"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"

Data: 2019-07-09 10:39:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 18:04:33 UTC+2 u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
"- Mo¿e uczniowie, którzy nie dostali siê do ¿adnej szko³y, mog± poszukaæ odpowiedniej za granic± - radzi³ wiceminister nauki i szkolnictwa wy¿szego Andrzej Stanis³awek w rozmowie z "Kurierem Lubelskim". Wed³ug wstêpnych szacunków, nawet kilka tysiêcy uczniów w ca³ym kraju nie dosta³o siê do ¿adnej szko³y ponadpodstawowej. Ostateczne wyniki rekrutacji bêd± znane dopiero 16 lipca."
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-07-09/jesli-ktos-nie-dostal-sie-do-liceum-moze-poszukac-szkoly-za-granica-wiceminister-radzi-uczniom/?ref=slider

Jak to lecia³o? "We¼ kredyt, zmieñ pracê"? To taka nowa wersja jak rozumiem?
Oj, dopada pisiorków ich ¶wiat³a dereforma edukacji. Dopada.

Wysz³o szyd³o z worka.
Neomarksizm nie potrzebuje ¶wiadomych, wykwalifikowanych pracowników, ale
ho³oty, proletariatu bez wykszta³cenia, ¿eby za ich pomoc± robiæ rewolucjê.
Poza tym, je¿eli dzieciaki wyjad± gdzie indziej, bêdzie zgodne to z polityk±
depopulacji kraju nad Wis³± z ludno¶ci rdzennej, a osiedlania ¯ydów ze
zwijaj±cego siê Yisraela, Niemców uciekaj±cych z Germanistanu, gastarbeiterów
Ukraiñców etc.

Data: 2019-07-09 19:46:41
Autor: u2
W dniu 09.07.2019 o 19:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

szyd³o ¿yd³o, a powa¿niej, takie s± prawa rynku, Polacy emigruj± na zachód, do nas emigruj± Ukraiñcy, tacy Niemcy nie chc± s± niewykwalifikowanych Ukraiñców, moim skromnym zdaniem robi± b³±d, o niebo lepsi Ukraiñcy ni¿ milion niewykwalifikowanych nielegalnych migrantów z Czarnego L±du, na tym korzysta Bolanda:)

--
I love love

Data: 2019-07-10 14:16:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 19:46:42 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:

[...]

Korzysta nowy estabilshment Bolandy, realizuj±c, aczkolwiek sprytniej ni¿
poprzedni (...tak, ¿e Janusz Kowalski spod budki z piwem siê nie po³apie...) czerwony plan z Ventotene.

Data: 2019-07-10 23:46:03
Autor: u2
W dniu 10.07.2019 o 23:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
Korzysta nowy estabilshment Bolandy, realizuj±c, aczkolwiek sprytniej ni¿
poprzedni (...tak, ¿e Janusz Kowalski spod budki z piwem siê nie po³apie...)
czerwony plan z Ventotene.

e tam, wiadomo, ¿e Ventotene zostanie zalane, to ju¿ pewne i nieuniknione:)
--
I love love

Data: 2019-07-10 15:37:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"
W dniu ¶roda, 10 lipca 2019 23:46:06 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]
> czerwony plan z Ventotene.

e tam, wiadomo, ¿e Ventotene zostanie zalane, to ju¿ pewne i nieuniknione:)

Eeee... ko³y to bude jutek? mo¿e prêdzej lub pó¼niej, ale do tego czasu trzeba
jednak wykazaæ siê postaw±, a ju¿ dziadzio Bartoszewski w trochê obcesowych s³owach dawa³ do zrozumienia, ¿e Kaczelnik zdecydowanie nie jest postawny
:)))))))

Data: 2019-07-11 09:11:36
Autor: u2
W dniu 11.07.2019 o 00:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
  dziadzio Bartoszewski w trochê obcesowych s³owach dawa³ do zrozumienia, ¿e Kaczelnik zdecydowanie nie jest postawny

a co ty chcesz od emeryta ? paczaj na siebie:)

--
I love love

"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"