Taka drobna roznica

Data: 2012-03-16 08:56:21
Autor: Andy Niwiński
Taka drobna roznica

"Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jju916$9oj$1inews.gazeta.pl...

Powitanko,

... w podejsciu do tematu: Wypadek w szwajcarskim tunelu - media trabia, ze zatoczka, w ktorej do tego wypadku doszlo, nie powinna sie konczyc betonowa sciana prostopadla do drogi.
Kiedy ja wspominam o drzewach przy drogach, to nasi rodzimi kierowcy-teoretycy glupkowato zartuja, ze to nie drzewa sa przyczyna wypadkow.

 No jasne, stary, masz bezapelacyjnie racjÄ™. Te kurewskie drzewa wyprzedzajÄ… na trzeciego, uchlewajÄ… siÄ™ jak Ĺ›winie, wyskakujÄ… znienacka biednym kierowcom na drogÄ™ i robiÄ… jeszcze kupÄ™ inyych zĹ‚ych rzeczy, aby tylko ukatrupić absolutnie prawidĹ‚owo jeĹĽdĹĽÄ…cego ludzika.

Wypadek w okolicach Gdanska w 1994r, autobus wjechal w drzewo - 32 zabitych i ponad 40 rannych.

No to jak, drzewo wjechało w autobus, czy autobus w drzewo?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-03-16 09:13:16
Autor: Cavallino
Taka drobna roznica

Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjurn7$ts5$1@dont-email.me...

[...]

Ściana wjechała belgijski autobus czy odwrotnie?

Data: 2012-03-16 01:38:20
Autor: Adam Klobukowski
Taka drobna roznica
On Friday, 16 March 2012 09:13:16 UTC+1, Cavallino  wrote:
Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jjurn7$ts5$1@dont-email.me...

> No to jak, drzewo wjechało w autobus, czy autobus w drzewo?

¦ciana wjechała belgijski autobus czy odwrotnie?

Wła¶ciwym pytaniem jest czy wjeżdżaj±ce w autobusy ¶ciany s± na tyle dużym problemem aby podejmować jakie¶ działania.

AdamK

Data: 2012-03-16 09:47:29
Autor: Cavallino
Taka drobna roznica

Użytkownik "Adam Klobukowski" <adamklobukowski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

> [...]

Wła¶ciwym pytaniem jest czy wjeżdżaj±ce w autobusy ¶ciany s± na tyle dużym problemem aby podejmować jakie¶ działania.

I dokładnie tego typu problem dotyczy przydrożnych drzew.
A nie jak niektórzy usiłuj± przedstawiać, że tutaj brak problemu.

Data: 2012-03-16 03:53:39
Autor: Adam Klobukowski
Taka drobna roznica
On Friday, 16 March 2012 09:47:29 UTC+1, Cavallino  wrote:

> [...]

I dokładnie tego typu problem dotyczy przydrożnych drzew.
A nie jak niektórzy usiłuj± przedstawiać, że tutaj brak problemu.

A możesz tu przedstawić jakie¶ konkretne dane na temat tego problemu?

AdamK

Data: 2012-03-16 13:05:33
Autor: Cavallino
Taka drobna roznica

> [...]

A nie jak niektórzy usiłuj± przedstawiać, że tutaj brak problemu.

A możesz tu przedstawić jakie¶ konkretne dane na temat tego problemu?

LOL !!!!
Takie pytanie ¶wiadczy albo o kompletnym niezrozumieniu słowa pisanego, albo o tym że sobie jaja robisz.
Ale odpowiedĽ będzie - nie nie mogę i nie czuję takiej potrzeby.

Data: 2012-03-16 13:06:32
Autor: Jakub Witkowski
Taka drobna roznica
W dniu 2012-03-16 11:53, Adam Klobukowski pisze:

I dokładnie tego typu problem dotyczy przydrożnych drzew.
A nie jak niektórzy usiłuj± przedstawiać, że tutaj brak problemu.

A możesz tu przedstawić jakie¶ konkretne dane na temat tego problemu?

Nie, ale gęsto¶ć obwieszenia krzyżami takich drzew daje do my¶lenia.
A tak w ogóle, to oprócz brawury s± jeszcze awarie, albo skutki brawury innych.
Chociaż ja tam lubię przydrożne drzewa i niechętnie bym je wycinał.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2012-03-16 16:58:47
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Taka drobna roznica
Powitanko,

A możesz tu przedstawić jakie¶ konkretne dane na temat tego problemu?

Wiele razy juz podawalem, ale prosze bardzo:
Rodzaje wypadków drogowych w 2010 roku:
Najechanie na drzewo: Wypadki 2 343 Zabici 525 Ranni 3 137
Najechanie na słup, znak: Wypadki 731 Zabici 75 Ranni 945
kopyrajt: http://dlakierowcow.policja.pl/download/15/71023/KSP2010_calosc_lekka.pdf
Sumujac liczbe zabitych i rannych widac, ze jest ich znacznie wiecej niz wypadkow, co oznacza, ze nie tylko kierowcy sa poszkodowanymi w tego typu wypadkach.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2012-03-16 09:15:21
Autor: Adam Klobukowski
Taka drobna roznica
On Friday, 16 March 2012 16:58:47 UTC+1, Pawel O&#39;Pajak  wrote:
Powitanko,

> A mo�esz tu przedstawi� jakie� konkretne dane na temat tego problemu?

Wiele razy juz podawalem, ale prosze bardzo:
Rodzaje wypadk�w drogowych w 2010 roku:
Najechanie na drzewo: Wypadki 2 343 Zabici 525 Ranni 3 137
Najechanie na s�up, znak: Wypadki 731 Zabici 75 Ranni 945
[...]

Ok, czy możesz przedstawić proszę dane w ilu wypadkach zawiniły drzewa?

AdamK

Data: 2012-03-16 09:18:01
Autor: Adam Klobukowski
Taka drobna roznica
On Friday, 16 March 2012 17:15:21 UTC+1, Adam Klobukowski  wrote:
> [...]

Ok, czy możesz przedstawić proszę dane w ilu wypadkach zawiniły drzewa?

Ups, przepraszam, nie doczytałem.

Czyli z ogółu 38832 wypadków, w 2343 brało udział drzewo (6%). Twoja krucjata przeciw drzewom nie znajduje poparcia w faktach.

AdamK

Data: 2012-03-16 16:57:36
Autor: kamil
Taka drobna roznica
On 16/03/2012 16:18, Adam Klobukowski wrote:

[...]

A ile % zginęło w czołówce, bo bało się uciekać na drzewo?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-03-16 12:26:19
Autor: Adam Klobukowski
Taka drobna roznica
On Friday, 16 March 2012 17:57:36 UTC+1, kamil  wrote:

> [...]

A ile % zginęło w czołówce, bo bało się uciekać na drzewo?

Moja szklana kula tego nie wie. Twoja jest lepsza?

AdamK

Data: 2012-03-16 17:53:35
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Taka drobna roznica
  Powitanko,

Czyli z ogółu 38832 wypadków, w 2343 brało udział drzewo (6%). Twoja krucjata przeciw drzewom nie znajduje poparcia w faktach.

Od ilu % trupow znajduje?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2012-03-17 02:39:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Taka drobna roznica
W dniu 2012-03-16 17:15, Adam Klobukowski pisze:

Ok, czy możesz przedstawić proszę dane w ilu wypadkach zawiniły drzewa?

Załóżmy, że będę miał słabszy dzień i nie będę "zapierdalał", o ile w przypadku posiadania silnika 1.4 diesel na 3 cylindrach można mówić o zapierdalaniu ... Załóżmy czysto teoretycznie, że będę jechał 90 km/h, a z przeciwka pojawi się mody gniewny, który postawi przede mną wybór, czoło, albo w rów ... wybiorę rów, i zabiję na drzewie siebie i pasażerów.

Drzewo nie jest winne ... SĹ‚usznie.

Załóżmy, że mamy drogę z dopuszczalną prędkością 90 km/h ... i znakiem ostrzegawczym/informującym, że "Drzewa w skrajni" ... i strzeli mi oponka. Faktem jest - pijane drzewo nie wyskoczyło mi kurwa pod koła ...

Załóżmy, że niestety nie jestem maszynistą, i mogę "szarpnąć kierą" jak jakiś pojeb rzuci mi się pod koła. Jeśli przypierdolę w drzewo - po badaniu alkomatem i radarem okaże się, że drzewo trzeźwe, i nie przekracza prędkości ...

Czy ta śmierć mi się należała ? Pytam, bo nie wiem ...

Data: 2012-03-17 02:43:23
Autor: Adam Klobukowski
Taka drobna roznica
On Saturday, 17 March 2012 02:39:18 UTC+1, Rafał SP Gil  wrote:
W dniu 2012-03-16 17:15, Adam Klobukowski pisze:

> Ok, czy możesz przedstawić proszę dane w ilu wypadkach zawiniły drzewa?

Załóżmy, że będę miał słabszy dzień i nie będę "zapierdalał", o ile w przypadku posiadania silnika 1.4 diesel na 3 cylindrach można mówić o zapierdalaniu ... Załóżmy czysto teoretycznie, że będę jechał 90 km/h, a z przeciwka pojawi się mody gniewny, który postawi przede mn± wybór, czoło, albo w rów ... wybiorę rów, i zabiję na drzewie siebie i pasażerów.

Drzewo nie jest winne ... Słusznie.

Załóżmy, że mamy drogę z dopuszczaln± prędko¶ci± 90 km/h ... i znakiem ostrzegawczym/informuj±cym, że "Drzewa w skrajni" ... i strzeli mi oponka. Faktem jest - pijane drzewo nie wyskoczyło mi kurwa pod koła ...

Załóżmy, że niestety nie jestem maszynist±, i mogę "szarpn±ć kier±" jak jaki¶ pojeb rzuci mi się pod koła. Je¶li przypierdolę w drzewo - po badaniu alkomatem i radarem okaże się, że drzewo trzeĽwe, i nie przekracza prędko¶ci ...

Czy ta ¶mierć mi się należała ? Pytam, bo nie wiem ...

Jak by¶ nie jechał to by nie miało szansy się zdarzyć - wniosek: zakazać jazdy samochodem.

AdamK

Data: 2012-03-17 12:35:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Taka drobna roznica
W dniu 2012-03-17 10:43, Adam Klobukowski pisze:

Jak by¶ nie jechał to by nie miało szansy się zdarzyć - wniosek: zakazać jazdy samochodem.

ZAKAZAĆ KURWA WSZYSTKIEGO! I nie będzie niczego!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-03-17 14:50:18
Autor: Bydlę
Taka drobna roznica
On 2012-03-17 12:35:09 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> said:

W dniu 2012-03-17 10:43, Adam Klobukowski pisze:

Jak by¶ nie jechał to by nie miało szansy się zdarzyć - wniosek: zakazać jazdy samochodem.

ZAKAZAĆ KURWA WSZYSTKIEGO! I nie będzie niczego!

Trzeba było na pana Kononowicza głosować, to nie musiałby¶ teraz krzyczeć.
;-)

--
Bydlę

Data: 2012-03-17 18:00:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Taka drobna roznica
On 2012-03-17 12:35:09 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

Chciałem. Tak dla jaj. Ale u¶wiadomiłem sobie, że to stracony głos.
W następnych wyborach należałoby skrzykn±ć naród i tak zagłosować. Lepiej by nie było, gorzej pewnie też nie. Zabawniej? Zdecydowanie. :)

Data: 2012-03-17 08:00:46
Autor: cef
Taka drobna roznica
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Czy ta śmierć mi się należała ? Pytam, bo nie wiem ...

Statystycznie tak.

Data: 2012-03-17 16:05:45
Autor: Krzysztof 45
Taka drobna roznica
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Czy ta śmierć mi się należała ? Pytam, bo nie wiem ...

Ja rozumie że nie jest łatwo uzyskać zgodę i pozwolenia na wycinkę drzew w kraju w którym doprowadziło by to do lokalnych zamieszek z tego tytułu. Znając życie, ludzie do nich łańcuchami by sie pozapinali.
Ale pytanie może do tych pierdzistołków którzy podejmują decyzje o sadzeniu nowych drzew.

Na przykładzie nowo wyremontowanego w większości odcinka drogi 401 od A4 przez nową obwodnicę Grodkowa do Nysy.
Wycieli stare drzewa, pomyślałem poszli po rozum do głowy. Poszerzyli drogę i po jakimś czasie gały mi wyszły bo widzę że posadzili setki nowych drzewek przy poboczach. Ja nie wiem po co. Ktoś wie po co i ku czemu maja służyć? Znam ten odcinek 401 i pamiętam że tam z 15-20 krzyży na drzewach było. Może te stare krzyże maja wrócić na swoje miejsce plus miejsce na nowe zrobili. Nie mam pojęcia.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-19 01:08:17
Autor: Adam Płaszczyca
Taka drobna roznica
Dnia Sat, 17 Mar 2012 02:39:18 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Czy ta ¶mierć mi się należała ? Pytam, bo nie wiem ...

Czy je¶li zamiast drzewa umieszczę Twoj± star±, to cs się zmieni?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2012-03-16 11:34:58
Autor: Agent
Taka drobna roznica

No jasne, stary, masz bezapelacyjnie racjÄ™. Te kurewskie drzewa wyprzedzajÄ…
na trzeciego, uchlewają się jak świnie, wyskakują znienacka biednym kierowcom na drogę i robią jeszcze kupę inyych złych rzeczy, aby tylko ukatrupić absolutnie prawidłowo jeżdżącego ludzika.

No ok, Polacy jeżdżą niebezpiecznie. Więc jak wyjedzie Ci ktoś na 3 a Ty bedziesz miał opcję - zjechać i uderzyć w drzewo albo uderzyć w tego co wyprzedza to co nie wybierzesz masz duże szanse na to aby zabić siebie i np. swoją rodzinę. Wtedy też drzewa przy drodze nie będą Ci przeszkadzały. Albo jak złapiesz gumę i pociągnie Cię na pobocze, albo jak mimo że jedziesz przepisowo wpadniesz w poślizg na oblodzonej jezdni. Zawsze weźmiesz to na klatę i powiesz że drzewo w niczym nie przeszkadza?

No to jak, drzewo wjechało w autobus, czy autobus w drzewo?

Jakby tam było Twoje dziecko to też byś tak cwaniakował?

Taka drobna roznica