Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl

Data: 2019-08-24 09:07:44
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Izrael zbombardowal obiekty na terenie Iranu.

Data: 2019-08-24 09:08:40
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Tfu. Iraku.

Data: 2019-08-25 10:08:35
Autor: Bruno Brunowski
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
W dniu sobota, 24 sierpnia 2019 18:08:41 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Tfu. Iraku.

Jesteś rozgrzeszony, gdyż "obiekty" były podobno irańskie.

--
Bruno

Data: 2019-08-24 10:10:46
Autor: bytek.anonimowy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Izrael zbombardowal obiekty na terenie Iranu.

Jak z lotami w kosmos, tak częste że nikt uwagi nie zwraca. Powód na bombardowanko zawsze można wymyślić na prędce.

Data: 2019-08-24 11:15:14
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Dzialania Izraela prowadza do bardzo krwawej wojny w tamtym rejonie. Polityka ustepstw zawsze prowadzila do tego ze agresor stawal sie jeszcze bardziej agresywny i stawial coraz to nowe zadania. W koncu powstanie silna koalicja antyizraelska. Jeszcze troche i Iran bedzie mial bron jadrowa. Moze na iranska bron jadrowa Arabowie czekaja. Nie chcial bym zeby tam sie cos dzialo. Bo zginie mnostow ludzi. Ale widze tez ze Izrael idzie na zwarcie, bombarduja magazyny broni nalezace do innego panstwa oddalone o kilkaset kilometrow od siebie. Takie zdarzenie to terroryzm w najczystszej postaci.

Data: 2019-08-24 20:17:43
Autor: u2
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Moze na iranska bron jadrowa Arabowie czekaja. Nie chcial bym zeby tam sie cos dzialo. Bo zginie mnostow ludzi.

już mnóstwo zginęło na wojnach, ale to nie koniec wojennego szaleństwa:)

--
I love love

Data: 2019-08-25 03:17:35
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Po to tam są Żydzi, żeby islamici atomówek nie mieli. Jeśli Araby wyprodukują atomówki, Żydzi przestaną tam być potrzebni - będą mogli się spakować i wynieść na Madagaskar.       Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-25 07:06:40
Autor: Ola
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Dobrze że poprawiłeś, to w Iraku było to bombardowanie (według źródeł obcych).
Ale Iran niedawno odwiedziliśmy i zabraliśmy im (albo sfotografowaliśmy, nie pamiętam) z magazynu koło Teheranu, całą dokumentację wskazującą na łamanie umowy z Obamą i dalsze wzbogacanie uranu.
  Inne spojrzenie z innego pagórka:

Iran posyła w różne miejsca broń jako pomoc, w następstwie idą żołnierze, dzięki temu obecnie ma wpływy w wielu miejscach, to związane z władaniem. Tak rządziła Rosja Polską za PRL-u . W odpowiedzi my sprzątamy broń irańską (według źródeł obcych ;)) i udaje się nam to bez wywołania wojny. Do tej pory zwyciężony oddawał broń po wojnie, w układzie pokojowym. Obecne wojny nie prowadzą do niczego, żadne układy nie są respektowane, wojny ciągną się bez końca, więc osiągamy ten cel (rozbrojenie przeciwnika) bez wojny. Rozwalamy irańską broń w Syrii, w Gazie (odpowiadając na każdy ich atak rakietowy) i rozwalimy wszędzie gdzie uznamy za stosowne.

Iran tej zimy wysłał na Hermon rakietę, gdy było tam kilka tysięcy narciarzy, zestrzeliliśmy ją w powietrzu. Udało nam się, jak dotąd, zastopować wszystkie ich próby terroru przeciw Izraelowi, a były takie próby. Iran ma do wyboru - gospodarczy rozkwit, albo dalsze wydatki na wojnę, które są rzucaniem pieniędzy w błoto.

Każdy kto jest przeciw Izraelowi wykazuje brak wiadomości albo działa przeciw samemu sobie. Karmi krokodyla, aby go zjadł na samym końcu.

Ola

Data: 2019-08-26 01:40:15
Autor: Jacek Bialy
[...]

I tak samo Rosja dzisiaj rządzi Iranem, jak sowieci rządzili PRL-em.  Rewolucję irańską Chomeini zrobił na zlecenie Kremla, jego ludzie (tzw. Straż Rewolucyjna) byli wyszkoleni przez sowieckie GRU. Dzisiejszy Izrael dobrze o tym wie, kto trzyma irańskiego buldoga na smyczy, dlatego izraelski premier zaprzyjaźnił się z rosyjskim prezydentem i od czasu do czasu musi dla niego coś zrobić. A co mogą zrobić Żydzi dla kogoś takiego jak Putin?
Mogą na przykład naskoczyć na Polaków jako na 'największych na świecie nazistów i antysemitów'. Dlaczego największych? Dlatego, że to Polska jest dzisiaj największym zmartwieniem Władimira Wladimirowicza, a szczególnie jej bliskie relacje z USA i rola, jaką zaczyna odgrywać w NATO. Do tego Rosji potrzebni są Żydzi, aby te relacje i tą rolę maksymalnie popsuć, za co Rosja po raz kolejny Żydom obieca, że jej buldog już nigdy nie ugryzie Izraela.
Żydom się wydaje, że będą mogli wiecznie stać okrakiem, czyli mówiąc już po naszemu, Panu Bogu palić świeczkę, a diabłu ogarek. Uważajcie Żydzi na diabła, bo nikt was nie obroni, gdy diabeł przyjdzie wam zapłacić za wasze dzisiejsze przysługi.

JB

Data: 2019-08-26 16:53:52
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Czyli wychodzisz Olu z zalozenia ze dowolne panstwo moze zbombardowac inne panstwo i nie poniesc za to konsekwencji. Ciekawy punkt widzenia. Naruszenie przez wojsko granicy innego panstwa, bez jego zgody oczywiscie, i dokonanie dzialan charakterystycznych dla stanu wojny faktycznie oznacza rozpoczecie dzialan wojennych. Podziwiac nalezy cierpiwosc Iranu. Jak znam zycie kiedys sie skonczy. Prawdopodobnie jak Iran zbuduje bron jadrowa. Zadne sankcje nic nie daja z wyjatkiem tego ze 5% ludnosci panstwa objetego sankcjami umiera z glodu. Ale ci co przezywaja za najwiekszych wrogow uwazaja tych co nalozyli sankcje.

Data: 2019-08-26 23:41:13
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
   -- - Czyli wychodzisz Olu z zalozenia ze dowolne panstwo moze zbombardowac inne panstwo (...)

To zależy z jakim państwem mamy do czynienia. Jeżeli jest to państwo totalitarne odwołujące się do ideologii zorganizowanej przemocy, to takie państwo należy jak najszybciej zbombardować, zanim ono zacznie bombardować inne państwa. Na przykład należało zbombardować Berlin już w roku 1938, zamiast spotykać się z kimś takim jak Hitler. Gdyby tak zrobiono, Oświęcim pozostałby do dziś mało znanym węzłem kolejowym.

JB

Data: 2019-08-27 06:47:00
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Moze masz i racje. Ale jakos nie widze zeby Iran zaczepial Izrael. A moze zgodnie  Twoim tokiem rozumowania to Iran powinien zbombardowac Izrael. To ze wybrali dziwny dla nas sposob wewnetrzenego zarzadzania panstwem to ich sprawa. Iran nie ma zadnej granicy z Izraelem. Zadnej wojny wywolanej przez Iran przeciwko Izraelowi chyba nie bylo, chyba bo nie jestem ekspertem od wojen na bliskim wschodzie. To ze Iran finansuje jakies ruchy narodowo wyzwolencze w Izraelu jest pewne. Uznali ze dzieje sie krzywda ich braciom w wierze i chca im pomoc. Do tego nie maja obowiazku kochac Izraela miloscia wielka i czysta. Jesli Iran stac na zbudowanie broni jadrowej to Izrael nie moze im tego zabronic. Zwlaszcza ze w dzisiejszym swiecie panstwa posiadajace bron jadrowa maja ja zeby miec a nie zeby uzyc, moze z wyjatkiem Izraela.

Data: 2019-08-27 10:21:11
Autor: Ola
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
"W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 16:47:01 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:"To ze Iran finansuje jakies ruchy narodowo wyzwolencze w Izraelu jest pewne. Uznali ze dzieje sie krzywda ich braciom w wierze i chca im pomoc."

Uznali, że należy otoczyć Izrael jak króla w szachach - Hezbullach na północy, Hamas na południu i PLO na wschodzie.. Więc my im uzbrojenie sprzątamy, wszędzie, aż dojdą do wniosku że intratniej jest żyć niż umierać.

Ola

Data: 2019-08-27 10:22:04
Autor: Ola
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 20:21:12 UTC+3 użytkownik Ola napisał:
[...]

PS Więc my im uzbrojenie sprzątamy, wszędzie... (według źródeł obcych)

Data: 2019-08-27 10:48:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 19:21:12 UTC+2 użytkownik Ola napisał:
[...]

To w zasadzie nic się nie zmieniło od początku współczesnego Izraela.
Co najwyżej zmieniły się nazwy "otaczających".

--
Bruno

Data: 2019-08-27 12:53:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- --

A dziwisz się?  Przecież to długofalowa zemsta za towarzysza Stalina, którego Żydzi otruli..  Takich rzeczy dziś nikt nie pamięta i oczywiście pamiętać nie musi, ale sfora spuszczona ze smyczy żyje własnym życiem i na swój sposób się rozmnaża.  A biedni Żydzi chcą wierzyć, że Batiuszka pociągnie za cugle, chociaż on sam już dawno na chińskiej smyczy chodzi (o czym być może jeszcze nie wie, albo mu się wiedzieć nie bardzo chce ;)

JB

Data: 2019-08-27 12:57:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 21:53:10 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

A dziwisz się?  Przecież to długofalowa zemsta za towarzysza Stalina, którego Żydzi otruli..  Takich rzeczy dziś nikt nie pamięta i oczywiście pamiętać nie musi, ale sfora spuszczona ze smyczy żyje własnym życiem i na swój sposób się rozmnaża.  A biedni Żydzi chcą wierzyć, że Batiuszka pociągnie za cugle, chociaż on sam już dawno na chińskiej smyczy chodzi (o czym być może jeszcze nie wie, albo mu się wiedzieć nie bardzo chce ;)

Leki dziś brałeś?

--
Bruno

Data: 2019-08-27 13:15:17
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
A dziwisz się?  Przecież to długofalowa zemsta za towarzysza Stalina, którego Żydzi otruli..

Ostatnia czystka jaką zaplanował miała być przeciw Żydom - właśnie za ukradziony mu Izrael.

JB

Data: 2019-08-27 13:18:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 22:15:18 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> A dziwisz się?  Przecież to długofalowa zemsta za towarzysza Stalina, którego Żydzi otruli..

Ostatnia czystka jaką zaplanował miała być przeciw Żydom - właśnie za ukradziony mu Izrael.

Sam ze sobą gadasz? A o tabletkach pamiętałeś?

--
Bruno

Data: 2019-08-27 13:27:59
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Ostatnia czystka jaką zaplanował miała być przeciw Żydom - właśnie za ukradziony mu Izrael.

  -- -  Sam ze sobą gadasz?

Czujesz się pominięty - trudno, zasłużyłeś.
JB

   -- - A o tabletkach pamiętałeś?

Data: 2019-08-27 22:27:48
Autor: u2
[...]

jakie łykasz brutuś ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-27 13:31:40
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -

Jeśli ktoś nie dowierza, niech sobie porówna dzisiejszy PKB Rosji i Chin.

JB

Data: 2019-08-29 06:01:23
Autor: Ola
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 23:31:41 UTC+3 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Pozwolę sobie na prorokowanie, nie bierzcie na serio bo nie jestem specjalistą od prorokowań, ale patrzę i co widzę, już od dobrych kilku lat? że Chiny zawładną Dalekim Wschodem, razem z Australią, Rosja zawładnie Bliskim Wschodem,  Izrael rozciągnie ogromne wpływy na Afrykę, Europa będzie Syrią, a uchodźcy będą uciekać do Polski. USA - tu moje prorokowanie nie działa. Zależy od tego kto wygra wybory w następnych dwóch kadencjach.
Zobaczymy za 10 lat czy moje prorokowanie jest coś warte.
Ola

Data: 2019-08-29 06:42:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 15:01:24 UTC+2 użytkownik Ola napisał:

Izrael rozciągnie ogromne wpływy na Afrykę,

Chińczycy ostro prą do Afryki. I dzieje się to zarówno na szczeblu rządowym, jak i na najniższym szczeblu biznesowym, który to biznes migruje w poszukiwaniu taniej siły roboczej. Co raz więcej tanich produktów Made in China, pochodzi tak naprawdę z Afryki. Zaczęło się od tekstyliów, a teraz wkraczają kolejne branże. A że rozwój przemysłu potrzebuje infrastruktury, to i tu Chińczycy są bardzo aktywni. Oferują projekty, pożyczki i wykonawstwo.

I co najważniejsze to działa. Ekspansja ekonomiczna okazuje się skuteczniejszym narzędziem, od ekspansji politycznej, czy militarnej.

--
Bruno

Data: 2019-08-30 04:05:52
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
   -- - Chińczycy ostro prą do Afryki.

Ucieczka z kapitałem gdzie się da - przed kolejną chińską rewolucją.

JB

Data: 2019-08-29 15:13:01
Autor: u2
W dniu 29.08.2019 o 15:01, Ola pisze:
[...]

droga Olu, do Bolanda będą napływać ludzie z wielu stron świata, aby tutaj się osiedlić, ale nie dlatego, że będą uchodźcami, po prostu Bolanda będzie krajem mlekiem i miodem płynącym:)

btw kolejna wojna światowa spustoszy ziemię, ale Bolanda pozostanie praktycznie nietknięta, cud, no po prostu cud:)

--
I love love

Data: 2019-08-29 18:10:45
Autor: Runt
W dniu 2019-08-29 o 15:13, KUPA u2 pisze:

droga Olu, do Bolanda będą napływać ludzie z wielu stron świata, aby tutaj się osiedlić, ale nie dlatego, że będą uchodźcami, po prostu Bolanda będzie krajem mlekiem i miodem płynącym:)

LOL! LOL! A suwałki stolica świata! ;-))))

--
Runt

Data: 2019-08-29 17:52:25
Autor: u2
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
I co najważniejsze to działa. Ekspansja ekonomiczna okazuje się skuteczniejszym narzędziem, od ekspansji politycznej, czy militarnej.

ano, dzięki Chinom Zimbabwe wygoniło białych i popadło w ruinę:))))))

--
I love love

Data: 2019-08-30 03:16:06
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Nie prorokujesz tylko powtarzasz to co propagandysci wdrukowuja zydom do glow. Afryka to miliard ludzi. Polowa to chrzescijanie. 40% muzulmanie i reszta to inne religie. Religia zydowska praktycznie nie jest w Afryce wyznawana. Liczba chrzescijan w Afryce caly czas spada za to szybko rosnie liczba wyznawcow Allaha. Islam jest bardzo dobra religia dla prymitywnych i biednych ludzi. Wy Zydzi ze swoja religia nie macie czego w Afryce poza smiercia szukac. Generalnie nigdzie na Swiecie nie macie czego szukac. Nigdzie Was nie chca i jak zniknie panstwo Izrael wszystkie panstwa beda chcialy sie wymiksowac od Was. Na wieksza skale powtorzy sie sytuacja sprzed wojny jak zadne panstwo nie chcialo przyjac kilkuset nie najbiedniejszych Zydow. Statki z nimi plywaly od panstwa do panstwa i wszedzie kapitanowie slyszal ze statki nie zostana wpuszczone do portow. Po wojnie jak powstalo panstwo Izrael to zwykli ludzie po cichu sie cieszyli ze w koncu opuscicie ich kraje bo obywatele byli z Was zadni. To ze kilka milionow Zydow po wojnie podbilo USA i go eksploruje doprowadzajac do nedzy bogaty kraj w ktorym zyja pracowici ludzie powinno byc nauka dla reszty Swiata zeby byc od Was minimum na odleglosc parasola. A o podbicu Afryki mozecie tylko pomarzyc. Nie pozwola na to muzulmanie przy cichej aprobacie chrzescijan.

Data: 2019-08-30 03:52:05
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
   -- - To ze kilka milionow Zydow po wojnie podbilo USA i go eksploruje doprowadzajac do nedzy (...)

Nu Zenuś... Zapomniałeś o tym że taki Einstein podbił Amerykę jeszcze przed wojną! Fermi, Oppenheimer, Teller mogliby zbudować niejedno cacko Adolfowi, gdyby ten nie obraził się na 'żydowską fizykę'.  To dzięki takim jak on Niemcy nie polecieli na Księżyc, a język niemiecki nie jest językiem Internetu.

JB

Data: 2019-08-30 04:31:44
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
   -- - Polowa to chrzescijanie. 40% muzulmanie i reszta to inne religie.

A ty wiesz Zenuś, że te 90% dla Żydów to ktoś taki, jak dla nas na przykład Mormoni?   Czyli heretycy, ale to przecież kwestia umowy społecznej..

   -- - Religia zydowska praktycznie nie jest w Afryce wyznawana.

Chciałeś powiedzieć, że teoretycznie, bo w praktyce Torę wyznają tam prawie wszyscy. Różnica polega na tym, że nieżydowskie 'ludy Księgi' podołączały sobie do niej własne historie i własne interpretacje. Nie znaczy to jednak wcale, że na szebes gojów się nie nadają :-DDD

JB

Data: 2019-08-30 12:46:38
Autor: u2
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Polowa to chrzescijanie. 40% muzulmanie i reszta to inne religie. Religia zydowska praktycznie nie jest w Afryce wyznawana.

bez przesady chrześcijaństwo to Nowy Testament, a judaizm to Stary Testament, oba testamenty to żydoskie wynalazki, skupiają się na cierpieniu, męczarniach i katuszach, nie są to religie dla mnie:)))))))

--
I love love

Data: 2019-08-30 07:49:40
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Nikogo nie obchodzi czy Ci jakas religia pasuje czy nie pasuje. Istotne w temacie jest to ze zydowska propaganda robi wode z resztek wypranych mozgow Zydow ze opanuja Afryke. Inna sprawa ze zydowskie amerykanskie koncerny eksploruja juz Afryke. W miare islamizacji Afryki zydowska eksploracja bedzie sie zmniejszala.

Data: 2019-08-30 08:54:42
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
   -- - propaganda robi wode z resztek wypranych mozgow Zydow ze opanuja Afryke.

Izraelska propaganda mówi coś odwrotnego: Nie uciekajcie Żydzi do Pollin, ani do Afryki ani nigdzie indziej, bo nigdzie wam nie będzie lepiej niż w Izraelu. Gdyby izraelska propaganda nęcila Żydów opanowaniem Afryki, albo Judeopolonią, to już nie byłoby Izraela.

JB

Data: 2019-08-30 17:43:31
Autor: u2
[...]

czytałeś lub oglądałeś W pustyni i w puszczy ? wiesz kim był Mahdi ? islamizacja Aryki trwa od wieków, nie przyniosła jej nic dobrego:)

oglądałeś Korzenie (bohater Kunta Kinte) ? film produkcji USA ? tam przedstawiono pozytywny wizerunek cywilizowania Afryki przez USA:)

--
I love love

Data: 2019-08-30 08:58:14
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Chrystianizacja Europy tez nic dobrego Europie nie przyniosla. Ciagle wojny, jakies inkwizycje, zatrzymanie rozwoju na tysiac lat. Gdyby nie KK to internet bylby trzysta lat temu a teraz do gwiazd bysmy latali.

Data: 2019-08-30 11:50:06
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
   -- - Gdyby nie KK to internet bylby trzysta lat temu a teraz do gwiazd bysmy latali.

Nu Zenuś...  Mikołaj Kopernik:
"Generalny administrator biskupstwa warmińskiego
 po zgonie biskupa Fabiana Luzjańskiego
, "komisarz Warmii" w 1521 r., kanclerz kapituły katedralnej warmińskiej
 w latach 1511-1513, 1520, 1524-1525, 1529, opiekun stołu kapitulnego w latach 1526-1532, zarządca kasy aprowizacyjnej w 1513, poseł lub wizytator dóbr kapitulnych w latach 1511, 1521-1522, 1531-1537, 1539, kanonik warmińskiej kapituły katedralnej od 1497 r.[4]
, od 1503 do 1538 r. scholastyk
wrocławskiej Kolegiaty Świętego Krzyża i św. Bartłomieja."
 https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Miko%C5%82aj_Kopernik
 https://pl.wikipedia.org/wiki/Miko%C5%82aj_Kopernik
 https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Warmi%C5%84ska_kapitu%C5%82a_katedralna
 https://pl.wikipedia.org/wiki/Warmi%C5%84ska_kapitu%C5%82a_katedralna Od siebie dodam, że astronomię studiował za pieniądze swojego wuja biskupa warmińskiego.   A teraz wymień uniwersytety w starożytnym Rzymie (zamiast na naukę, pieniądze wydawali na igrzyska).

JB

Data: 2019-08-30 11:59:43
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Tego nie wiem, czy był pedofilem, ale raz go z gosposią przydybali...
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-30 18:27:15
Autor: u2
[...]

nie ściemniaj, islamskie kraje były do przodu w średniowieczu, potem na czoło peletonu wysforowała się Jewropa, po wojnach światowych USA, teraz paletkę prowadzenia przejmuje Azja, USA musi coś z tym zrobić, najlepiej wywołać jakąś kolejną światową wojenkę:)

--
I love love

Data: 2019-08-30 03:33:58
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Japonii nigdy nie zagarną (dlatego Japonia coraz bardziej się zbroi). Dzisiejszy Hong Kong to przedsmak tego, co Chińczyków czeka w Japonii.

  -- , Rosja zawładnie Bliskim Wschodem

To możliwe - Rosja od wieków chce odzyskać Bizancjum z rąk muzułmanów. Dzisiejszą Turcję już otoczyli ze wszech stron, tyle że deep state dzisiejszej Rosji jest nadal sowiecki. A ja bym wolał graniczyć z muzułmanami niż z sowietami (być może muzułmanie zaleją Rosję, zanim  Rosja zdobędzie Konstantynopol - kwestia demografii).

Pozdrawiam
JB

Data: 2019-08-27 13:01:47
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- --

Cieszcie się życiem, dokąd mat nie nastąpi w innej części szachownicy.

JB

Data: 2019-08-28 11:22:10
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Nawet jak nie odpowiedzialas bezposrednio na pytanie to i tak odpowiedzialas. Uwazasz ze Izrael ma prawo naruszac przestrzen powietrzna innego panstwa i bombardowac znajdujace sie na terenie tego panstwa obiekty czy instalacje. Jesli wiekszosc Izraelczykow tak uwaza to znaczy ze nie beda mogli miec pretensji jak inne panstwo dokona takiego samego lub podobnego ataku na Izrael. Co do tego czy warto Arabom zyc albo umrzec wychodzi ze izraelska propaganda daje dupy. Dla Arabow smierc w walce z niewiernymi jest zaszczytem specjalnie nagradzanym w ich Niebie. Oni chca umierac i maja za zadanie zeby pieciu Arabow zabralo w zaswiaty jednego Zyda. Wasza propaganda kieruje was do zaglady. Arabowie pokazali jak TO zrobia. Wystrzela kilkaset gownorakiet na Izrael. Zablokuja nimi systemy obronne Izraela. Z niewielkim opoznieniem zostanie Izrael zaatakowany prawdziwymi rakietami. W kilka minut po zakonczeniu ataku rakietowego ujawni sie partyzantka. Farta beda mieli Zydzi co dla nich wystarczy amunicji w karabinach. Bo jak sie skonczy to dokoncza robore nozami. Zanim jakiekolwiek panstwo zareaguje i wysle samoloty 1/4 Zydow bedzie zabita lub ciezko ranna. Oczywiscie Izrael odpowie ale nie bedzie mial z kim walczyc. Pojezdza merkawami po pustyniach i wroca do baz.

Data: 2019-08-29 02:32:15
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jeżeli to państwo zachowuje się agresywnie to tak - każdy ma prawo się bronić.

JB

Data: 2019-08-29 05:54:10
Autor: Ola
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 12:32:16 UTC+3 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Straszą nas od 48 roku.
Ostatni raz panikowałam w 1991 roku. Od tego czasu już się nie boję, niczego. My w Izraelu jesteśmy skłóceni we wszystkich tematach, jedynie w obronie Ojczyzny jesteśmy solidarni. Jak dugo tak będzie tak długo to państwo ma szanse przetrwania. Pilnujcie Europy, jest w większym niebezpieczeństwie, bo nie zdaje sobie z niego sprawy. O Izrael nie ma potrzeby martwić się.
Ola

Data: 2019-08-29 08:46:54
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
I nikt na Swiecie sie nie martywi o Izrael a o wlasne panstwo. Jak Izrael zostanie zlikwidowany to Izraelczycy ktorym sie uda uciec beda chcieli sie gdzies osiedlic. Ludzie na Swiecie martwia sie zeby nie chcieli u nich.

Data: 2019-08-30 03:16:27
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Jeżeli to państwo zachowuje się agresywnie to tak - każdy ma prawo się bronić.

JB

   -- - Straszą nas od 48 roku.

Iran was straszy od 48 roku?  Reza Pahlavi też was straszył?
To sowieckie służby was straszą, odkąd przeszliście na stronę USA. Gdy do nich wrócicie, wtedy przestaną was straszyć, tylko wywiozą 'Pasem i Szlakiem' do Birobidżanu (chyba że ktoś zdąży uciec gdzie indziej).

JB

Data: 2019-08-30 09:40:32
Autor: Detlef Ruser
użytkownik Ola napisał:
[...]

I wszystko jest ok, dopóki to sprzątanie jest na terenie Izraela.
Jeżeli Izrael uzurpuje sobie prawo do sprzątania poza swoimi granicami,
wtedy jest to zwykła agresja na którą światek przymyka oko.
Pytanie, jak długo można przymykać oczy?

Data: 2019-08-30 09:55:49
Autor: Zenek Kapelinder
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
Dotad swiat bedzie uwazal ze nic sie nie dzieje dokad Iran nie bedzie mial broni jadrowej. Do tego czasu Iran bedzie bral po pysku od Izraela.

Data: 2019-08-27 12:33:05
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
   -- - Ale jakos nie widze zeby Iran zaczepial Izrael.

Iran eksportuje swoją rewolucję, a więc zaczepia cały świat. Rewolucja to stan umysłu (co ostatnio widać w cieśninie Ormuz).

JB

Data: 2019-08-27 12:35:22
Autor: Jacek Bialy
Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl
   -- - Ale jakos nie widze zeby Iran zaczepial Izrael.

Iran eksportuje swoją rewolucję, a więc zaczepia cały świat. Rewolucja to chory stan umysłu (co ostatnio widać w cieśninie Ormuz).

JB

Taka ciekawostka a nikt nie zauwazyl