[mBank mobile] Taka ciekawostka email <-> sms

Data: 2010-02-28 18:50:58
Autor: Grzexs
[mBank mobile] Taka ciekawostka email <-> sms
Otóż odkryłem, że w kwestii wysyłania SMS-ów na e-mail i odwrotnie nr mBank mobile zachowuje się dokładnie tak, jak telefon w sieci Plus, tj. można wysyłać SMS na adres e-mail na nr 119999 w formacie (adres)treść, a w odwrotną stronę działają adresy 48XXXXXXXXX@text.plusgsm.pl. Działa to w każdym razie na numerze przeniesionym z innej sieci - bo tylko na takim mogłem to sprawdzić.
--
Grzexs

Data: 2010-03-01 11:32:21
Autor: Marx
[mBank mobile] Taka ciekawostka email <-> sms
A jest takie cos w innych sieciach, np Orange?
Marx

Data: 2010-03-01 22:31:25
Autor: Grzexs

Jest - <http://pl.wikipedia.org/wiki/SMS>.

--
Grzexs

Data: 2010-03-04 09:35:51
Autor: Marx
W dniu 2010-03-01 22:31, Grzexs pisze:
A jest takie cos w innych sieciach, np Orange?

Jest - <http://pl.wikipedia.org/wiki/SMS>.

ale wiesz co piszesz czy tylko ci sie wydaje?
Marx

Data: 2010-03-04 21:00:22
Autor: Grzexs
[mBank mobile] Taka ciekawostka email <-> sms
A jest takie cos w innych sieciach, np Orange?

Jest - <http://pl.wikipedia.org/wiki/SMS>.

ale wiesz co piszesz czy tylko ci sie wydaje?

Zdaje się, że patrzymy na ten sam obiekt z dwóch przeciwnych stron.

--
Grzexs

Data: 2010-03-01 17:51:34
Autor: r.
Grzexs pisze:
[...]

Owszem działa na numerze przeniesionym z WP->play->mbank, ale na 2 przeniesionych prosto z simplusa juz nie ;)

pozdrawiam
r.

Data: 2010-03-01 22:29:15
Autor: Grzexs
[...]

Mój był przeniesiony z Ery!

--
Grzexs

Data: 2010-03-01 23:05:03
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-03-01 22:29, Grzexs wrote:

Owszem działa na numerze przeniesionym z WP->play->mbank, ale na 2
przeniesionych prosto z simplusa juz nie ;)

Mój był przeniesiony z Ery!

Dwa numery: jeden z Ery, drugi z Heyah - nic nie dochodzi.

[mBank mobile] Taka ciekawostka email <-> sms