Taka ciekawostka, świecąca ścieżka;)

Data: 2016-09-28 11:31:04
Autor: Kris
Taka ciekawostka, świecąca ścieżka;)
Data: 2016-09-29 23:03:39
Autor: ToMasz
Taka ciekawostka, świecąca ścieżka;)
W dniu 28.09.2016 o 20:31, Kris pisze:
http://www.bryla.pl/bryla/51,85301,20755579.html?i=1

dzisiaj na targach w kielcach, pokazywano spray, który daje podony efekt. znaczy po "popsikaniu" owym sprayem ubrania nie widać żadnych efektów, natomiast poświecenie latarką albo mignięcie flashem aparatu, uwidacznia to co napsikano sprayem. można sobie na plecach stworzyć rysunek, napis...
Działa. czy przeżyje pranie - nie wiem.

ToMasz

Data: 2016-09-29 21:25:26
Autor: masti
ToMasz wrote:

[...]

Volvo LifePaint
https://www.youtube.com/watch?v=CfWzeGlaFvI

Data: 2016-09-30 01:14:22
Autor: AL
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> Wrote in message:
[...]

Warto się wybrać w tym roku?
Syn mnie namawia, aby jechać w sobotę rano.  Od 10 ma być Maja W. na stoisku Krossa.

--
AL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-30 19:38:06
Autor: ToMasz
W dniu 30.09.2016 o 01:14, AL pisze:
[...]

mnie mało rzeczy zainteresowało. Maja, Sonia, mają kolejki do autografów. "sztuczek" na rowerach nie pokazują (Herba pokazywał?)
Poza wyżej wymienionym  sprayem, spodobał mi się pomysł aby do smaru do łancucha dodawać barwnik fluorescencyjny. łańcuch świeci - jest dobrze. nie świeci - trzeba smarować. Było dużo chińczyków, z cenami bardzo bardzo malutkimi. oczywiście jak kupisz cały wagon produktów i zapłacisz za przesyłkę DHLem.
(piątkowo)
kopnąłem w leżące na podłodze okulary. przykucnąłem, zbieram, widzę że ktoś pdchodzi, wiec mówie - to nie ja zrzuciłem, ale pozbieram. Facet mówi że mam zostawić. Aaaach... przecież to demonstacja trwałości. od słowa do słowa rozpoczęła sie dyskusja, ale odrazu powidziałem że ja mogę kila kupić i to tych najtanszych. ale demonstrował wszystkie kończąc na polaryzacyjnych fotochormach. świecił w jedno ze szkieł latarką UV, powodując jego zaciemnienie. cena.... 299zł. ale jak tu zamówie multipak dostane 50% upustu. podziękowałem
IDę dalej, widzę dwie chinki z takimi samymi patrzałkami. idę przyjrzeć się bliżej. Startują domnie obydwie, ale mówię że nie kupię wagonu okularów, więc niech sobie dadzą spokój. jedna mówi (cholernie trudno zrozumiec ich dialekt angielski) że może mi wysłać próbki. aaa no to oglądam. obrazek widoczny tylko w polaryzacyjnych, latareczkę do zaciemniania fotochromów, przymierzam, przeglądam się w chińskim lustereczku które widuje na lokalnym bazarku.... wkońcu myślę, może "wyszarpię" takie okularki. Pytam czy mi sprzeda jedne. PRzyjdź po jutrze mów. więc ja jej tłumacze że jestem z daleka, i teraz albo nigdy. widzę że wyminiają porozumiewawcze spojrzenia i mówią że akutat tego jednego modelu mają więcej i mogą mi sprzedać. ile pytam. kalkulator, szybka matematyka, 300. 300 pytam? wywalając zdumione gały zza poloaryzacyjnych fotochromów? 300 czego? eeeee.... 300 polskie pieniądze :)

ToMasz

Data: 2016-10-01 04:56:57
Autor: AL
[...]

Tam były targi okularów czy rowerów? ;)

--
AL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-10-03 08:43:02
Autor: AL
On 2016-10-01 04:56, AL wrote:
[...]

(...)
[...]

;)

no to byłem i prostuję, że okulary były w zdecydowanej mniejszości :)

Na spray odblaskowy (na odzież, zwierzęta i permanentny)  też się natknąłem, ale cena (nawet promocyjna) nie skusiła mnie do tego zakupu :D

W kwestiach cen promocyjnych na targach - to praktycznie ich nie było. Syn chciał kupić kask enduro i tylko na dwóch stoiskach był możliwy ich zakup, ale .... po cenach rynkowych - zero promocji targowyh (i to tylko te modele, któe były wystawione, więc i wyboru specjalnego nie było).
Jedyna zaleta, że można było je przymierzyć - jeśli akurat trafiliśmy na rozmiarówkę właściwą, bo większość to raczej kasków w rozmiarach małych S/M.
Przyjechaliśmy z targów i kask zamówiliśmy przez internet w znacznie niższej cenie niż proponowano nam na targach rowerowych.  Dla mnie to kpina.  Gadżetów praktycznie nie było ŻADNYCH.

Tak właściciwe, to od paru lat zauważam coraz większy trend na elektryki. Już niemal każda firma stawia sobie za punkt honoru mieć parę elektryków w różnych kategoriach: od niepotrzebne nikomu, miejskie, górskie/trailowe i enduro.
Nie zauważyłem (na szczęście) takiej tendencji w rowerach szosowych ;)
(tu co najwyżej na razie elektryczność zatrzymała się na przerzutkach)

Zaskoczenie: na targach nie było paru potentatów, np. f.Specialized.
Dwa tygodnie temu byłem w Srebnej Górze na testach ich tegorocznej kolekcji, więc przynajmniej mam obraz nowości tej firmy (Turbo Levo - to mój faworyt jeśli miałbym wybierać rower wspomagany elektrycznie).

Natomiast dziwi mnie ich nieobecność na największych targach rowerowych w PL.

Firma KTM (któej rower użytkuję), rónwież - mimo niby ich przedstawiciela: Bikershop, rónież nie pokazała nic nowego i nawet nie udało mi się na temat tej firmy z nikim porozmawiać od strony ich przedstawiciela.

Podsumowując: ja osobiście jestem trochę rozczarowany tymi konkretnie targami.

Taka ciekawostka, świecąca ścieżka;)