Taka mała refleksja dotyczącą rowerzystów

Data: 2011-10-17 08:57:35
Autor: margol
Taka mała refleksja dotyczącą rowerzystów
W dniu 2011-10-14 16:16, babinicz pisze:

Otóż jeżdżę rocznie w zależności od aury od 6 do 8 tys. i bardzo często -
bo prawie za każdym razem - jadać np. miejską ścieżką rowerową dojeżdżam do
grupy  czasami do jednego rowerzysty - najczęściej  takich w markowych
ciuchach i na bardzo przyzwoitych grupach sprzętowych i co następuje. Oni
jadą ze średnią np. 24-26km/h, ale w chwili kiedy ich wyprzedzam zaczynają
kręcić pod moje tempo.

Czy ktoś mi odpowie na  pytanie - w jakim celu  się  to robi, i co  chce się
w ten sposób osiągnąć?

Wg mnie, to jest często (nie zawsze oczywiœcie) "urażone ego".
Zdarzajš mi się podobne przypadki, czasem nawet po chwili jazdy
na kole delikwent zaczyna wyprzedzać :-)

mg

Data: 2011-10-17 09:24:02
Autor: Fabian
On 17.10.2011 08:57, margol wrote:
Wg mnie, to jest często (nie zawsze oczywiœcie) "urażone ego".
Zdarzajš mi się podobne przypadki, czasem nawet po chwili jazdy
na kole delikwent zaczyna wyprzedzać :-)

Nie wyprzedza, tylko daje zmianę.

Fabian.

Data: 2011-10-17 11:34:22
Autor: margol
W dniu 2011-10-17 09:24, Fabian pisze:
[...]

kurczę, może faktycznie tak jest, a ja taki niekumaty jestem :-)

mg

Taka mała refleksja dotyczącą rowerzystów