[OT] Taka mala zagadka

Data: 2009-06-23 22:11:50
Autor: Jacek Różański
[OT] Taka mala zagadka
Grzegorz Rogala pisze:
siema.

Wiec odkopalem

http://tinyurl.com/kpl5g3

Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
Ale, kto jest na zdjeciu? :)

Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-06-23 13:29:00
Autor: fiodor
Taka mala zagadka

A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

cze dzieciaczki

Byłem na tej imprezie, ale to nie ja.
Wtedy jeszcze nie wyglądałem tak jak dzisiaj.

Oprócz widocznych atrakcji na fotce sporo się wtedy działo :)

pozdrovki
fiodor

Data: 2009-06-23 22:40:38
Autor: Arni
Taka mala zagadka
fiodor pisze:
A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

cze dzieciaczki

łomatko!! :)

Byłem na tej imprezie, ale to nie ja.

takim smiesznym, pomarańczowym? :)

Wtedy jeszcze nie wyglądałem tak jak dzisiaj.

a jak dzisiaj wyglądasz?

Oprócz widocznych atrakcji na fotce sporo się wtedy działo :)

a do paru rzeczy nie doszło :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-23 22:41:42
Autor: Arni
[OT] Taka mala zagadka
Jacek Różański pisze:
A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

Maciek, nazwisko mam na koncu jezyka ale publicznie i tak nie bede podawał bo po co? Plastikiem jezdził, suzuki jakims

Data: 2009-06-29 03:28:44
Autor: Arex
Taka mala zagadka
On 23 Cze, 21:41, Arni <a...@NO.spam> wrote:
Jacek Różański pisze:
> A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?
Maciek, nazwisko mam na koncu jezyka ale publicznie i tak nie bede
podawał bo po co? Plastikiem jezdził, suzuki jakims

Nie plastikiem tylko Banditem 600 z 3 razy naprawianym tylnym
wahaczem :-)
Z Wawy chlopak z tego co pamietam.

--
Arex
Varadero 1000

Data: 2009-06-29 22:34:05
Autor: Viking
Taka mala zagadka

Jacek Różański pisze:
> [...]
podawał bo po co? Plastikiem jezdził, suzuki jakims

Nie plastikiem tylko Banditem 600 z 3 razy naprawianym tylnym

Maciek co miał zacisk chamulcowy na poloplast do lagi przylepiony?;

Pozdr.
Tomek

Data: 2009-06-23 22:42:47
Autor: zbigi
[OT] Taka mala zagadka
Jacek Różański napisał(a):
Grzegorz Rogala pisze:

[...]

Maciek Sznyk(Sztyk?). Ten, co zlamal wahacz w Bandziorze. :)
Ja mam tylko problem z jego tete a tete - tym w czapeczce, bo przeciez z Karolina nie ma problemu. Reszte tez mam wymieniac? :)

Data: 2009-06-24 00:14:05
Autor: Grzegorz Rogala
[OT] Taka mala zagadka
zbigi pisze:
[cut, bo nieistotne]

Zbigi, dla Ciebie specjalnie:

http://tinyurl.com/l8ejcs :D

Kiedy to bylo :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-06-24 00:56:32
Autor: Spider A.J.
[OT] Taka mala zagadka

"Grzegorz Rogala" <alagor@go2.pl> wrote
Zbigi, dla Ciebie specjalnie:

http://tinyurl.com/l8ejcs :D

Kiedy to bylo :)

Ło zesz kufra, ales t-rexa wyciagnal :-)
Ludzie tyle nie zyja!

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-24 01:10:45
Autor: Kosiek
[OT] Taka mala zagadka
Grzegorz Rogala pisze:
zbigi pisze:
[cut, bo nieistotne]

Zbigi, dla Ciebie specjalnie:

http://tinyurl.com/l8ejcs :D

Kiedy to bylo :)

hyhy, ja wiem, ja wiem, pierwsze Zapkołajki na których byłem, w ogóle moja pierwsza impreza preclowa, czyli grudzień 1999 :)

--
Kosiek

Data: 2009-07-01 08:15:26
Autor: zbigi
[OT] Taka mala zagadka
Kosiek napisał(a):
Grzegorz Rogala pisze:

zbigi pisze:
[...]

No. I cala poprzednia noc rzezbilem do Sikorki szybe z Legolandu. Prawda, ze urocza? ;)

[OT] Taka mala zagadka