Taka moja mała zemsta (Plus nowy regulamin -> Play)

Data: 2009-06-03 02:56:12
Autor: JanKo
Taka moja mała zemsta (Plus nowy regulamin -> Play)
Agent Maciek nadaje:

Po namyśle i prostej kalkulacji wyszło na to, że dobrze będzie
wypowiedzieć umowę w Plusie i przenieść nr do Play.

To nie chodzi jednak o reklamówkę z telewizji? Jesteś niesamowity, jak na to wpadłeś?

(faktycznie, były wtedy przykre sprawy między mną a
+, z których ostatecznie rozliczyłem się w 100%).

Dobrze to wróży Playowi ;-)

Taka moja mała zemsta (Plus nowy regulamin -> Play)