Taka glowna strona NBA.COM mi sie pododba...

Data: 2009-05-01 13:19:24
Autor: Rasheed
Taka glowna strona NBA.COM mi sie pododba...
Data: 2009-05-01 13:53:57
Autor: wiLQ
Taka glowna strona NBA.COM mi sie pododba...
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

:)

http://img7.imageshack.us/img7/7012/nbaeqt.jpg

Taaa, choc brakuje linka "Tu GMowie moga zglaszac sie po Gortata" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-10 21:54:37
Autor: sooobi
Taka glowna strona NBA.COM mi sie pododba...
Rasheed pisze:
:)

http://img7.imageshack.us/img7/7012/nbaeqt.jpg

Dzisiaj na lotnisku w mediolanie otworzylem jakas gazete o koszykowkce. Otwieram strone na serii Magic - 76ers i tam zdjecie Gortata na cala strone:)
Alez bylem dumny!!

pzdr:)

Taka glowna strona NBA.COM mi sie pododba...