa. Nie uważasz?

Możliwe. Jednak wcześniej ten biedny zaszczuty funkcjonariusz był podobno wredny i bezlitosny wobec biednego zaszczutego cywila. Rozumiem, że anacron syci się zimną zemstą. Być może ma do tego prawo za to piekło, które mu zgotowali. Nie oceniam tego.

--
MN

Data: 2014-02-13 09:19:47
Autor: Tomasz Stiller
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
On Thu, 13 Feb 2014 10:16:25 +0100, Marcin N wrote:
Czyli co? Pokornie głowę pochylić i pozwalać złu się plenić, bo może
być jeszcze gorzej?

Oczywiście, że nie. Niemniej walka z karaniem za sprawą błędnie
wykonywanych pomiarów jest godna pochwały, ale zaszczucie
funkcjonariusza publicznego i dodatkowe chwalenie siÄ™ tym publicznie to
już drobne przegięcie pałki i zupełnie inna sprawa. Nie uważasz?

Możliwe. Jednak wcześniej ten biedny zaszczuty funkcjonariusz był
podobno wredny i bezlitosny wobec biednego zaszczutego cywila. Rozumiem,
że anacron syci się zimną zemstą. Być może ma do tego prawo za to
piekło, które mu zgotowali. Nie oceniam tego.

Nie wiem jaki był ten funkcjonariusz. Wiem tylko tyle, ile wypisuje anacron. Jednostronna ocena sytuacji to trochę za mało do wyciągnięcia obiektywnych wniosków.

Tomek

Data: 2014-02-16 16:12:40
Autor: janusz_k
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
W dniu 13.02.2014 o 10:19 Tomasz Stiller <kaszel@lexx.eu.org> pisze:

On Thu, 13 Feb 2014 10:16:25 +0100, Marcin N wrote:
Czyli co? Pokornie głowę pochylić i pozwalać złu się plenić, bo może
być jeszcze gorzej?

Oczywiście, że nie. Niemniej walka z karaniem za sprawą błędnie
wykonywanych pomiarów jest godna pochwały, ale zaszczucie
funkcjonariusza publicznego i dodatkowe chwalenie siÄ™ tym publicznie to
już drobne przegięcie pałki i zupełnie inna sprawa. Nie uważasz?

Możliwe. Jednak wcześniej ten biedny zaszczuty funkcjonariusz był
podobno wredny i bezlitosny wobec biednego zaszczutego cywila. Rozumiem,
że anacron syci się zimną zemstą. Być może ma do tego prawo za to
piekło, które mu zgotowali. Nie oceniam tego.

Nie wiem jaki był ten funkcjonariusz. Wiem tylko tyle, ile wypisuje
anacron. Jednostronna ocena sytuacji to trochę za mało do wyciągnięcia
obiektywnych wnioskĂłw.
ProponujÄ™ abyĹ› poglÄ…daĹ‚ uwaga pirat albo drogĂłwkÄ™, tam co trzeci glina  jest taki nabuzowany wĹ‚adzÄ… jakby byĹ‚ panem Ĺ›wiata, albo posĹ‚uchaj  sokoĹ‚owskiego, temat dowolny.
--

Pozdr
Janusz

Data: 2014-02-13 09:24:52
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-13, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Oczywiście, że nie. Niemniej walka z karaniem za sprawą błędnie
wykonywanych pomiarów jest godna pochwały, ale zaszczucie funkcjonariusza
publicznego i dodatkowe chwalenie siÄ™ tym publicznie to juĹĽ drobne
przegięcie pałki i zupełnie inna sprawa. Nie uważasz?

Możliwe. Jednak wcześniej ten biedny zaszczuty funkcjonariusz był podobno wredny i bezlitosny wobec biednego zaszczutego cywila. Rozumiem, że anacron syci się zimną zemstą. Być może ma do tego prawo za to piekło, które mu zgotowali. Nie oceniam tego.

Marcinie ochlon... Najpierw nasz bohater wypisuje, ze jest nieugiety i nie
ma przebacz po czym pisze "Przeprosił szczerze, więc nie widzę sensu dalej mu życie zatruwać."

Nie widzisz tu pewnego braku konsekwencji?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 13:22:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Hello anacron,

Wednesday, February 12, 2014, 1:11:34 PM, you wrote:

[...]

rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
"odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedz±c na
tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze łzami w oczach).

Snickersa?

[...]

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-02-12 12:26:55
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Hello anacron,

Wednesday, February 12, 2014, 1:11:34 PM, you wrote:

[...]

rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
"odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedząc na
tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze Ĺ‚zami w oczach).

Snickersa?

[...]

Romanie a gdzie uznanie dla naszego twardziela co to sady i policjanci klaniaja mu sie w pas?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 13:33:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Hello AZ,

Wednesday, February 12, 2014, 1:26:55 PM, you wrote:

rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
"odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedz±c na
tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze łzami w oczach).
Snickersa?
Romanie a gdzie uznanie dla naszego twardziela co to sady i policjanci
klaniaja mu sie w pas?

Niestety, dawno przekroczone zostały granice mojej wiary w cuda.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-02-12 13:23:53
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 13:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello anacron,

Wednesday, February 12, 2014, 1:11:34 PM, you wrote:

[...]

rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
"odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedz±c na
tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze łzami w oczach).

Snickersa?

[...]


Dwa.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 14:13:24
Autor: Dawid
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 2014-02-12 13:11, anacron pisze:
W dniu 12.02.2014 13:04, Kapibara pisze:
Po jakim¶ czasie przyszło pismo,że oni nie widz±
podstaw do ukarania i zostaje pouczenie. Dalej nie chciało mi się odwoływać
(choć teraz bym im nie odpu¶cił).

Ja nie odpuszczam. Swoj± drog± udało mi się zaszczuć Policję w jednym
mie¶cie. Trwało to ponad rok, ale niestety nie miałem czasu, aby to
szybciej załatwić. Notorycznie widzieli moje auto obok nich, za nimi,
zaparkowane opodal. Notorycznie też zgłaszałem wykroczenia popełnione
przez radiowozy (oj trochę tego było). Za każdym razem jak miałem okazję
podjeżdżałem i opierniczałem, że to robi± Ľle, tamto Ľle etc. Nie
wiedzieli jednak, że wspólnie ze mn± polowało na nich ponad 20 osób z
rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
"odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedz±c na
tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze łzami w oczach). "Koledzy"
oznajmili mu, że albo się ze mn± dogada i im odpuszczę, albo oni mu
pomog± zmienić jednostkę. Tak mnie mieli dosyć :)

ps. jak mu przy zdarzeniu mówiłem, że mnie przeprosi to się u¶miechn±ł
głupio, ale wtedy nie wiedział co już zaplanowałem i że ja nie zapominam
i nie wybaczam.

Tylko sk±d tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.
Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.
Ty z nudów to robisz lub masz jak±¶ fobie?
Normalny, pracuj±cy człowiek, nawet dla rodziny nie ma tyle czasu wolnego.Chciałbym mieć takie lajtowe życie.Jeste¶ jak dzieciak na utrzymaniu bogatych starych.

Data: 2014-02-12 13:18:04
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:

Tylko skąd tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.
Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.
Ty z nudĂłw to robisz lub masz jakÄ…Ĺ› fobie?
Normalny, pracujący człowiek, nawet dla rodziny nie ma tyle czasu wolnego.Chciałbym mieć takie lajtowe życie.Jesteś jak dzieciak na utrzymaniu bogatych starych.

Sam posluchaj...

<http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o>

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 14:28:48
Autor: Dawid
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 2014-02-12 14:18, AZ pisze:
On 2014-02-12, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:

Tylko skąd tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.
Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.
Ty z nudĂłw to robisz lub masz jakÄ…Ĺ› fobie?
Normalny, pracujący człowiek, nawet dla rodziny nie ma tyle czasu
wolnego.Chciałbym mieć takie lajtowe życie.Jesteś jak dzieciak na
utrzymaniu bogatych starych.

Sam posluchaj...

<http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o>

Wszystko OK, jestem za.
Tylko 80 % społeczeństwa, może i więcej, nie ma czasu na takie zabawy.

Data: 2014-02-12 14:38:27
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 14:28, Dawid pisze:
Wszystko OK, jestem za.
Tylko 80 % społeczeństwa, może i więcej, nie ma czasu na takie zabawy.

Jakby chciała to by znalazła. Moim zdaniem konformizm jest duży w naszym
społeczeństwie. Do póki nie dotknie Cię to osobiście masz to w dupie. A
jako, ĹĽe jest przyzwolenie "80%" to i milicjanci pozwalajÄ… sobie na
coraz więcej.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 14:40:54
Autor: Dawid
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 2014-02-12 14:28, Dawid pisze:
W dniu 2014-02-12 14:18, AZ pisze:
On 2014-02-12, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:

Tylko skąd tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.
Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.
Ty z nudĂłw to robisz lub masz jakÄ…Ĺ› fobie?
Normalny, pracujący człowiek, nawet dla rodziny nie ma tyle czasu
wolnego.Chciałbym mieć takie lajtowe życie.Jesteś jak dzieciak na
utrzymaniu bogatych starych.

Sam posluchaj...

<http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o>

Wszystko OK, jestem za.
Tylko 80 % społeczeństwa, może i więcej, nie ma czasu na takie zabawy.


Dodam jeszcze, ĹĽe Pan Tomek zajmuje siÄ™ rĂłwnieĹĽ fotografiÄ….
No to ja przy tylu zajęciach naprawdę wymiękam.
Wyjściem jest zatrudnienie służących.
Podziwiam, naprawdÄ™.

Data: 2014-02-12 14:50:43
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 14:40, Dawid pisze:
Dodam jeszcze, ĹĽe Pan Tomek zajmuje siÄ™ rĂłwnieĹĽ fotografiÄ….

Nie Pan, tylko Tomek, nie zajmuje tylko czasami stawia aparacik na
statywie dla własnej przyjemności i to akurat zajmuje minimalne ilości
czasu. :)

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 14:18:14
Autor: Myjk
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Wed, 12 Feb 2014 14:13:24 +0100, Dawid
Ty z nudĂłw to robisz lub masz jakÄ…Ĺ› fobie?

To siÄ™ nazywa jeszcze inaczej.

Normalny, pracujący człowiek, nawet dla rodziny nie ma tyle czasu wolnego.Chciałbym mieć takie lajtowe życie.Jesteś jak dzieciak na utrzymaniu bogatych starych.

Takie rzeczy trzeba zgłaszać -- ale robienie z tego specjalnego "szoł" i
chwalenie siÄ™ co chwilÄ™ na prawo i lewo jakim to siÄ™ jest postrachem
policji, to juĹĽ kompletna ĹĽenada.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-12 14:48:48
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 14:13, Dawid pisze:
Tylko sk±d tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.

Zazwyczaj kosztem snu, czasami bliskich.

Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.

Nie muszę i nie jestem.

Ty z nudów to robisz lub masz jak±¶ fobie?

Dla zasady. Widzisz, kiedy¶ na moich oczach prawie mi spałowali na
¶mierć prawie ojca, niby ustrój się zmienić, ale mentalno¶ć wielu z
mundurowych nie. Wkurwia mnie to, że ja mam przestrzegać prawa, a oni
nie musz±. Zreszt± masz ostatni przykład z tym morderc±. Działania na
granicy prawa lub poza prawem, aby za wszelk± cenę zatrzymać go za
kratami. A ja tu widzę kilka sprzeczno¶ci, je¶li odsiedział wyrok jest
wolny, je¶li jest psychicznie chory, nigdy nie powinien trafić do
więzienia, no ale to Polska wła¶nie. Albo tak z mojego podwórka,
próbowano mnie wsadzić do więzienia za to, że odważyłem się postawić
policjantowi, bo ponoć poinformowanie go, że je¶li nie zastanowi się nad
tym co mówi i robi zostanie powiadomiona prokuratura to groĽby
bezprawne. Pomijam już nękanie (niekończ±ce się nękanie i polowania).
Nie ja t± wojnę zacz±łem, ale ja j± skończę. Nie odpu¶ciłem jednemu, a
efekt mam taki, że od tamtej pory wszyscy policjanci (w Polsce) s± dla
mnie jacy¶ tali milsi. Jak±¶ poczt± pantoflow± informację się rozchodz±,
albo w jakim¶ tajnym rejestrze s± moje dane z informacj±, że maj± mi
schodzić z drogi. Nie wiem. Jeszcze niedawno, jak zwróciłem uwagę
kończyło się dług± kontrol± i szukaniem dziury w całym, dzi¶ słyszę
przepraszam(y) i szybko zawijaj± ogon za sob±. Ostatnio na stacji Orlenu
pod Bełchatowem "ocaliłem" kilku kierowców. Jedna Pani siedziała już w
radiowozie i miała wypisywany mandat, a kilku czekało w kolejce. Kiedy
zwróciłem uwagę, że wilgotno¶ć względna jest 99% i pomiarów robić nie
mog±, bardzo szybko padło "przepraszamy", Pani dostała pouczenie, a
pozostałych od ręki pu¶cili. Jeszcze rok temu skończyło by się to
godzinn± kontrol±.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 13:54:13
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Pomijam już nękanie (niekończące się nękanie i polowania).
Nie ja tą wojnę zacząłem, ale ja ją skończę. Nie odpuściłem jednemu, a
efekt mam taki, ĹĽe od tamtej pory wszyscy policjanci (w Polsce) sÄ… dla
mnie jacyĹ› tali milsi. JakÄ…Ĺ› pocztÄ… pantoflowÄ… informacjÄ™ siÄ™ rozchodzÄ…,
albo w jakimĹ› tajnym rejestrze sÄ… moje dane z informacjÄ…, ĹĽe majÄ… mi
schodzić z drogi. Nie wiem. Jeszcze niedawno, jak zwróciłem uwagę
kończyło się długą kontrolą i szukaniem dziury w całym, dziś słyszę
przepraszam(y) i szybko zawijajÄ… ogon za sobÄ…. Ostatnio na stacji Orlenu
pod Bełchatowem "ocaliłem" kilku kierowców. Jedna Pani siedziała już w
radiowozie i miała wypisywany mandat, a kilku czekało w kolejce. Kiedy
zwróciłem uwagę, że wilgotność względna jest 99% i pomiarów robić nie
mogą, bardzo szybko padło "przepraszamy", Pani dostała pouczenie, a
pozostałych od ręki puścili. Jeszcze rok temu skończyło by się to
godzinnÄ… kontrolÄ….

Nie wiem co bierzesz ale dawaj dalej :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 15:04:08
Autor: Dawid
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 2014-02-12 14:48, anacron pisze:
W dniu 12.02.2014 14:13, Dawid pisze:
Tylko sk±d tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.

Zazwyczaj kosztem snu, czasami bliskich.

Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.

Nie muszę i nie jestem.

Musisz i jeste¶.
* Wła¶ciwie czasami zastanawiam się po co mi to? Poszło o 300zł mandatu, a w zwi±zku z t± spraw± wydałem już co najmniej kilkana¶cie tysięcy.*
To cytat z Ciebie.
25 % Polaków przez cały rok tyle nie zarobi.
Dla dużej reszty to masa kasy.

Data: 2014-02-12 15:30:09
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 15:04, Dawid pisze:
W dniu 2014-02-12 14:48, anacron pisze:
W dniu 12.02.2014 14:13, Dawid pisze:
Tylko sk±d tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.

Zazwyczaj kosztem snu, czasami bliskich.

Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.

Nie muszę i nie jestem.

Musisz i jeste¶.
* Wła¶ciwie czasami zastanawiam się po co mi to? Poszło o 300zł mandatu,
a w zwi±zku z t± spraw± wydałem już co najmniej kilkana¶cie tysięcy.*
To cytat z Ciebie.
25 % Polaków przez cały rok tyle nie zarobi.
Dla dużej reszty to masa kasy.

To jest masa kasy. Fakt nie ukrywam, że wystaję trochę ponad ¶redni±
krajow±, ale nie jestem bogaty. Bogatych znam, takich z samochodami za 1
mln, czy własnymi ¶migłowcami. Nie zarabiam nawet 1/10 tego co oni. Inna
historia, że wielu po cichu pomagało i pomaga. Jak rozpytała się nagonka
koledzy napisali to
http://damskomesko.pl/2013/05/system-ci-kark-przetraci/ i kilku
postanowiło pomóc np. finansowo. Czasami było to 100 zł, czasami trzy
zera przed przecinkiem.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 15:47:15
Autor: RoMan Mandziejewicz
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Hello anacron,

Wednesday, February 12, 2014, 3:30:09 PM, you wrote:

[...]

http://damskomesko.pl/2013/05/system-ci-kark-przetraci/ i kilku
postanowiło pomóc np. finansowo. Czasami było to 100 zł, czasami trzy
zera przed przecinkiem.

Darowizny zgłoszone do urzędu skarbowego czy tez naczelnik będzie
musiał się z tylnego siedzenia z płaczem spowiadać, dlaczego ukarać
musiał?

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-02-12 16:41:12
Autor: WOJO
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Darowizny zgłoszone do urzędu skarbowego czy tez naczelnik będzie
musiał się z tylnego siedzenia z płaczem spowiadać, dlaczego ukarać
musiał?
Nie kracz, pewnie nie przekroczył kwoty 4902 zł w ci±gu ostatnich 5 lat.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-02-12 16:48:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Hello WOJO,

Wednesday, February 12, 2014, 4:41:12 PM, you wrote:

Darowizny zgłoszone do urzędu skarbowego czy tez naczelnik będzie
musiał się z tylnego siedzenia z płaczem spowiadać, dlaczego ukarać
musiał?
Nie kracz, pewnie nie przekroczył kwoty 4902 zł w ci±gu ostatnich 5 lat.
:)

Żeby przejechać te 300000km potrzeba troszkę więcej niż 4902PLN.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-02-12 15:48:45
Autor: Czesław Wiśniak
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
Zobaczymy, czy sąd w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpośredni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
dotyczą, drogówkę w szczególności.

Gdy mnie namierzali Iskra i setki innych, tez stali na samym skrzyzowaniu, malo tego bylo to w nocy :)
http://goo.gl/maps/0hOLN
Niestety nie mialem aparatu a moj stary telefon nie ma lampy(diody)
Czekam od 3 miesiecy na wyrok nakazowy

Data: 2014-02-12 15:52:27
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 15:48, Czesław Wiśniak pisze:
Zobaczymy, czy sąd w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpośredni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
dotyczą, drogówkę w szczególności.

Gdy mnie namierzali Iskra i setki innych, tez stali na samym
skrzyzowaniu, malo tego bylo to w nocy :)
http://goo.gl/maps/0hOLN
Niestety nie mialem aparatu a moj stary telefon nie ma lampy(diody)
Czekam od 3 miesiecy na wyrok nakazowy

ZnajdĹş mnie na fb, zaproĹ› dodam CiÄ™ do stosownej grupy, poczytasz sobie
co i jak.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 16:04:12
Autor: Czesław Wiśniak
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
ZnajdĹş mnie na fb, zaproĹ› dodam CiÄ™ do stosownej grupy, poczytasz sobie
co i jak.

Obserwuje i trzymam reke na pulsie. Na pewno odezwe sie jak przyjdzie wyrok, na razie nie chce mi sie tym zaprzatac glowy, ale sprzeciw juz przygotowany :)

Data: 2014-02-12 19:01:01
Autor: Budzik
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Użytkownik anacron anacron@anacron.pl ...

Oto fragment otrzymanej odpowiedzi w temacie zdjęcia opublikowanego
wcze¶niej na https://www.facebook.com/UstrzelMisia

https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743_13_2.jpg

Zobaczymy, czy s±d w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpo¶redni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
dotycz±, drogówkę w szczególno¶ci.

Swiat na głowie :)
To teraz jeszcze te wszystkie filmy z nieoznakowanych radiowozów gdzie łapi±c kogos sami złamali przepisy zanim jeszcze właczyli koguta i stali sie pojazdem uprzywilejowanym.

A co - jak szaleć to szalec.

Data: 2014-02-12 21:56:41
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 12.02.2014 20:01, Budzik pisze:

Swiat na głowie :)
To teraz jeszcze te wszystkie filmy z nieoznakowanych radiowozów gdzie łapi±c kogos sami złamali przepisy zanim jeszcze właczyli koguta i stali sie pojazdem uprzywilejowanym.

A co - jak szaleć to szalec.

Jak się trafi to nie omieszkam. :)

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 23:26:08
Autor: Budzik
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Użytkownik anacron anacron@anacron.pl ...

Swiat na głowie :)
To teraz jeszcze te wszystkie filmy z nieoznakowanych radiowozów
gdzie łapi±c kogos sami złamali przepisy zanim jeszcze właczyli
koguta i stali sie pojazdem uprzywilejowanym.

A co - jak szaleć to szalec.

Jak się trafi to nie omieszkam. :)

Pojedynczo nie dasz rady. Systemowo ich.

Data: 2014-02-12 21:09:49
Autor: Tomasz Stiller
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
On Wed, 12 Feb 2014 12:43:58 +0100, anacron wrote:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743_13_2.jpg

Zobaczymy, czy sÄ…d w Kole teraz siÄ™ wykaĹĽe.  Link bezpoĹ›redni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Czy jeśli sąd w Kole zdecyduje się na wymierzenie upomnienia, też będziesz zadowolony?

Tomek

Data: 2014-02-12 21:33:28
Autor: Tomasz Stiller
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
On Wed, 12 Feb 2014 22:10:45 +0100, anacron wrote:

W dniu 12.02.2014 22:09, Tomasz Stiller pisze:
On Wed, 12 Feb 2014 12:43:58 +0100, anacron wrote:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743_13_2.jpg

Zobaczymy, czy sÄ…d w Kole teraz siÄ™ wykaĹĽe.  Link bezpoĹ›redni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Czy jeśli sąd w Kole zdecyduje się na wymierzenie upomnienia, też
będziesz zadowolony?

Nie. Żadnych upomnień, kasa i punkty.

Dlaczego? Czyżbyś nie wierzył w skuteczność pouczenia? Tomek

Data: 2014-02-12 22:34:33
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 22:33, Tomasz Stiller pisze:
Dlaczego? Czyżbyś nie wierzył w skuteczność pouczenia?

Oni mają dawać przykład. Kara x 10.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 21:39:18
Autor: Tomasz Stiller
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
On Wed, 12 Feb 2014 22:34:33 +0100, anacron wrote:

W dniu 12.02.2014 22:33, Tomasz Stiller pisze:
Dlaczego? Czyżbyś nie wierzył w skuteczność pouczenia?

Oni mają dawać przykład. Kara x 10.

Mają, to prawda. Ale to nadal ludzie. Co, z tymi wszystkimi, którzy świadomie przekroczyli prędkość i teraz unikają kary? 100% przypadków to błędy pomiaru?

Tomek

Data: 2014-02-12 22:59:23
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 22:39, Tomasz Stiller pisze:

Co, z tymi wszystkimi, którzy świadomie przekroczyli prędkość i teraz unikają kary? 100% przypadków to błędy pomiaru?

Nie. Nie wiem ile, ale 100% ma być pewne i da się to technicznie zrobić
(możliwość weryfikacji), tak aby każdy miał możliwość uczciwego procesu
i uniewinnienia w sytuacji gdy po weryfikacji okaĹĽe siÄ™, ĹĽe to jednak
błąd pomiaru.

Każdy FR posiada zdolność robienia zdjęć w serii. Wystarczą dwa w
odstępie 0,3s, aby w sądzie dało się ponad wszelką wątpliwość ustalić,
czy przekroczona została prędkość, czy nie. Dlaczego więc nie nakazać
ustawowo korzystania z tej funkcji, skoro i tak kaĹĽdy FR to potrafi?

Każdy radar/lidar ręczny da się doposażyć w kamerę, ale po co?

Powiem Ci dlaczego nie. Weź dowolną Iskrę-1 w zestawie z kamerą (włącz
tryb pomiaru ciągłego i zobacz jakie bzdury pokazuje i jak często). Weź
dowolnego Fotorapida i włącz tryb ciągły i zobacz jak często on będzie
bzdury pokazywał. Po prostu przyjmij do wiadomości, że dokonanie pewnego
pomiaru prędkości nie jest takie proste jak wygląda. Po prostu MUSI BYĆ
MOŻLIWOŚĆ WERYFIKACJI. Nic więcej.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 23:24:23
Autor: Czesław Wiśniak
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
Powiem Ci dlaczego nie. Weź dowolną Iskrę-1 w zestawie z kamerą (włącz
tryb pomiaru ciągłego i zobacz jakie bzdury pokazuje i jak często). Weź
dowolnego Fotorapida i włącz tryb ciągły i zobacz jak często on będzie
bzdury pokazywał. Po prostu przyjmij do wiadomości, że dokonanie pewnego
pomiaru prędkości nie jest takie proste jak wygląda. Po prostu MUSI BYĆ
MOŻLIWOŚĆ WERYFIKACJI. Nic więcej.

Wszyscy frajerzy powinni sobie to przeczytac (dlugie):
http://www.honestjohn.co.uk/faq/speeding-defences-3/
Tych laserowek troche w PL jest :)

Data: 2014-02-13 00:14:17
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 23:24, Czesław Wiśniak pisze:
Powiem Ci dlaczego nie. Weź dowolną Iskrę-1 w zestawie z kamerą (włącz
tryb pomiaru ciągłego i zobacz jakie bzdury pokazuje i jak często). Weź
dowolnego Fotorapida i włącz tryb ciągły i zobacz jak często on będzie
bzdury pokazywał. Po prostu przyjmij do wiadomości, że dokonanie pewnego
pomiaru prędkości nie jest takie proste jak wygląda. Po prostu MUSI BYĆ
MOŻLIWOŚĆ WERYFIKACJI. Nic więcej.

Wszyscy frajerzy powinni sobie to przeczytac (dlugie):
http://www.honestjohn.co.uk/faq/speeding-defences-3/
Tych laserowek troche w PL jest :)

Ja czekam właśnie na wezwanie do sądu (haha znów w Gnieźnie, haha znów
ten sam policjant, tym razem lidar w roli głównej). Teraz będzie
zabawniej, bo mam zapis z DVR. :) Ot tylko o dwadzieścia kilka
kilometrĂłw wynik z UltraLyte nie zgadza siÄ™ ze stanem faktycznym. Drobiazg.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-14 09:46:34
Autor: Robson
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 2014-02-12 22:39, Tomasz Stiller pisze:
On Wed, 12 Feb 2014 22:34:33 +0100, anacron wrote:

W dniu 12.02.2014 22:33, Tomasz Stiller pisze:
Dlaczego? Czyżby¶ nie wierzył w skuteczno¶ć pouczenia?

Oni maj± dawać przykład. Kara x 10.

Maj±, to prawda. Ale to nadal ludzie.

To tak jak z księdzem-pedofilem. Odsetek takich księży jest dużo mniejszy niż w innych grupach społecznych (rodzice, nauczyciele, arty¶ci, dziennikarze), ale to księża maj± być wzorcem moralno¶ci.

R

Data: 2014-02-14 08:50:43
Autor: masti
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Dnia pięknego Fri, 14 Feb 2014 09:46:34 +0100 osobnik zwany Robson
napisał:

W dniu 2014-02-12 22:39, Tomasz Stiller pisze:
On Wed, 12 Feb 2014 22:34:33 +0100, anacron wrote:

W dniu 12.02.2014 22:33, Tomasz Stiller pisze:
Dlaczego? Czyżbyś nie wierzył w skuteczność pouczenia?

Oni mają dawać przykład. Kara x 10.

MajÄ…, to prawda. Ale to nadal ludzie.

To tak jak z księdzem-pedofilem. Odsetek takich księży jest dużo
mniejszy niż w innych grupach społecznych (rodzice, nauczyciele,
artyści, dziennikarze)

chciałeś napisać większy

, ale to księża mają być wzorcem moralności.

R





--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-02-14 13:28:11
Autor: Robson
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...

chciałe¶ napisać większy

Napisałem to co chciałem. Opieram się na statystykach. Jak ci się chce to poszukaj a jak nie to powtarzaj obiegowe opinie popularne, wręcz moden w ¶rodowiskach gimnazjalnych. Statystycznie najwięcej przypadków molestowania jest w "rodzinach". W cudzysłowie, bo co to za rodzina...

R

Data: 2014-02-14 12:48:15
Autor: masti
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
Dnia pięknego Fri, 14 Feb 2014 13:28:11 +0100 osobnik zwany Robson
napisał:

chciałeś napisać większy

Napisałem to co chciałem. Opieram się na statystykach. Jak ci się chce
to poszukaj a jak nie to powtarzaj obiegowe opinie popularne, wręcz
moden w środowiskach gimnazjalnych. Statystycznie najwięcej przypadków
molestowania jest w "rodzinach". W cudzysłowie, bo co to za rodzina...

więcej nie znaczy większy odsetek. Statystyka trudna rzecz




--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-02-14 10:54:08
Autor: Andrzej Lawa
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 14.02.2014 09:46, Robson pisze:

To tak jak z księdzem-pedofilem. Odsetek takich księży jest dużo
mniejszy niż w innych grupach społecznych (rodzice, nauczyciele,

Umm... Mniejszy?

arty¶ci, dziennikarze), ale to księża maj± być wzorcem moralno¶ci.

Tia, wzorzec moralno¶ci... Facet w sukience sprzedaj±cy ludziom niewidzialny produkt.

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumacz± to nowoczesno¶ci±...

Data: 2014-02-14 13:32:52
Autor: Robson
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 2014-02-14 10:54, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 14.02.2014 09:46, Robson pisze:

To tak jak z księdzem-pedofilem. Odsetek takich księży jest dużo
mniejszy niż w innych grupach społecznych (rodzice, nauczyciele,

Umm... Mniejszy?

Tak, poczytaj statystyki.

arty¶ci, dziennikarze), ale to księża maj± być wzorcem moralno¶ci.

Tia, wzorzec moralno¶ci... Facet w sukience sprzedaj±cy ludziom
niewidzialny produkt.



Tia znaczy thanks in advance, więc nie wiem dlaczego tia.
Co do reszty, ok, faceci maj±cy być wzorcem moralno¶ci dla wierz±cych, lepiej?
Chodzi o to, że policja powinna być wzorcem praworz±dno¶ci, bo na jej straży stoi, a często nie jest.

R

Data: 2014-02-14 13:53:19
Autor: Andrzej Lawa
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 14.02.2014 13:32, Robson pisze:
W dniu 2014-02-14 10:54, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 14.02.2014 09:46, Robson pisze:

To tak jak z księdzem-pedofilem. Odsetek takich księży jest dużo
mniejszy niż w innych grupach społecznych (rodzice, nauczyciele,

Umm... Mniejszy?

Tak, poczytaj statystyki.

Których pewnie nie wskażesz, tylko odpiszesz "sam sobie poszukaj"?

arty¶ci, dziennikarze), ale to księża maj± być wzorcem moralno¶ci.

Tia, wzorzec moralno¶ci... Facet w sukience sprzedaj±cy ludziom
niewidzialny produkt.


Tia znaczy thanks in advance, więc nie wiem dlaczego tia.

To jest grupa polskojęzyczna. To po pierwsze.

Po drugie akronimy zwykle pisze się stosuj±c jednolit± wielko¶ć znaków.

Po trzecie - słyszałe¶ o wyrazach dĽwiękona¶ladowczych?

Co do reszty, ok, faceci maj±cy być wzorcem moralno¶ci dla wierz±cych,
lepiej?

Gorzej, bo ich wzorzec moralno¶ci (biblia) to instrukcja "jak być sadystycznym degeneratem". Ponadto co to za moralno¶ć - wciskać kit naiwnym wychwalaj±c tę naiwno¶ć?

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumacz± to nowoczesno¶ci±...

Data: 2014-02-14 16:44:17
Autor: Cavallino
Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...

Użytkownik "Robson" <robson@w.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ldl39d$tud$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-02-14 10:54, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 14.02.2014 09:46, Robson pisze:

To tak jak z księdzem-pedofilem. Odsetek takich księży jest dużo
mniejszy niż w innych grupach społecznych (rodzice, nauczyciele,

Umm... Mniejszy?

Tak, poczytaj statystyki.

Znaczy co, czarni podaj± statystyki, ilu swoich złapali na pedofilii?
Ciekawe od kiedy......

Bujać to my, ale nie nas !!!!

Data: 2014-02-14 18:42:29
Autor: anacron
[OT] Re: Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...
W dniu 14.02.2014 16:44, Cavallino pisze:

Znaczy co, czarni podaj± statystyki, ilu swoich złapali na pedofilii?
Ciekawe od kiedy......

Bujać to my, ale nie nas !!!!

A wiesz co jest w Polsce kar± za pedofilię? :)

....





Zmiana parafii :D


--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-14 18:51:45
Autor: Cavallino
[OT] Re: Tak zza kulis, czyli to co robi? od lat po cichu...

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ldlki1$egs$1@news.task.gda.pl...
W dniu 14.02.2014 16:44, Cavallino pisze:

Znaczy co, czarni podaj± statystyki, ilu swoich złapali na pedofilii?
Ciekawe od kiedy......

Bujać to my, ale nie nas !!!!

A wiesz co jest w Polsce kar± za pedofilię? :)

...





Zmiana parafii :D

Nie tylko w Polsce.
Tylko nie zawsze takie działanie uchodzi czarnym na sucho.

Data: 2014-02-12 22:10:45
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 22:09, Tomasz Stiller pisze:
On Wed, 12 Feb 2014 12:43:58 +0100, anacron wrote:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743_13_2.jpg

Zobaczymy, czy sÄ…d w Kole teraz siÄ™ wykaĹĽe.  Link bezpoĹ›redni do w/w
zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372880

Czy jeśli sąd w Kole zdecyduje się na wymierzenie upomnienia, też będziesz zadowolony?

Nie. Żadnych upomnień, kasa i punkty.


--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 21:13:10
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Czy jeśli sąd w Kole zdecyduje się na wymierzenie upomnienia, też będziesz zadowolony?

Nie. Żadnych upomnień, kasa i punkty.

Inaczej zaplakany sedzia bedzie sie tlumaczyl siedzac na tylnym siedzeniu
w todze i z orlem na piersi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 22:33:51
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 22:13, AZ pisze:
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Czy jeśli sąd w Kole zdecyduje się na wymierzenie upomnienia, też będziesz zadowolony?

Nie. Żadnych upomnień, kasa i punkty.

Inaczej zaplakany sedzia bedzie sie tlumaczyl siedzac na tylnym siedzeniu
w todze i z orlem na piersi.

Jednak jesteĹ› idiotÄ….

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 21:35:01
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Inaczej zaplakany sedzia bedzie sie tlumaczyl siedzac na tylnym siedzeniu
w todze i z orlem na piersi.

Jednak jesteĹ› idiotÄ….

Ja? Sedzia moze przyklepac co mu sie podoba i miec w dupie co ty sobie
chcesz. Sad to nie koncert zyczen.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 22:52:02
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 22:35, AZ pisze:
Ja? Sedzia moze przyklepac co mu sie podoba i miec w dupie co ty sobie
chcesz. Sad to nie koncert zyczen.

Naprawdę? Wyobraź sobie, że niezależność sędziów w sądach rejonowych to
mit, ale to zupełnie inna historia.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 21:58:18
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
W dniu 12.02.2014 22:35, AZ pisze:
Ja? Sedzia moze przyklepac co mu sie podoba i miec w dupie co ty sobie
chcesz. Sad to nie koncert zyczen.

Naprawdę? Wyobraź sobie, że niezależność sędziów w sądach rejonowych to
mit, ale to zupełnie inna historia.

Co ty nie powiesz? No i sedzia w rejonowym przyklepie mandat lokalnemu
policjantowi? :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 23:01:22
Autor: anacron
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po c ichu...
W dniu 12.02.2014 22:58, AZ pisze:
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
W dniu 12.02.2014 22:35, AZ pisze:
Ja? Sedzia moze przyklepac co mu sie podoba i miec w dupie co ty sobie
chcesz. Sad to nie koncert zyczen.

Naprawdę? Wyobraź sobie, że niezależność sędziów w sądach rejonowych to
mit, ale to zupełnie inna historia.

Co ty nie powiesz? No i sedzia w rejonowym przyklepie mandat lokalnemu
policjantowi? :-)

Tego nie wiem. Wiem natomiast, że istnieją możliwości nacisku na sędziów
ze strony władzy (nawet znam te mechanizmy) i widziałem już w życiu
kilka wyrokĂłw na zamĂłwienie.


--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-02-12 22:14:10
Autor: AZ
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On 2014-02-12, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Tego nie wiem. Wiem natomiast, że istnieją możliwości nacisku na sędziów
ze strony władzy (nawet znam te mechanizmy) i widziałem już w życiu
kilka wyrokĂłw na zamĂłwienie.

Ale o czym ty mowisz? Przeciez to wie kazdy co chociaz troche mysli. Tylko
jaki to ma zwiazek z karaniem policjanta grzywna i punktami?

Zyjesz w chorym przekonaniu, ze kto nie jest z toba jest po stronie "wladzy".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-13 06:52:13
Autor: Robert Rędziak
Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cichu...
On Wed, 12 Feb 2014 22:52:02 +0100, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Naprawdę? WyobraĽ sobie, że niezależno¶ć sędziów w s±dach rejonowych to
mit, ale to zupełnie inna historia.

 Powiało groz±. Czy mam się spodziewać końskiego łba w łóżku?

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Tak zza kulis, czyli to co robiÄ? od lat po cich u...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona