"Taka kasiora panie Boczku, taka kasiora"

Data: 2010-03-30 21:07:43
Autor: Piotr
"Taka kasiora panie Boczku, taka kasiora"
Dnia Tue, 30 Mar 2010 21:01:32 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Arcybiskup Turynu kardynał Severino Poletto oraz komitet, organizujący
wystawienie Całunu dystansują się od tej inicjatywy podkreślając, że
miejscowa kuria nie ma z nią nic wspólnego. Co więcej, zauważa się, okulary
te na nic się nie zdają.

A jakbyś ty tam otworzył swój kantorek, to było by cymes, co nie?
Czego się wpierdzielasz ateuszu w nieswoje interesy? Aż tak cię dupsko
swędzi na okoliczność cudzych zarobków? Co za jakiś kutas wynędzniały z
ciebie jest a nie ateusz. Powinieneś się cieszyć życiem, wolnym od
zabobonu, a ty łazisz po kruchtach i się wdzięczysz jak moja kotka, kiedy
ma gon. Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-03-30 21:08:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 30 Mar 2010 21:07:43 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Bez "dupska" i "kutasa" nie wytrzymasz....

Data: 2010-03-30 21:12:07
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Mar 2010 21:08:50 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Bez "dupska" i "kutasa" nie wytrzymasz....

Ty mnie nie kokietuj, tylko idź się cieszyć życiem, wolnym od zabobonu.
Zamiast tu siedzieć i węszyć po kruchtach, to powystawiaj sobie dupsko w
klubach dla równie wolnych ludzi.
Piotr

Data: 2010-03-30 21:14:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 30 Mar 2010 21:12:07 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Od mojej dupy się odstosunkuj Piotrze. Masz kotkę.

Data: 2010-03-30 21:22:57
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Mar 2010 21:14:31 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Od mojej dupy się odstosunkuj Piotrze. Masz kotkę.

No idź, idź. Nie rezonuj. Bo znowu coś znajdziesz w necie, że Franciszkanie
sprzedają zioła albo, że złapali jakiegoś księdza-pedzia w Wanuatu, i szlag
ci trafi tę cała twoją wolność, he, he.
Piotr