Taka gorzka refleksja...

Data: 2011-11-19 18:04:11
Autor: boukun
Taka gorzka refleksja...
Tak± oto odpowiedĽ na regionalnej warszawskiej dostałem:

Przyznam, że miałem osobiste problemy i nie interesowałem się nic tym
marszem a nawet ¦więtem 11.11 i pierwsze co zobaczyłem i usłyszałem na
ten temat to w wiadomo¶ciach w tv wieczorem. Teraz jak patrzę na te
filmiki na YouTube etc.
   http://www.youtube.com/watch?v=6kamLQEIwZY&noredirect=1
to czuję się ZAŁAMANY tym w jakim REŻIMIE przyszło nam WEGETOWAĆ.

Taka gorzka refleksja... W CZYM jest "lepsza" tzw. III RP od PRL?
- REPRESJE polityczne
- MONOPOL w mediach
- PROPAGANDA
- CENZURA
- pałowanie, BOJÓWKI typu ZOMO, prowokacje, te wydarzenia z 11.11.11
przypominaj± Grudzień'70 i inne o których ¶piewał bard Solidarno¶ci'80
J.Kaczmarski
- interesy MOCARSTWA o¶ciennego
- POdwyżki CEN (POdatków)
- brak WOLNEGO RYNKU, w PRL "ajencje" dzi¶ "Żabki" itp., MOLOCHY-
KOŁHOZY-HIPERMAKETY-GLOBALNE INSTYTUCJE "KONSULTINGOWE" typu
PriceWaterCoopersHouse (czy kto¶ wie CO wła¶ciwie ona robi?)

PRL już był lepszy bo było:
- 0% bezrobocie
- DARMOWE WCZASY dla wszystkich
- ZDROWA ŻYWNO¦Ć (dla wszyskich) bez "witamin E" i koserwantów
- 100% DARMOWA (państwowa) służba zdrowia i szkolnictwo na wszystkich
poziomach
- czołówka ¶wiatowa polskiej nauki i szkolnictwa wyższego
- MECENAT PAŃSTWA NAD KULTURˇ I SZTUKˇ
- rodzimy przemysł na ¦WIATOWYM poziomie, np. elektroniczny - zakłady
"Unitra", na Wydziale Elektroniki Politechniki Warszawskiej/
Wrocławskiej studiowało mnóstwo studentów z USA
- 100% POLSKIE BANKI
- KONSEKWENTNY program budownictwa mieszkaniowgo DLA WSZYSTKICH
- INFRASTRUKTURA NA NAJLEPSZYM ¦WIATOWYM POZIOMIE, dzisiejszy tu
"kapitalizm" funkcjonuje na bazie WSZYSTKIEGO co wtedy wybudowano,
pomimo iż minęło ćwierć wieku to niemal niczego nie dobudowano, nawet
ne remontowano

PRZYKŁAD KOLEJE - dzisiaj jeżdż± DOKŁADNIE TE SAME wagony/lokomotywy
co 30 lat temu, z tym oczywi¶cie że wtedy były NOWIUSIEŃKIE i 100%
sprawne, dzisiaj POŁATANE, ci±gle się psuj±ce, ZASYFIONE fuj!
Jeżdż± po TYCH SAMYCH torach - kiedy¶ nowiutkich i ¶wietnie
utrzymanych, dzisiaj musz± jeĽdzić 2-3 razy WOLNIEJ bo tory się SYPIˇ
- nie remontowane od dziesięcioleci

A dopiero co "SPRYWATYZOWANA" Giełda mie¶ci sie w dokładnie tym samym
budynku co w PRL Komitet Centralny Polskiej Zjednoczonej Partii
Robotniczej :)

Data: 2011-11-19 18:48:51
Autor: the_foe
Taka gorzka refleksja...
W dniu 2011-11-19 18:04, boukun pisze:

PRL już był lepszy bo było:
- 0% bezrobocie

i myslisz ze te miliony 40 letnich rencistow na prawde bylo niezdolnych do pracy? A mzoe jak logika podpowiada, byli to bezrobotni do ktorych panstwo nei chcialo sie przyznac i wolalo dawac rente na bol glowy?

reszty nawet nie komentuje, bo na bzdury szkoda czasu...

--
the_foe

Data: 2011-11-19 18:59:55
Autor: boukun
Taka gorzka refleksja...

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ja8q60$f7p$1news.dialog.net.pl...
[...]

A teraz w jakim wieku dali emeryturę agentowi Tomkowi i za jaka wysługę? My¶lisz, że 40 letnim policjantom nie daj± emerytury dzisiaj? Od kiedy?

90% substancji mieszkaniowej nadal stanowi± bloki z WIELKIEJ PŁYTY z
PRL - tam mieszka >90% społeczeństwa!

boukun

Data: 2011-11-20 08:52:32
Autor: stevep
Taka gorzka refleksja...
Dnia 19-11-2011 o 18:59:55 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A nie wiecie, czy jadrys miał orgazm ogl±daj±c swojego ulubieńca-  długowłosego kretyna w ławach sejmowych?

--
stevep

Data: 2011-11-20 09:57:34
Autor: oyster
Taka gorzka refleksja...

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v48itu1v50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie mów! TaTen KrzysztofAnna to Antenka? Ale jaja! Ale jaja!

rAzor

Data: 2011-11-21 05:09:48
Autor: stevep
Taka gorzka refleksja...
Dnia 20-11-2011 o 09:57:34 oyster <razor@banzai.pl> napisał(a):

[...]

A nie s±dzisz, że jadrys jest obojajeczny?

--
stevep

Data: 2011-11-20 11:58:41
Autor: jadrys
Taka gorzka refleksja...
W dniu 2011-11-19 18:48, the_foe pisze:
[...]

Zapytaj Balcerowicza o tych rencistów. To jego dzieło.

Data: 2011-11-20 11:58:36
Autor: jadrys
Taka gorzka refleksja...
W dniu 2011-11-19 18:04, boukun pisze:
Taką oto odpowiedź na regionalnej warszawskiej dostałem:

Przyznam, że miałem osobiste problemy i nie interesowałem się nic tym [...]

Bardzo dobrze, zaczynasz robić rachunek swoich win, błędów młodości..

Data: 2011-11-20 14:00:40
Autor: boukun
Taka gorzka refleksja...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jaamd0$qdu$1node2.news.atman.pl...
[...]

[...]