[OT] Taka mala zagadka

Data: 2009-06-23 02:14:28
Autor: Grzegorz Rogala
[OT] Taka mala zagadka
siema.

Wiec odkopalem

http://tinyurl.com/kpl5g3

Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
Ale, kto jest na zdjeciu? :)

Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)
--
pozdr
Rogal

Data: 2009-06-22 22:40:55
Autor: jeszua x
Taka mala zagadka
On 23 Cze, 02:14, Grzegorz Rogala <ala...@go2.pl> wrote:
Ale, kto jest na zdjeciu? :)

nie kto, a co: dzielo Vicia, rzecz jasna  ;>
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2009-06-23 06:10:53
Autor: Tytus
[OT] Taka mala zagadka
Siemka

***Rogal
 Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
 Ale, kto jest na zdjeciu? :)

A ja dodam pytanie pomocnicze...Kto zasnal idac po wode z wiadrem ????

       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-06-23 07:21:00
Autor: Alti
[OT] Taka mala zagadka

Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@go2.pl> napisał w wiadomości news:h1p6p3$e2o$1news.onet.pl...
siema.

Wiec odkopalem

http://tinyurl.com/kpl5g3

Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

Rzygaliście?

Wojtek

Data: 2009-06-23 08:50:37
Autor: wilkxt
[OT] Taka mala zagadka

Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
Ale, kto jest na zdjeciu? :)

7 osób w tym jedna kobieta, zgadłem?

Pozdrawiam
Enduro Motocross
Tomek W

Data: 2009-06-23 09:00:28
Autor: Swiety Jimmie
[OT] Taka mala zagadka
Grzegorz Rogala <alagor@go2.pl> napisał(a):
Ale, kto jest na zdjeciu? :)

Banda fenoli podziwiających dzieło jednego z nich

Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

Boszszsz... Lepiej nie. To może być puszka Pandora.

Pozdr,
Swiety Jimmie, Lodz
IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"
www.jimmie.motocykle.org

P.S.
Gęby widoczne oczywiście rozpoznaję. Co do reszty mam pewne wątpliwości. --

Data: 2009-06-23 11:29:33
Autor: Grzegorz Rogala
[OT] Taka mala zagadka
Swiety Jimmie pisze:

Boszszsz... Lepiej nie. To może być puszka Pandora.
Wiesz, jest jeszcze taki jeden film, ale dopiero w 2018 ujrzy swiatlo dzienne, wczesniej moglby byc naprawde puszka Pandora ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-06-23 18:46:27
Autor: Pali
[OT] Taka mala zagadka
Grzegorz Rogala pisze:
Swiety Jimmie pisze:

Boszszsz... Lepiej nie. To może być puszka Pandora.
Wiesz, jest jeszcze taki jeden film, ale dopiero w 2018 ujrzy swiatlo dzienne, wczesniej moglby byc naprawde puszka Pandora ;P

stary do 2018 to my nie dozyjemy, dawaj ten filmik

Data: 2009-06-23 09:56:36
Autor: (pj)
[OT] Taka mala zagadka
Grzegorz Rogala pisze:

Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
Ale, kto jest na zdjeciu? :)
Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

krecha podobno do tej pory tam jest - ale Arni nie pozwala sprawdzic jedynie "judzac" enuncjacjami o planach powrotu do fortu...

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-23 10:32:29
Autor: Arni
[OT] Taka mala zagadka
(pj) pisze:

krecha podobno do tej pory tam jest - ale Arni nie pozwala sprawdzic jedynie "judzac" enuncjacjami o planach powrotu do fortu...

byłes u Różanskiego ? Byles... tylko siedziales chyba przy niewlasciwym stoliku, bys gupot nie gadał :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-23 05:17:08
Autor: rupio
Taka mala zagadka
On 23 Cze, 10:32, Arni <a...@NO.spam> wrote:

byłes u Różanskiego ? Byles... tylko siedziales chyba przy niewlasciwym
stoliku, bys gupot nie gadał :)

Arni ale jakies info mniej lub bardziej pokonte umiescisz gdzies? bo
chocbym mial isc na piechote to na tej imprezie byc musze :)

A zagatke zostawie tak jak jest bo za latwa. Rogal daj cos
trudniejszego.

--
rupio
Zr7 & ETZ 250

Data: 2009-06-23 12:25:42
Autor: (pj)
[OT] Taka mala zagadka
Arni pisze:
(pj) pisze:

[...]

eee no... skoro są czynione jakies ustalenia przy "zielonym stoliku" (kolor bez znaczenia) to ja poczekam na bardziej oficjalne info ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-23 22:10:11
Autor: Jacek Różański
[OT] Taka mala zagadka
Arni pisze:
(pj) pisze:

[...]

Enuncjacje w rzeczy samej były.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-06-23 10:10:30
Autor: (pj)
[OT] [OT] Taka mala zagadka

puscic se to:

http://tinyurl.com/m94kjg

w tle (zwlaszcza ok. min. 2:30 - "push the button")

i podziwiac to:

http://tinyurl.com/m5zwwd

taka mam koncepcje... ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-23 13:02:22
Autor: Piotr May
[OT] Taka mala zagadka
Grzegorz Rogala pisze:

na wspomnienia Ci sie zebralo ?

Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
Ale, kto jest na zdjeciu? :)

eno, proscizna, mam tego wiecej tylko nie mojego autorstwa wiec nie wiem czy mogem opublikowac :)

a to pamietasz?
http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

no ba...

--
piomay
http://www.piomay.riders.pl

Data: 2009-06-23 15:11:03
Autor: Zapek
[OT] Taka mala zagadka
Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał

a to pamietasz?
http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

Uosz kurna jego mac ;-)
Kiedys bylem chudy widze :-D

--
Pozdro.
Zapek

Data: 2009-06-23 15:16:43
Autor: Arni
[OT] Taka mala zagadka
Piotr May pisze:

a to pamietasz?
http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

łomatko i córko...

fake, mają czarne tablice rejestracyjne a u nas są białe  :))

Data: 2009-06-23 23:31:34
Autor: zbigi
[OT] Taka mala zagadka
Piotr May napisał(a):
Grzegorz Rogala pisze:
[...]
na wspomnienia Ci sie zebralo ?

:D
a to pamietasz?
http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

Uojacie... :)
To chyba bylo przy okazji rozwarcia sezonu w wawce.
A to zdjecie:
http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/imagepages/image14.html
to powinno miec podpis "Bedek rankiem" ;)

Data: 2009-06-24 09:13:08
Autor: Magic
[OT] Taka mala zagadka
zbigi pisze:
Piotr May napisał(a):
Grzegorz Rogala pisze:
[...]
[...]

Słyszę chrzęst styropianu :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-07-01 08:14:34
Autor: zbigi
[OT] Taka mala zagadka
Magic napisał(a):
zbigi pisze:
Piotr May napisał(a):

Grzegorz Rogala pisze:
[...]
[...]

Sluch cie nie myli ;)

Data: 2009-06-23 15:38:00
Autor: Viking
[OT] Taka mala zagadka

[...]

Phi;)
tez mi zgagadka... ;)
tez mam takie zgadywanki nawet wiecej;)
Pozdr;)
Tomek
B-VFRanek

Data: 2009-06-23 10:34:21
Autor: fiodor
Taka mala zagadka
[...]

cze dzieciaczki

To może zrobimy jakąś galerię starych fotek z imprez preclowo
zaprzeszłych.
Ciekawe jakie to ludziska archiwa mają

pozdrovki

Data: 2009-06-23 20:32:53
Autor: Spider A.J.
Taka mala zagadka

"fiodor" <pawel.fiodorow@wp.pl> wrote

To może zrobimy jakąś galerię starych fotek z imprez preclowo
zaprzeszłych.
Ciekawe jakie to ludziska archiwa mają

No strone tu ktos mial dziergac na nowo i ...???
Tam bylo by na to miejsce.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-24 08:09:51
Autor: gildor
Taka mala zagadka
Spider A.J. pisze:
[...]

Różański. Już mu się odechciało.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-24 09:09:44
Autor: Spider A.J.
Taka mala zagadka

"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
No strone tu ktos mial dziergac na nowo i ...???
Tam bylo by na to miejsce.

Różański. Już mu się odechciało.

Wiem kto, po prostu nie chcialem palcami wytykac.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-24 09:43:10
Autor: gildor
Taka mala zagadka
Spider A.J. pisze:
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
No strone tu ktos mial dziergac na nowo i ...???
Tam bylo by na to miejsce.
Różański. Już mu się odechciało.

Wiem kto, po prostu nie chcialem palcami wytykac.

aaaa, bo że to retoryczne byyyyło. kuuuumam.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-24 21:41:20
Autor: Jacek Różański
Taka mala zagadka
Spider A.J. pisze:
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
No strone tu ktos mial dziergac na nowo i ...???
Tam bylo by na to miejsce.
Różański. Już mu się odechciało.

Wiem kto, po prostu nie chcialem palcami wytykac.

Ach ach jak łatwo wytknąć kto czego nie zrobił. Trudniej zrobić i oprócz mnie nie było chętnych. A to jest niestety ponad moje możliwości.

Data: 2009-06-24 21:46:39
Autor: Spider A.J.
Taka mala zagadka

"Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> wrote

Różański. Już mu się odechciało.
Wiem kto, po prostu nie chcialem palcami wytykac.
Ach ach jak łatwo wytknąć kto czego nie zrobił. Trudniej zrobić i oprócz mnie nie było chętnych.

Mylisz sie, przejzyj wątka.
:-P

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-24 21:40:12
Autor: Jacek Różański
Taka mala zagadka
gildor pisze:
Spider A.J. pisze:
[...]

Nie mi się odechciało, ale nie umiem. I nie mam czasu na naukę, chętnie oddam cały dostęp. A Ty umiesz i Ci się nie chce!

Data: 2009-06-25 08:44:25
Autor: gildor
Taka mala zagadka
Jacek Różański pisze:
gildor pisze:
Spider A.J. pisze:
[...]

nie nie. ja nie umiem. ja umiem tylko html. a to za mało. a że mi się nie chce... ja już z filantropią kończę powoli :)

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-25 08:50:29
Autor: Piotr May
OT Re: Taka mala zagadka
gildor pisze:

nie nie. ja nie umiem. ja umiem tylko html. a to za mało. a że mi się nie chce... ja już z filantropią kończę powoli :)

Panowie przed 40stką tak już mają. Znam to uczucie :-)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-06-25 08:51:18
Autor: gildor
OT Re: Taka mala zagadka
Piotr May pisze:
gildor pisze:

nie nie. ja nie umiem. ja umiem tylko html. a to za mało. a że mi się nie chce... ja już z filantropią kończę powoli :)

Panowie przed 40stką tak już mają. Znam to uczucie :-)

grr

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-25 11:47:25
Autor: Easy
OT Re: Taka mala zagadka

Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1v6p6$262$2news.onet.pl...
Piotr May pisze:
gildor pisze:

nie nie. ja nie umiem. ja umiem tylko html. a to za mało. a że mi się nie chce... ja już z filantropią kończę powoli :)

Panowie przed 40stką tak już mają. Znam to uczucie :-)

ufff, dobrze ze mam jajeczka a nie jaja

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-06-25 14:29:27
Autor: (pj)
OT Re: Taka mala zagadka
Piotr May pisze:

Panowie przed 40stką tak już mają. Znam to uczucie :-)

iii tam, po 40-tce jest jeszcze fajniej: zdziecinnienie, coraz drozsze zabawki, smuga cienia, itepe... ;-)

a po 80-tce to juz w ogole szajba!

http://tinyurl.com/l84oa3

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-23 21:42:02
Autor: Grzegorz Rogala
Taka mala zagadka
fiodor pisze:

To może zrobimy jakąś galerię starych fotek z imprez preclowo
zaprzeszłych.
Ciekawe jakie to ludziska archiwa mają
Proponuje date najmlodszych ustalic na 31.12.1999r (akurat.. prawie 10 lat)

to co? kto pierwszy i gdzie? :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-06-24 21:38:55
Autor: Jacek Różański
Taka mala zagadka
Grzegorz Rogala pisze:
fiodor pisze:

[...]

Skończ pierdolić!

Data: 2009-06-25 00:40:54
Autor: Grzegorz Rogala
Taka mala zagadka
Jacek Różański pisze:

Skończ pierdolić!
Wal sie na ryj,
albo jak wolisz: Szczyj do kasku (c)234

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-06-23 22:11:50
Autor: Jacek Różański
[OT] Taka mala zagadka
Grzegorz Rogala pisze:
[...]

A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

Data: 2009-06-23 13:29:00
Autor: fiodor
Taka mala zagadka

A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

cze dzieciaczki

Byłem na tej imprezie, ale to nie ja.
Wtedy jeszcze nie wyglądałem tak jak dzisiaj.

Oprócz widocznych atrakcji na fotce sporo się wtedy działo :)

pozdrovki
fiodor

Data: 2009-06-23 22:40:38
Autor: Arni
Taka mala zagadka
fiodor pisze:
A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

cze dzieciaczki

łomatko!! :)

Byłem na tej imprezie, ale to nie ja.

takim smiesznym, pomarańczowym? :)

Wtedy jeszcze nie wyglądałem tak jak dzisiaj.

a jak dzisiaj wyglądasz?

Oprócz widocznych atrakcji na fotce sporo się wtedy działo :)

a do paru rzeczy nie doszło :)

Data: 2009-06-23 22:41:42
Autor: Arni
[OT] Taka mala zagadka
Jacek Różański pisze:
A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

Maciek, nazwisko mam na koncu jezyka ale publicznie i tak nie bede podawał bo po co? Plastikiem jezdził, suzuki jakims

Data: 2009-06-29 03:28:44
Autor: Arex
Taka mala zagadka
On 23 Cze, 21:41, Arni <a...@NO.spam> wrote:
Jacek Różański pisze:
> A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?
Maciek, nazwisko mam na koncu jezyka ale publicznie i tak nie bede
podawał bo po co? Plastikiem jezdził, suzuki jakims

Nie plastikiem tylko Banditem 600 z 3 razy naprawianym tylnym
wahaczem :-)
Z Wawy chlopak z tego co pamietam.

--
Arex
Varadero 1000

Data: 2009-06-29 22:34:05
Autor: Viking
Taka mala zagadka

Jacek Różański pisze:
> [...]
podawał bo po co? Plastikiem jezdził, suzuki jakims

Nie plastikiem tylko Banditem 600 z 3 razy naprawianym tylnym

Maciek co miał zacisk chamulcowy na poloplast do lagi przylepiony?;

Pozdr.
Tomek

Data: 2009-06-23 22:42:47
Autor: zbigi
[OT] Taka mala zagadka
Jacek Różański napisał(a):
Grzegorz Rogala pisze:

[...]

Maciek Sznyk(Sztyk?). Ten, co zlamal wahacz w Bandziorze. :)
Ja mam tylko problem z jego tete a tete - tym w czapeczce, bo przeciez z Karolina nie ma problemu. Reszte tez mam wymieniac? :)

Data: 2009-06-24 00:14:05
Autor: Grzegorz Rogala
[OT] Taka mala zagadka
zbigi pisze:
[cut, bo nieistotne]

Zbigi, dla Ciebie specjalnie:

http://tinyurl.com/l8ejcs :D

Kiedy to bylo :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-06-24 00:56:32
Autor: Spider A.J.
[OT] Taka mala zagadka

"Grzegorz Rogala" <alagor@go2.pl> wrote
Zbigi, dla Ciebie specjalnie:

http://tinyurl.com/l8ejcs :D

Kiedy to bylo :)

Ło zesz kufra, ales t-rexa wyciagnal :-)
Ludzie tyle nie zyja!

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-24 01:10:45
Autor: Kosiek
[OT] Taka mala zagadka
Grzegorz Rogala pisze:
zbigi pisze:
[cut, bo nieistotne]

Zbigi, dla Ciebie specjalnie:

http://tinyurl.com/l8ejcs :D

Kiedy to bylo :)

hyhy, ja wiem, ja wiem, pierwsze Zapkołajki na których byłem, w ogóle moja pierwsza impreza preclowa, czyli grudzień 1999 :)

--
Kosiek

Data: 2009-07-01 08:15:26
Autor: zbigi
[OT] Taka mala zagadka
Kosiek napisał(a):
Grzegorz Rogala pisze:

zbigi pisze:
[...]

No. I cala poprzednia noc rzezbilem do Sikorki szybe z Legolandu. Prawda, ze urocza? ;)

[OT] Taka mala zagadka