Taka mała refleksja dotyczącą rowerzystów

Data: 2011-10-15 09:45:08
Autor: BogdanS
Taka mała refleksja dotyczącą rowerzystów
Dnia Fri, 14 Oct 2011 16:16:01 +0200, babinicz napisał(a):

[..] jadać np. miejską ścieżką rowerową dojeżdżam do grupy  czasami do jednego rowerzysty - najczęściej  takich w markowych ciuchach i na bardzo przyzwoitych grupach sprzętowych i co następuje. Oni jadą ze średnią np. 24-26km/h, ale w chwili kiedy ich wyprzedzam zaczynają kręcić pod moje tempo.

Ja takiego "ściganta" na ścieżce rowerowej puszczam przodem, żeby nie
stwarzać niebezpiecznych sytuacji. A później pewnie taki "ścigant" się
chwali, że leciutko wyprzedził "na trasie" kolarza  :D :D :D

--
Pozdrówki,BS

Taka mała refleksja dotyczącą rowerzystów