Taka ciekwostka firmy

Data: 2016-06-08 00:15:09
Autor: suryga
Taka ciekwostka firmy
Moja żona zmieniła pracę co się czasami zdarza.
Pracuje teraz w amerykańskiej firmie która zajmuje się bezpieczeństwem
w sieci. Jest Panią od HR tak że na technice się nie zna.
Ale nawet ona zauważyła  jedną ciekawą rzecz.
Jak to korpo, firma ma oddziały tu i tam.
I wszędzie standardem jest iphone.
Tylko koledzy z Izraela WYMUSILI na firmie że będą samsungi.
ot ciekawe...

Data: 2016-06-08 11:30:31
Autor: J.F.
Taka ciekwostka firmy
Użytkownik suryga  napisał w wiadomości
[...]

Ale co - powiedzieli, ze w izraelskim oddziale iphone uzywac nie beda, czy przekonali zarzad korporacji do przejscia na Samsunga ?

Powodow moze byc masa i raczej nie ma sobie co glowy zawracac nie znajac szczegolow.

Najbardziej spiskowy bylby taki: po ostatniej pomocy FBI stwierdzili ze iphone jest dziurawy jak sito i u siebie uzywac go nie moga, bo to za duze ryzyko.

J.

Data: 2016-06-08 03:32:09
Autor: suryga
Taka ciekwostka firmy
W dniu środa, 8 czerwca 2016 11:30:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Ale co - powiedzieli, ze w izraelskim oddziale iphone uzywac nie beda, czy przekonali zarzad korporacji do przejscia na Samsunga ?

Tylko oddział izraelski ma samsunga reszta iphona

Najbardziej spiskowy bylby taki: po ostatniej pomocy FBI stwierdzili ze iphone jest dziurawy jak sito i u siebie uzywac go nie moga, bo to za duze ryzyko.

Tak jest od "zawsze" Głowy sobie nie zawracam ale ot ciekawostka.
Firma zajmuje sie "cyber security" i jej oddział izraelski używa samsunga.
Po prostu ciekawe...

Data: 2016-06-08 14:09:02
Autor: J.F.
Taka ciekwostka firmy
[...]

Ale wiesz - przyczyn moze byc cale mnostwo, nie majacych nic wspolnego z bezpieczenstwem:
-zona prezesa oddzialu sprzedaje samsungi
-iphone zle sobie radzi z hebrajskim (nie wiem, moze to samsung zle sobie radzi),
-samsung mial w izraelu dobra promocje,
-przygotowali sobie wczesniej troche programow do wewnetrznego uzytku i one sa na Androida,
-maja/mieli od Samsunga zlecenie na cos tam i sprzet za darmo/bardzo tanio ...

Czy chocby - podzial w korporacji jest taki, ze ten oddzial zajmuje sie bezpieczenstwem Androidow, wiec je uzywa.

J.

Data: 2016-06-08 22:19:16
Autor: Pszemol
Taka ciekwostka firmy
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:57580ae4$0$692$65785112news.neostrada.pl...
[...]

NIe psuj mu zabawy... jest to ciekawe i już :-)

Data: 2016-06-08 23:38:15
Autor: suryga
Taka ciekwostka firmy
W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 05:19:28 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

NIe psuj mu zabawy... jest to ciekawe i już :-)

Dzięki Przemol za konstruktywny komentarz :)

Data: 2016-06-09 06:17:02
Autor: Pszemol
Taka ciekwostka firmy
<suryga@gmail.com> wrote in message news:82430463-c25c-4cd9-b026-90ed43d51381googlegroups.com...
> [...]
> bezpieczenstwem Androidow, wiec je uzywa.

NIe psuj mu zabawy... jest to ciekawe i już :-)

Dzięki Przemol za konstruktywny komentarz :)

Proszę bardzo... Mogę się przyczynić do dyskusji innym: żona przyjaciela
w Krakowie używa służbowych Samsungów, miła kobieta pracująca i ciągle
narzeka że jej się słuchawka wiesza. Ale nie narzeka bardzo, bo jak się jej
słuchawka służbowa powiesi to przynajmniej ma wieczorami i weekendami
spokój bo wtedy nie przychodzą jej wezwania z roboty :-)) Wymieniają jej
i dalej to samo - już ma trzeciego samsunga. Może Ci z Izraela też
są "on call" w robocie i z iPhonami mieliby przesrane weekendy?
Też bym wtedy wolał Samsunga - więcej czasu aby w weekend jakieś ognisko
zapalić z dzieciakiem czy w motorku podłubać... He he :-) Konstruktywnie było?

Data: 2016-06-09 19:11:12
Autor: Marek
Taka ciekwostka firmy
On Thu, 9 Jun 2016 06:17:02 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Bardzo dziwny pracodawca, który toleruje taką niedostępność (bez znaczenia z jakiego powodu). Jeśli to problem z telefonem to powinien być wymieniony. U mnie za drugie nieodebranie tel. jest poważna zjebka, za trzecim wypad z roboty.

--
Marek

Data: 2016-06-09 11:46:14
Autor: krzysztofsf
Taka ciekwostka firmy
W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 19:11:16 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
.. U mnie za drugie nieodebranie tel. jest poważna
zjebka, za trzecim wypad z roboty.

-- Marek

W trakcie jakis dyzurow "pod telefonem", ustalonych wczesniej i wg grafiku, czy telefonodostepnosc obejmuje caly czas wolny?

Data: 2016-06-09 20:19:49
Autor: Pszemol
Taka ciekwostka firmy
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:fc64ce23-0610-4001-a4ec-ea44b058d9fdgooglegroups.com...
[...]

p.s. współczuję Markowi roboty :-(

Data: 2016-06-10 09:24:46
Autor: Marek
Taka ciekwostka firmy
On Thu, 9 Jun 2016 20:19:49 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
p.s. współczuję Markowi roboty :-(

Fakt,  użeranie się z takimi co nie odbierają uciążliwe jest

--
Marek

Data: 2016-06-10 09:19:11
Autor: Marek
Taka ciekwostka firmy
On Thu, 9 Jun 2016 11:46:14 -0700 (PDT), krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
W trakcie jakis dyzurow "pod telefonem", ustalonych wczesniej i wg
grafiku,
 czy telefonodostepnosc obejmuje caly czas wolny?

Z reguły w trakcie dyżurów, ale poza też lepiej odbierać.

--
Marek

Data: 2016-06-10 10:08:50
Autor: krzysztofsf
Taka ciekwostka firmy
W dniu piątek, 10 czerwca 2016 09:19:17 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
>  czy telefonodostepnosc obejmuje caly czas wolny?

Z reguły w trakcie dyżurów, ale poza też lepiej odbierać.

Ale czy za nieodbieranie poza dyzurami sa kary o ktorych wspominales wczesniej?

Data: 2016-06-11 12:42:56
Autor: Marek
Taka ciekwostka firmy
On Fri, 10 Jun 2016 10:08:50 -0700 (PDT), krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
Ale czy za nieodbieranie poza dyzurami sa kary o ktorych
wspominales wczesn
iej?

Tak, telefon jest po to by go odbierać.

--
Marek

Data: 2016-06-11 12:13:02
Autor: krzysztofsf
Taka ciekwostka firmy
:
> Ale czy za nieodbieranie poza dyzurami sa kary o ktorych wspominales wczesn
> iej?

Tak, telefon jest po to by go odbierać.

O ile nie pracujesz w silosie z bronia atomowa, w brygadzie likwidujacej trupy po tajnych walkach wywiadow  czy innym podobnym cusiu, to jest to po...ne.

Jesli pracownik nie jest na ustalonym dyzurze po telefonem, to nie wiem jak moze byc karany za nieodebranie.

Data: 2016-06-13 16:35:28
Autor: Marek
Taka ciekwostka firmy
On Sat, 11 Jun 2016 12:13:02 -0700 (PDT), krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
Jesli pracownik nie jest na ustalonym dyzurze po telefonem, to nie
wiem jak
 moze byc karany za nieodebranie.

W bardzo prosty sposôb, zjebka. Pomaga z, reguły.

--
Marek

Data: 2016-06-13 08:50:53
Autor: krzysztofsf
Taka ciekwostka firmy
W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 16:35:36 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
On Sat, 11 Jun 2016 12:13:02 -0700 (PDT), krzysztofsf

> Jesli pracownik nie jest na ustalonym dyzurze po telefonem, to nie wiem jak
>  moze byc karany za nieodebranie.

W bardzo prosty sposôb, zjebka. Pomaga z, reguły.

Czyli pracownik nie ma prawa byc w kinie, na wywiadowce w kosciele, seksic, popic, pospac, plywac w basenie ani setki innych rzeczy?

Data: 2016-06-13 14:51:04
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy
Marek wrote:

[...]

zarządzanie przez zjebkę ma krótkie nogi

Data: 2016-06-13 17:00:29
Autor: Budzik
Taka ciekwostka firmy
Użytkownik Marek fake@fakeemail.com ...

Jesli pracownik nie jest na ustalonym dyzurze po telefonem, to nie wiem jak
 moze byc karany za nieodebranie.

W bardzo prosty sposôb, zjebka. Pomaga z, reguły.

Ironia czy ty tak na serio?

Data: 2016-06-13 19:51:17
Autor: re
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
Czemu dobrze wykwalifikowani ludzie godzą się na słabe warunki pracy ?

Data: 2016-06-13 20:35:45
Autor: Budzik
Taka ciekwostka firmy
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

A godzą się?

Data: 2016-06-13 22:36:18
Autor: re
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "Budzik"

[...]

No przecież widzisz.

Data: 2016-06-14 00:44:17
Autor: Animka
Taka ciekwostka firmy
W dniu 2016-06-13 o 22:35, Budzik pisze:
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Teraz lekarze organizują strajk.Niedługo się zacznie.
Niektóre warchoły w przychodniach przyszpitalnych źle traktują pacjentów oczekujących 3 m-ce na wizytę. Szybko ich przepędzają, bo im się spieszy do renomowanych prywatnych klinik.
Taki powiedzmy ortopeda Jacek Krupa za szpitala przy ul. Stępińskiej. Czytałam komentarze na temat jego pracy i ludzie pisali, żeby tego lekarzyka omijać szerokim łukiem. On obejrzał zdjęcie spraed operacji, a nie po schrzanionej operacji i powiedział, że wszystko ok i sioooooooooo, do domu!
A niech go szlag trafi tego pasożyta.

--
animka

Data: 2016-06-14 05:00:47
Autor: Budzik
Taka ciekwostka firmy
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

[...]

Co maja lekarze do wykwalifikowanych ludzi godzących się na słabe warunki pracy?

Data: 2016-06-18 19:27:30
Autor: Animka
Taka ciekwostka firmy
W dniu 2016-06-14 o 07:00, Budzik pisze:
[...]

Nie wiem.
Tego posta nie pisałam dziś.

--
animka

Data: 2016-06-13 20:53:09
Autor: Wiwo
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.420877780096094365news.neostrada.pl...
[...]

No cóż, skoro pracownik sobie na to pozwala, to widocznie na to zasługuje.

Wiwo

Data: 2016-06-13 22:33:19
Autor: re
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "Wiwo"

[...]

Nie, na to sobie pozwala zjebujący a akurat ten pracownik raczej na to nie zasługuje.

Data: 2016-06-19 21:31:37
Autor: Ghost
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "Wiwo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:njmvf1$b0b$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Mowisz, ze zarabiajac np. 20k na miesiac, postawiłbyś sie?

Data: 2016-06-20 11:50:42
Autor: re
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "Ghost"

[...]

To nie od kwoty zarobku wynika tylko ilu zdolnych zastąpić na tym miejscu.

Data: 2016-06-11 19:26:00
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy
Marek wrote:

[...]

masz to wpisane w umowie i płatne? bo dyżuyr po godzinach jest płatny

Data: 2016-06-11 20:05:14
Autor: jureq
Taka ciekwostka firmy
On Sat, 11 Jun 2016 19:26:00 +0000, masti wrote:

masz to wpisane w umowie i płatne? bo dyżuyr po godzinach jest płatny

Nie masz pojęcia o KP i piszesz bzdury. Dyżur nie jest płatny. Płatne są tylko godziny faktycznej pracy w trakcie dyżuru. I żebyś nie zadawał bastępnych pytań to od razy wyjaśniam: czas trwania dyżuru jest ograniczony koniecznością zapewnienia godzin przerwy tygodniowej i dobowej.

Data: 2016-06-11 20:13:27
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy
jureq wrote:

[...]

to przeczytaj sobie KP. I nie mówi mi za co mi płacą albo nie.
Dyżur jest jak najbardziej płatny i do tego wlicza się do dobowego czasu
pracy. Czyli po dyzurze musisz mieć 11h przerwy.
Praca wykonywana w czasie dyżuu jest płatna jak normalne nadgodziny

Data: 2016-06-11 20:36:57
Autor: jureq
Taka ciekwostka firmy
On Sat, 11 Jun 2016 20:13:27 +0000, masti wrote:

[...]

nieprawda

i do tego wlicza się do dobowego czasu
pracy.

nieprawda

Czyli po dyzurze musisz mieć 11h przerwy.

prawda

Praca wykonywana w czasie dyżuu jest płatna jak normalne nadgodziny

prawda

Chodzi właśnie o to, że płatne są tylko godziny faktycznej pracy w czasie dyżuru. Czekanie pod telefonem na wezwanie do pracy nie jest płatne.

Data: 2016-06-11 20:47:29
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy
jureq wrote:

[...]

jak najbardziej jest płatne i to inaczej w dni robocze, inaczej w soboty
a inazej w święta.
i nie możesz być non-stop pod telefonem. patrz wyżej.

Data: 2016-06-11 21:00:22
Autor: jureq
Taka ciekwostka firmy
On Sat, 11 Jun 2016 20:47:29 +0000, masti wrote:

jak najbardziej jest płatne i to inaczej w dni robocze, inaczej w soboty
a inazej w święta.

przeczytaj przykładowo:

serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera/artykuly/879693,dyzur-pod-
telefonem-platny-kiedy-dostaniesz-wynagrodzenie.html

Data: 2016-06-11 21:17:36
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy
jureq wrote:

[...]

ale przeczytałeś co podlinkowałeś?
Bo tam właśnie jet napisane, że poza godzinami pracy dyżur jest na
polecenie pracodawcy i wymaga zachowania czasu odpoczynku.
Czyli dokładnie uniemożliwia to sytuację od której zaczęła się dyskusja
czyli bycie non stop dostępnym.

co do płatności to nie mam pod ręką przepisów ale jakoś mój pracodawca
nie jest filantropem a od wielu lat za dyżur po godzinach płaci.

Data: 2016-06-11 21:25:26
Autor: jureq
Taka ciekwostka firmy
On Sat, 11 Jun 2016 21:17:36 +0000, masti wrote:

ale przeczytałeś co podlinkowałeś?

Ja - tak. Mam wrażenie, że Ty nie bardzo czytasz to na co odpowiadasz.

Bo tam właśnie jet napisane, że poza godzinami pracy dyżur jest na
polecenie pracodawcy i wymaga zachowania czasu odpoczynku.

Ja dokładnie to piszę od początku.

co do płatności to nie mam pod ręką przepisów ale jakoś mój pracodawca
nie jest filantropem a od wielu lat za dyżur po godzinach płaci.

Jeśli to jest dyżur domowy, a nie w "wyznaczonym miejscu", to wyraźnie jest filantropem. Albo ma kiepskiego "kadrowca". Chyba, że w rachubę wchodzą jakieś regulacje wewnątrzzakładowe.

Data: 2016-06-12 10:23:41
Autor: re
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "jureq"

[...]

Dobrze byłoby zacytować odpowiedni przepis

Data: 2016-06-12 10:47:14
Autor: J.F.
Taka ciekwostka firmy
Dnia Sat, 11 Jun 2016 21:17:36 -0000 (UTC), masti napisał(a):
co do płatności to nie mam pod ręką przepisów ale jakoś mój pracodawca
nie jest filantropem a od wielu lat za dyżur po godzinach płaci.

Lekarz w szpitalu "na dyżurze" moze miec inne zdanie co do platnosci
:-)

J.

Data: 2016-06-12 12:41:27
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy
J.F. wrote:

[...]

a co ma lekarz na dyżurze w szpitalu do zwykłego pracownika pod
telefonem w domu?

Data: 2016-06-12 15:14:06
Autor: atm
Taka ciekwostka firmy
On 12.06.2016 14:41, masti wrote:
J.F. wrote:

[...]

To jest dokladnie ta sama sytuacja, lekarz tez moze czekac na standbayu
w domu. Jest telefon i w ramach tego dyzuru musi stawic sie jak najszybciej w szpitalu gdy jest taka potrzeba.
Co do admina, ktory przedstawil tu swoja systuacje zawodowa. Wszystko zalezy od podpisanej umowy. Moze dostawac pieniadze za dyzur jako taki, tylko wykonanana prace w czasie tego dyzuru lub cokolwiek innego zawra w umowie.

Data: 2016-06-12 13:18:26
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy

J.F. wrote:

[...]

"w szpitalu" to nie jest "w domu"

Data: 2016-06-12 15:25:09
Autor: atm
Taka ciekwostka firmy

J.F. wrote:

[...]

Masz na mysli to, ze admin moze dzialac zdalnie z domu? Zapewne moze choc niektore dzialania beda wymagaly jego obecnosci w miejscu pracy tak czy siak. A czy to cos zmienia, ze musi sie przemiescic? Przeciez chodzi o to ze byc moze pojawi sie potrzeba wykonania okreslonej pracy.

Data: 2016-06-12 14:31:54
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy

J.F. wrote:

[...]

pprzykład lekarza nie pasuje do innych bo lekarze mają specyficzny
sposób pracy. zresztą uważam, że to jest paranoja, że np. kierowca może
jechać 9h dziennie a lekarz ma 8h pracy+24h dyżuru +8h pracy. nie wiem
czy chciałbym by mnie taki neurochirurg operował. to jest porównywalne
do dyżuru w miejscu pracy a nie do bycia pod telefonem.

poza tym praca z domu to nie jest dyzur z domu. Ja np. na dyżurze muszę
być pod telefonem i max po 1h muszę być w jednym z miejsc gdzie jestem
potrzebny. Czasem mogę problem rozwiązać z domu ale nie zawsze. I to
jest dyżur. czasem przez parę tygodni nic się nie dzieje a czasem jest
parę spraw na szybko, a czasem jak pojedziesz do awarii to siedzę na
miejscu kilkanaście godzin.

Data: 2016-06-12 18:46:55
Autor: J.F.
Taka ciekwostka firmy
Dnia Sun, 12 Jun 2016 14:31:54 -0000 (UTC), masti napisał(a):
[...]

Kierowca tez specyficzny przyklad - w domu go nie ma np dwa tygodnie,
a placone ma za 80h pracy J.

Data: 2016-06-12 19:53:19
Autor: J.F.
Taka ciekwostka firmy
Dnia Sun, 12 Jun 2016 16:54:53 -0000 (UTC), masti napisał(a):
J.F. wrote:
[...]

Diety ? One maja tylko wyrownac "zwiekszone koszty utrzymania".
Zagraniczne sa niezle, krajowe zadne.

J.

Data: 2016-06-12 19:21:41
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy

J.F. wrote:
[...]

wiem. ale są.
generalnie są takie zawody, żę z góry wiadomo, że takie jeżdżenie Cię
czeka. Albo, że, tak jak u mnie, będzie robota w soboty, niedziele czy
nocki. Jeżeli ktoś myśli, że będzie inaczej to niech idzie do biura :)

Data: 2016-06-13 10:37:57
Autor: J.F.
Taka ciekwostka firmy
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:njkco5$hac$1@dont-email.me...
J.F. wrote:
[...]

Ale wliczac ich do wynagrodzenia nie wypada, przynajmniej oficjalnie.
Co prawda w potyczkach z Niemcami probuja.

generalnie są takie zawody, żę z góry wiadomo, że takie jeżdżenie Cię
czeka. Albo, że, tak jak u mnie, będzie robota w soboty, niedziele czy
nocki. Jeżeli ktoś myśli, że będzie inaczej to niech idzie do biura :)

Ano sa. Ale rozliczanie czasu dojazdu w delegacji budzi moj niesmak.

J.

Data: 2016-06-13 08:57:26
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy

J.F. wrote:
[...]

oczywiście

[...]

zwłaszcza w zagranicznych

Data: 2016-06-12 15:33:23
Autor: J.F.
Taka ciekwostka firmy
J.F. wrote:
[...]

Zazwyczaj jednak jest na miejscu w szpitalu.

I zakladam, ze mu za to placa, a nie "roboty nie bylo, za spanie w
pracy nic sie nie nalezy" :-)

Dyzur dyzurowi nierowny :-)

[...]

Obawiam sie tylko ze nasz KP powstawal w czasach, gdy "dyzur zdalny"
byl malo znany.

J.

Data: 2016-06-12 15:42:01
Autor: atm
Taka ciekwostka firmy
J.F. wrote:
[...]

Zgadza sie, jednak wielu lekarzy bioracych udzial w transplantologii bierze dyzury pod telefonem.

Data: 2016-06-13 16:43:41
Autor: Marek
Taka ciekwostka firmy
On 11 Jun 2016 20:05:14 GMT, jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
Nie masz pojęcia o KP i piszesz bzdury.Dyżur nie jest płatny.

A kto powiwdział, że to umowa o pracę? Zabawne że jak się powie "praca" to większość słyszy  "umowa o pracę". A wydawałoby  się, że  komuna minęła bezpowrotnie 26 lat temu.

--
Marek

Data: 2016-06-13 14:50:15
Autor: masti
Taka ciekwostka firmy
Marek wrote:

[...]

bo jak jesteś na umowie gdzie ci płacą za wykonanie to sobie zapenij
narzędzia do tego

Data: 2016-06-13 17:58:08
Autor: Marek
Taka ciekwostka firmy
On Mon, 13 Jun 2016 14:50:15 -0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:
bo jak jesteś na umowie gdzie ci płacą za wykonanie to sobie zapenij
narzędzia do tego

Kierujesz to do niewłaściwej osoby :).

--
Marek

Data: 2016-06-13 18:30:50
Autor: re
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "Marek"

[...]

Tym bardziej nie rozumiem jak normalny człowiek może się na coś takiego godzić.

Data: 2016-06-11 20:00:24
Autor: re
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "Marek"

Ale czy za nieodbieranie poza dyzurami sa kary o ktorych
wspominales wczesn
iej?

Tak, telefon jest po to by go odbierać.
-- -
A trąbka do trąbienia

Data: 2016-06-10 14:20:17
Autor: Big Jack
Taka ciekwostka firmy
W wiadomości
*Marek* napisał(-a):

Z reguły w trakcie dyżurów, ale poza też lepiej odbierać.

Noo, i przerwać sobie np. słodkie tete-a-tete żeby się nie zasapać ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-06-09 19:24:36
Autor: J.F.
Taka ciekwostka firmy
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.1064420423925742618@news.neostrada.pl...
[...]

A co to za praca ? Kodeks pracy wazna rzecz.

A tu moze pojsc o jeszcze wazniejsza - szabas swieta rzecz :-)

J.

Data: 2016-06-10 09:19:32
Autor: Marek
Taka ciekwostka firmy
On Thu, 9 Jun 2016 19:24:36 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A co to za praca ? Kodeks pracy wazna rzecz.

Admin.

--
Marek

Data: 2016-06-11 00:12:47
Autor: re
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik "Marek"

A co to za praca ? Kodeks pracy wazna rzecz.

Admin.
-- -
To Ty 24h w pracy jesteś zamiast 8-miu

Data: 2016-06-09 20:18:07
Autor: Pszemol
Taka ciekwostka firmy
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1064420423925742618news.neostrada.pl...
[...]

Wymieniają jej już któryś raz z kolei...
Uznaliśmy że mają coś skopane z korporacyjnym softem na tym Anroidzie chodzącym.
Ale to wystarczy żeby wywołać u pracowników preferencje do Samsunga :-)

Data: 2016-06-10 10:23:04
Autor: Alf/red/
Taka ciekwostka firmy
W dniu 10.06.2016 o 03:18, Pszemol pisze:
Uznaliśmy że mają coś skopane z korporacyjnym softem

Softem, ale to Samsung winny a Apple najlepsze.
A potem się dziwisz, że cię ludzie nie traktują poważnie.

--
Alf/red/

Data: 2016-06-10 07:31:53
Autor: Pszemol
Taka ciekwostka firmy
"Alf/red/" <alf_1606@ump.waw.pl> wrote in message news:njdtd8$ha$1node1.news.atman.pl...
W dniu 10.06.2016 o 03:18, Pszemol pisze:
Uznaliśmy że mają coś skopane z korporacyjnym softem

Softem, ale to Samsung winny a Apple najlepsze.
A potem się dziwisz, że cię ludzie nie traktują poważnie.

Alfred, widzę że nie pojąłeś że mój post był ironią
twierdzenia, że ludzie z Izraela wiedzą lepiej
wybierając Samsunga. Przeczytaj może cały wątek.

Data: 2016-06-08 12:22:13
Autor: atm
Taka ciekwostka firmy

Najbardziej spiskowy bylby taki: po ostatniej pomocy FBI stwierdzili ze
iphone jest dziurawy jak sito i u siebie uzywac go nie moga, bo to za
duze ryzyko.

J.

Przypuszczalnie KNOX im sie spodobal.

Data: 2016-06-14 11:10:11
Autor: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i juz jest za dw ie dwunasta ! 奴隶平民们车手
taka skurwiala firma - TFU !
suryga wrote:
zmieniła pracę
w USrael'skiej firmie która zajmuje się bezpieczeństwem
w sieci

oto mamy zwierciadlo jevvpolshevitzkej  wyzeraczki
gowna, spijaczki szczyn, lykaczki jevvSpermy, TFU!

USraelska MORDszmata zajmuje sie tylko i wylacznie
szpiegostwem i ZLODZIEJSTWEM technologi, poza  tym
nakreca do III WS!  Wy slepe CAPY, MLOTY, KOLTUNY!

! https://goo.gl/6tJSrT -- https://goo.gl/hM7iI2 !

! https://goo.gl/hdAnL1 -- https://goo.gl/BoFOHH !

! https://goo.gl/Q6cmS2 <> https://goo.gl/ropGLp !

Data: 2016-06-20 07:44:38
Autor: Ghost
Taka ciekwostka firmy

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4992f9b9-a535-4498-9e08-a07d16266092@googlegroups.com...

Tylko koledzy z Izraela WYMUSILI na firmie że będą samsungi.
ot ciekawe...

Niezmiennie mnie zadziwia, że antysemici faktycznie uważają Izrael za naród wybrany.

Taka ciekwostka firmy