Taka katastrofa i za co oni pij膮?

Data: 2014-01-01 05:56:55
Autor: stevep
Taka katastrofa i za co oni pij膮?
# W贸dka jest bezapelacyjnym liderem rankingu najcz臋艣ciej spo偶ywanych  mocnych alkoholi. Jak wynika z zestawienia "Economist", rocznie na ca艂ym  艣wiecie sprzedaje si臋 jej blisko 4,5 miliarda litr贸w.

  Najwi臋cej w贸dki spo偶ywaj膮 w przeliczeniu na osob臋 (ok. 13,9 litra)  Rosjanie. Rocznie kupuj膮 jej blisko dwa miliardy litr贸w, czyli niemal  po艂ow臋 艣wiatowej produkcji.

Na drugim miejscu jest Bia艂oru艣 z 11,3 l na osob臋, a na trzecim Ukraina z  7,7 l/os. Polska, w kt贸rej przypada 7 litr贸w na osob臋, zajmuje w rankingu  "Economist" czwarte miejsce. Za nami plasuje si臋 mi.in. Uzbekistan z 4,4  l/os. czy Kazachstan z 5,9 l/os. #
Ze strony:
http://tiny.pl/qd84l

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-01-01 13:58:33
Autor: boukun
Taka katastrofa i za co oni pij膮?
U偶ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa艂
Polska, w kt贸rej przypada 7 litr贸w na osob臋, zajmuje w rankingu
"Economist" czwarte miejsce.

Za z艂om, z rozbieranych zak艂ad贸w pracy... Re偶im tylko rozpija okradziony nar贸d...

boukun

Data: 2014-01-01 15:12:33
Autor: stevep
Taka katastrofa i za co oni pij?
Dnia 01-01-2014 o 13:58:33 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa
Polska, w kt髍ej przypada 7 litr體 na osob, zajmuje w rankingu
"Economist" czwarte miejsce.

Za z硂m, z rozbieranych zak砤d體 pracy... Re縤m tylko rozpija okradziony  nar骴...

boukun
To czemu nie chlaj denatury?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-01-01 08:35:25
Autor: stchebel
Taka katastrofa i za co oni pij?
W dniu 秗oda, 1 stycznia 2014 15:12:33 UTC+1 u縴tkownik stevep napisa:
> [...]

> "Economist" czwarte miejsce.

> Za z硂m, z rozbieranych zak砤d體 pracy... Re縤m tylko rozpija okradziony  > nar骴...

To czemu nie chlaj denatury?

Niedobre!!  Ja preferuj brzozow ewentualnie salicylowy. Jak bardzo zimno, to glikol.

Data: 2014-01-02 05:07:40
Autor: stevep
Taka katastrofa i za co oni pij?
Dnia 01-01-2014 o 17:35:25 <stchebel@gmail.com> napisa(a):

> [...]

To czemu nie chlaj denatury?

Niedobre!!  Ja preferuj brzozow ewentualnie salicylowy. Jak bardzo  zimno, to glikol.

Smacznego, ale nie "na zdrowie".

Data: 2014-01-01 15:18:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
stevep wrote:

Dnia 01-01-2014 o 13:58:33 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa艂(a):

[...]

To czemu nie chlaj膮 denatury?

Ty偶.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-01-01 17:29:57
Autor: Marek
Taka katastrofa i za co oni pij?
W dniu 秗oda, 1 stycznia 2014 05:56:55 UTC+1 u縴tkownik stevep napisa:
# W骴ka jest bezapelacyjnym liderem rankingu najcz甓ciej spo縴wanych  mocnych alkoholi. Jak wynika z zestawienia "Economist", rocznie na ca硑m  秝iecie sprzedaje si jej blisko 4,5 miliarda litr體.

  Najwi阠ej w骴ki spo縴waj w przeliczeniu na osob (ok. 13,9 litra)  Rosjanie. Rocznie kupuj jej blisko dwa miliardy litr體, czyli niemal  po硂w 秝iatowej produkcji.

Na drugim miejscu jest Bia硂ru z 11,3 l na osob, a na trzecim Ukraina z  7,7 l/os. Polska, w kt髍ej przypada 7 litr體 na osob, zajmuje w rankingu  "Economist" czwarte miejsce. Za nami plasuje si mi.in. Uzbekistan z 4,4  l/os. czy Kazachstan z 5,9 l/os. #

Za b酬dy.

Data: 2014-01-02 05:21:35
Autor: stevep
Taka katastrofa i za co oni pij?

[...]