Taka drobna roznica

Data: 2012-03-16 13:14:18
Autor: J.F
Taka drobna roznica
UĹĽytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
... w podejsciu do tematu: Wypadek w szwajcarskim tunelu - media trabia, ze zatoczka, w ktorej do tego wypadku doszlo, nie powinna sie konczyc betonowa sciana prostopadla do drogi.

Tylko jak ? Skosna sciana ? wypchnela by go na srodek, a tam przywalilby tir ..

Kiedy ja wspominam o drzewach przy drogach, to nasi rodzimi kierowcy-teoretycy glupkowato zartuja, ze to nie drzewa sa przyczyna wypadkow.

No ale u nas drzewa nie rosna na koncu zatoczek :-)

Wypadek w okolicach Gdanska w 1994r, autobus wjechal w drzewo - 32 zabitych i ponad 40 rannych.

Ale to przypadek jeden na milion. Opona+drzewo+slaby autobus.
Rownie dobrze mogla peknac lewa, po czym przywalalilaby przeladowana wywrotka z naprzeciwka.

A ja chcialem za to zwrocic uwage na drobne podobienstwo: jak ci bogaci Belgowie jada do Wloch, to nie oszczedzaja czasu i nie leca samolotem, ani nie jada ekologicznie koleja, tylko wsiadaja w samochod i tluka sie kilkanascie godzin w niewygodzie przez pol  europy :-)

J.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)
(moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com

Taka drobna roznica