[OT] Taka mala zagadka

Data: 2009-06-23 15:38:00
Autor: Viking
[OT] Taka mala zagadka

Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1p6p3$e2o$1news.onet.pl...
siema.

Wiec odkopalem

http://tinyurl.com/kpl5g3

Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
Ale, kto jest na zdjeciu? :)

Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

Phi;)
tez mi zgagadka... ;)
tez mam takie zgadywanki nawet wiecej;)
Pozdr;)
Tomek
B-VFRanek

Data: 2009-06-23 10:34:21
Autor: fiodor
Taka mala zagadka
[...]

cze dzieciaczki

To może zrobimy jak±¶ galerię starych fotek z imprez preclowo
zaprzeszłych.
Ciekawe jakie to ludziska archiwa maj±

pozdrovki

Data: 2009-06-23 20:32:53
Autor: Spider A.J.
Taka mala zagadka

"fiodor" <pawel.fiodorow@wp.pl> wrote

To może zrobimy jak±¶ galerię starych fotek z imprez preclowo
zaprzeszłych.
Ciekawe jakie to ludziska archiwa maj±

No strone tu ktos mial dziergac na nowo i ...???
Tam bylo by na to miejsce.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-24 08:09:51
Autor: gildor
Taka mala zagadka
Spider A.J. pisze:
[...]

Różański. Już mu się odechciało.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-24 09:09:44
Autor: Spider A.J.
Taka mala zagadka

"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
No strone tu ktos mial dziergac na nowo i ...???
Tam bylo by na to miejsce.

Różański. Już mu się odechciało.

Wiem kto, po prostu nie chcialem palcami wytykac.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-24 09:43:10
Autor: gildor
Taka mala zagadka
Spider A.J. pisze:
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
No strone tu ktos mial dziergac na nowo i ...???
Tam bylo by na to miejsce.
Różański. Już mu się odechciało.

Wiem kto, po prostu nie chcialem palcami wytykac.

aaaa, bo że to retoryczne byyyyło. kuuuumam.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-24 21:41:20
Autor: Jacek Różański
Taka mala zagadka
Spider A.J. pisze:
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
No strone tu ktos mial dziergac na nowo i ...???
Tam bylo by na to miejsce.
Różański. Już mu się odechciało.

Wiem kto, po prostu nie chcialem palcami wytykac.

Ach ach jak łatwo wytkn±ć kto czego nie zrobił. Trudniej zrobić i oprócz mnie nie było chętnych. A to jest niestety ponad moje możliwo¶ci.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-06-24 21:46:39
Autor: Spider A.J.
Taka mala zagadka

"Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> wrote

Różański. Już mu się odechciało.
Wiem kto, po prostu nie chcialem palcami wytykac.
Ach ach jak łatwo wytkn±ć kto czego nie zrobił. Trudniej zrobić i oprócz mnie nie było chętnych.

Mylisz sie, przejzyj w±tka.
:-P

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-24 21:40:12
Autor: Jacek Różański
Taka mala zagadka
gildor pisze:
Spider A.J. pisze:
[...]

Nie mi się odechciało, ale nie umiem. I nie mam czasu na naukę, chętnie oddam cały dostęp. A Ty umiesz i Ci się nie chce!

Data: 2009-06-25 08:44:25
Autor: gildor
Taka mala zagadka
Jacek Różański pisze:
gildor pisze:
Spider A.J. pisze:
[...]

nie nie. ja nie umiem. ja umiem tylko html. a to za mało. a że mi się nie chce... ja już z filantropi± kończę powoli :)

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-25 08:50:29
Autor: Piotr May
OT Re: Taka mala zagadka
gildor pisze:

nie nie. ja nie umiem. ja umiem tylko html. a to za mało. a że mi się nie chce... ja już z filantropi± kończę powoli :)

Panowie przed 40stk± tak już maj±. Znam to uczucie :-)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-06-25 08:51:18
Autor: gildor
OT Re: Taka mala zagadka
Piotr May pisze:
gildor pisze:

nie nie. ja nie umiem. ja umiem tylko html. a to za mało. a że mi się nie chce... ja już z filantropi± kończę powoli :)

Panowie przed 40stk± tak już maj±. Znam to uczucie :-)

grr

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-25 11:47:25
Autor: Easy
OT Re: Taka mala zagadka

Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1v6p6$262$2news.onet.pl...
Piotr May pisze:
gildor pisze:

nie nie. ja nie umiem. ja umiem tylko html. a to za mało. a że mi się nie chce... ja już z filantropi± kończę powoli :)

Panowie przed 40stk± tak już maj±. Znam to uczucie :-)

ufff, dobrze ze mam jajeczka a nie jaja

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-06-25 14:29:27
Autor: (pj)
OT Re: Taka mala zagadka
Piotr May pisze:

Panowie przed 40stk± tak już maj±. Znam to uczucie :-)

iii tam, po 40-tce jest jeszcze fajniej: zdziecinnienie, coraz drozsze zabawki, smuga cienia, itepe... ;-)

a po 80-tce to juz w ogole szajba!

http://tinyurl.com/l84oa3

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-23 21:42:02
Autor: Grzegorz Rogala
Taka mala zagadka
fiodor pisze:

To może zrobimy jak±¶ galerię starych fotek z imprez preclowo
zaprzeszłych.
Ciekawe jakie to ludziska archiwa maj±
Proponuje date najmlodszych ustalic na 31.12.1999r (akurat.. prawie 10 lat)

to co? kto pierwszy i gdzie? :)

--
pozdr
Rogal

[...]