"Taka myśl przychodzi mi do głowy"

Data: 2019-07-09 09:04:31
Autor: Bruno Brunowski
"Taka myśl przychodzi mi do głowy"
"- Może uczniowie, którzy nie dostali się do żadnej szkoły, mogą poszukać odpowiedniej za granicą - radził wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego Andrzej Stanisławek w rozmowie z "Kurierem Lubelskim". Według wstępnych szacunków, nawet kilka tysięcy uczniów w całym kraju nie dostało się do żadnej szkoły ponadpodstawowej. Ostateczne wyniki rekrutacji będą znane dopiero 16 lipca."
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-07-09/jesli-ktos-nie-dostal-sie-do-liceum-moze-poszukac-szkoly-za-granica-wiceminister-radzi-uczniom/?ref=slider

Jak to leciało? "Weź kredyt, zmień pracę"? To taka nowa wersja jak rozumiem?
Oj, dopada pisiorków ich światła dereforma edukacji. Dopada.

--
Bruno

Data: 2019-07-09 10:39:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 18:04:33 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Wyszło szydło z worka.
Neomarksizm nie potrzebuje świadomych, wykwalifikowanych pracowników, ale
hołoty, proletariatu bez wykształcenia, żeby za ich pomocą robić rewolucję.
Poza tym, jeżeli dzieciaki wyjadą gdzie indziej, będzie zgodne to z polityką
depopulacji kraju nad Wisłą z ludności rdzennej, a osiedlania Żydów ze
zwijającego się Yisraela, Niemców uciekających z Germanistanu, gastarbeiterów
Ukraińców etc.

Data: 2019-07-09 19:46:41
Autor: u2
W dniu 09.07.2019 o 19:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

szydło żydło, a poważniej, takie są prawa rynku, Polacy emigrują na zachód, do nas emigrują Ukraińcy, tacy Niemcy nie chcą są niewykwalifikowanych Ukraińców, moim skromnym zdaniem robią błąd, o niebo lepsi Ukraińcy niż milion niewykwalifikowanych nielegalnych migrantów z Czarnego Lądu, na tym korzysta Bolanda:)

--
I love love

Data: 2019-07-10 14:16:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 19:46:42 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

[...]

Korzysta nowy estabilshment Bolandy, realizując, aczkolwiek sprytniej niż
poprzedni (...tak, że Janusz Kowalski spod budki z piwem się nie połapie...) czerwony plan z Ventotene.

Data: 2019-07-10 23:46:03
Autor: u2
W dniu 10.07.2019 o 23:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
Korzysta nowy estabilshment Bolandy, realizując, aczkolwiek sprytniej niż
poprzedni (...tak, że Janusz Kowalski spod budki z piwem się nie połapie...)
czerwony plan z Ventotene.

e tam, wiadomo, że Ventotene zostanie zalane, to już pewne i nieuniknione:)
--
I love love

Data: 2019-07-10 15:37:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 10 lipca 2019 23:46:06 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> czerwony plan z Ventotene.

e tam, wiadomo, że Ventotene zostanie zalane, to już pewne i nieuniknione:)

Eeee... koły to bude jutek? może prędzej lub później, ale do tego czasu trzeba
jednak wykazać się postawą, a już dziadzio Bartoszewski w trochę obcesowych słowach dawał do zrozumienia, że Kaczelnik zdecydowanie nie jest postawny
:)))))))

Data: 2019-07-11 09:11:36
Autor: u2
W dniu 11.07.2019 o 00:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
  dziadzio Bartoszewski w trochę obcesowych słowach dawał do zrozumienia, że Kaczelnik zdecydowanie nie jest postawny

a co ty chcesz od emeryta ? paczaj na siebie:)

--
I love love

Data: 2019-07-09 12:01:46
Autor: Bytomir Szimoza
[...]

Jak złożyły papierki do jednej, to co się dziwisz?

https://twitter.com/RGwiazdowski/status/1147150127016173570

Data: 2019-07-09 12:37:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 21:01:47 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
> [...]

Jak złożyły papierki do jednej, to co się dziwisz?

Racja, niech wy...ją kujony jedne za granicę! Nikt tu po nich płakał nie będzie!

--
Bruno

Data: 2019-07-09 22:14:49
Autor: u2
[...]

na poziomie szkoły średniej nie spotkałem się z przypadkami, aby polskie dzieci migrowały za granicę, ale na poziomie szkoły wyższej to już norma, polskie uczelnie wyższe niestety są na szarym końcu międzynarodowych rankingów:)

--
I love love

Data: 2019-07-09 13:31:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 22:15:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> na poziomie szkoły średniej nie spotkałem się z przypadkami, aby polskie dzieci migrowały za granicę, ale na poziomie szkoły wyższej to już norma, polskie uczelnie wyższe niestety są na szarym końcu międzynarodowych rankingów:)

A minister słyszał.

--
Bruno

Data: 2019-07-09 22:36:32
Autor: u2
[...]

nie ściemniaj, jaki z ciebie mynyster ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-10 10:59:54
Autor: Budzik
"Taka myśl przychodzi mi do głowy"
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

A spotkałes sie z przypadkime zeby ktos tłumaczył ze 2 x wiecej dzieci spokojnie i bezproblemowo zmiesci sie w tej samej szkole...?

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2019-07-10 13:02:58
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Tobie chodzi o szkoły jednoroczne chodzi czy "mądrością nie zgrzeszysz"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-10 17:59:53
Autor: Budzik
"Taka myśl przychodzi mi do głowy"
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Nie wiem co ci chodzi chodzi ale moze sprobuj jeszcze raz, o mądrością grzeszący...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2019-07-09 19:36:00
Autor: u2
"Taka myśl przychodzi mi do głowy"
Jak to leciało? "Weź kredyt, zmień pracę"? To taka nowa wersja jak rozumiem?
Oj, dopada pisiorków ich światła dereforma edukacji. Dopada.

bez przesady, "weź kredyt, zmień pracę" to mówił od was, a nie od Peace:)

--
I love love

Data: 2019-07-09 10:42:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 19:36:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Jak to leciało? "Weź kredyt, zmień pracę"? To taka nowa wersja jak rozumiem?
> Oj, dopada pisiorków ich światła dereforma edukacji. Dopada.

bez przesady, "weź kredyt, zmień pracę" to mówił od was, a nie od Peace:)

Im dłużej PiSs rządzi tym mniej od PełO się różni.
Nie ma sensu licytować tutaj, który führerek lepszy.

Data: 2019-07-09 19:51:51
Autor: u2
W dniu 09.07.2019 o 19:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ty tkwisz od dekad w swojej kawalerce we Wrocku, nie widziałeś w życiu prawdziwej Bolanda:)

jak ekipa Arłuka z Nowacką wyjechała w teren, to zaczaiła się na największego zwolennika Peace w Węgrowie, z nadzieją że go wykończą swoim rechotem, wyszedł kosmiczny kabaret:)

--
I love love

Data: 2019-07-10 01:49:58
Autor: Jacek Bialy
"Taka myśl przychodzi mi do głowy"
   -- - Im dłużej PiSs rządzi tym mniej od PełO się różni.

No właśnie!  Myślałem że zaraz po wyborach wytną tą czerwoną watachę - przynajmniej w sądach.  Wielki kapitał szuka nowych rynków, a u nas po staremu - znakomstwo i 'pa uważaniu'.

JB

Data: 2019-07-10 14:47:56
Autor: u2
W dniu 10.07.2019 o 10:49, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

Peace obstawił swoimi spółki skarbu państwa, które od razu zaczęły przynosić zyski dla skarbu państwa, no niebywałe, w dodatku czuwa CBA, aby nie było łapówkarstwa w tych spółkach, no cuda panie cuda:)
--
I love love

Data: 2019-07-10 06:08:30
Autor: Bruno Brunowski
Raczej kasie partyjnej. https://wiadomosci.wp.pl/milion-na-kampanie-pis-od-szefow-panstwowych-spolek-6395408859785345a
http://wyborcza.biz/biznes/7,100791,24540177,panstwowe-spolki-pompuja-miliony-w-prawicowe-tygodniki-mimo.html

--
Bruno

Data: 2019-07-10 16:25:03
Autor: u2
"Taka myśl przychodzi mi do głowy"
Peace obstawił swoimi spółki skarbu państwa, które od razu zaczęły
przynosić zyski dla skarbu państwa,

Raczej kasie partyjnej

zazdrościsz:)))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-10 07:34:36
Autor: Zenek Kapelinder
"Taka myśl przychodzi mi do głowy"
tobie pizdziak to wsza moze do glowy przyjsc a nie mysl.

Data: 2019-07-10 20:31:22
Autor: Yogi
Dnia Wed, 10 Jul 2019 07:34:36 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

tobie pizdziak to wsza moze do glowy przyjsc a nie mysl.

Chłopino, nie dość że gadasz sam ze sobą to jeszcze myslisz, że myślisz!
Dzierżysz niezagrożony miejsce pierwszego przygłupa psp.

"Taka myśl przychodzi mi do głowy"