Taka mnie naszła refleksja

Data: 2011-08-28 08:25:27
Autor: Tomaszek
Taka mnie naszła refleksja
Każdego dnia na kanale TVP Historia o 19:30 nadają archiwalny "Dziennik Telewizyjny". Za każdym razem pokrywa się dzień miesiąca, ale jest to wydanie za każdym razem z innego roku.
Obejrzałem już tego z kilkadziesiąt wydań i jedno mi się nasuwa spostrzeżenie.
Oczywiście komuniści uprawiali tę swoją śmieszną propagandę, dumni z siebie idioci wyrabiali 300% normy. To było wszystko kłamstwo i lipa.

Ale nie było:
- napuszczania i szczucia na siebie ludzi
- plucia na Kościół
- dziennikarze nie zdradzali i nie sugerowali swoich osobistych poglądów na antenie

Data: 2011-08-28 14:05:07
Autor: Kaczysta
Taka mnie naszła refleksja

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:j3cn59$p7t$1news.onet.pl...
[...]

A feletony Jerzego Małczyńskiego?
A "kazania" red. Tumanowicza?
Plucie na "Solidarność" było w każdym dzienniku.
AZ

Data: 2011-08-28 14:59:06
Autor: Tomaszek
Taka mnie naszła refleksja
W dniu 2011-08-28 14:05, Kaczysta pisze:
A feletony Jerzego Małczyńskiego?
A "kazania" red. Tumanowicza?
Plucie na "Solidarność" było w każdym dzienniku.

Widocznie jeszcze na taki nie natrafiłem. Ale usilnie poszukiwał dalej;)

Data: 2011-08-28 18:51:28
Autor: =He®Sk=
Taka mnie nasz³a refleksja
On Sun, 28 Aug 2011 14:59:06 +0200, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

W dniu 2011-08-28 14:05, Kaczysta pisze:
> A feletony Jerzego Ma³czyñskiego?
> A "kazania" red. Tumanowicza?
> Plucie na "Solidarno¶æ" by³o w ka¿dym dzienniku.

Widocznie jeszcze na taki nie natrafi³em. Ale usilnie poszukiwa³ dalej;)

 specjalizowaly sie w tym trubuna ludu i zolnierz wolnosci.
 dwie gadzinowki z tamtego okresu.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-28 20:28:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Taka mnie nasz³a refleksja

U¿ytkownik "=HeRSk=" <?.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3fsk57dolvm7pjbvdnbslgp6is30ar45iq4ax.com...
wrote:

> [...]

Widocznie jeszcze na taki nie natrafi³em. Ale usilnie poszukiwa³ dalej;)

specjalizowaly sie w tym trubuna ludu i zolnierz wolnosci.

Co¶ takiego jak obecnie: "Nasz Dziennik" czy te¿ "Gazeta Polska"?

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-08-28 20:39:14
Autor: u2
Taka mnie nasz³a refleksja
specjalizowaly sie w tym trubuna ludu i zolnierz wolnosci.
dwie gadzinowki z tamtego okresu.

Co¶ takiego jak obecnie: "Nasz Dziennik" czy te¿ "Gazeta Polska"?

Nie, bo to nie sa organy wiadomego narzadu partyjnego platfusow.

Data: 2011-08-29 01:29:33
Autor: stevep
Taka mnie nasz³a refleksja
Dnia 28-08-2011 o 20:28:47 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

wrote:

> [...]

dwie gadzinowki z tamtego okresu.

Co¶ takiego jak obecnie: "Nasz Dziennik" czy te¿ "Gazeta Polska"?

Ewentualnie prezio, Hofman i s-ka.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-28 15:13:12
Autor: jadrys
Taka mnie naszła refleksja
W dniu 2011-08-28 14:05, Kaczysta pisze:

Plucie na "Solidarność" było w każdym dzienniku.
AZ

To jak najbardziej słuszne.. Nic w tym ruchu, związku nie było pozytywnego żeby można o nim mówić dobrze.

Data: 2011-08-28 15:26:37
Autor: Tomaszek
Taka mnie naszła refleksja
W dniu 2011-08-28 15:13, jadrys pisze:
To jak najbardziej słuszne.. Nic w tym ruchu, związku nie było
pozytywnego żeby można o nim mówić dobrze.

Ciiiiiicho;) Bo się naczelny elektryk obrazi i znowu go trzeba będzie przepraszać.

Data: 2011-08-28 15:39:51
Autor: jadrys
Taka mnie naszła refleksja
W dniu 2011-08-28 15:26, Tomaszek pisze:
[...]

Ja tam go nie będę przepraszał. Po prostu nie ma za co. On przecież też sobie zdaje sprawę czym była ówczesna Solidarność.

Data: 2011-08-29 01:30:17
Autor: stevep
Taka mnie nasz³a refleksja
Dnia 28-08-2011 o 15:39:51 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-08-28 15:26, Tomaszek pisze:
W dniu 2011-08-28 15:13, jadrys pisze:
To jak najbardziej s³uszne.. Nic w tym ruchu, zwi±zku nie by³o
pozytywnego ¿eby mo¿na o nim mówiæ dobrze.

Ciiiiiicho;) Bo siê naczelny elektryk obrazi i znowu go trzeba bêdzie  przepraszaæ.

Ja tam go nie bêdê przeprasza³. Po prostu nie ma za co. On przecie¿ te¿  sobie zdaje sprawê czym by³a ówczesna Solidarno¶æ.

A czym by³a?