"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"

Data: 2019-07-09 12:01:46
Autor: Bytomir Szimoza
"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
"- Mo¿e uczniowie, którzy nie dostali siê do ¿adnej szko³y, mog± poszukaæ odpowiedniej za granic± - radzi³ wiceminister nauki i szkolnictwa wy¿szego Andrzej Stanis³awek w rozmowie z "Kurierem Lubelskim". Wed³ug wstêpnych szacunków, nawet kilka tysiêcy uczniów w ca³ym kraju nie dosta³o siê do ¿adnej szko³y ponadpodstawowej.

Jak z³o¿y³y papierki do jednej, to co siê dziwisz?

https://twitter.com/RGwiazdowski/status/1147150127016173570

Data: 2019-07-09 12:37:04
Autor: Bruno Brunowski
"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 21:01:47 UTC+2 u¿ytkownik Bytomir Szimoza napisa³:
> [...]

Jak z³o¿y³y papierki do jednej, to co siê dziwisz?

Racja, niech wy...j± kujony jedne za granicê! Nikt tu po nich p³aka³ nie bêdzie!

--
Bruno

Data: 2019-07-09 22:14:49
Autor: u2
[...]

na poziomie szko³y ¶redniej nie spotka³em siê z przypadkami, aby polskie dzieci migrowa³y za granicê, ale na poziomie szko³y wy¿szej to ju¿ norma, polskie uczelnie wy¿sze niestety s± na szarym koñcu miêdzynarodowych rankingów:)

--
I love love

Data: 2019-07-09 13:31:33
Autor: Bruno Brunowski
"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 22:15:02 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:

A minister s³ysza³.

--
Bruno

Data: 2019-07-09 22:36:32
Autor: u2
[...]

nie ¶ciemniaj, jaki z ciebie mynyster ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-10 10:59:54
Autor: Budzik
"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"
U¿ytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

A spotka³es sie z przypadkime zeby ktos t³umaczy³ ze 2 x wiecej dzieci spokojnie i bezproblemowo zmiesci sie w tej samej szkole...?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2019-07-10 13:02:58
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
U¿ytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Tobie chodzi o szko³y jednoroczne chodzi czy "m±dro¶ci± nie zgrzeszysz"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-10 17:59:53
Autor: Budzik
"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"
U¿ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Nie wiem co ci chodzi chodzi ale moze sprobuj jeszcze raz, o m±dro¶ci± grzesz±cy...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Wiem, ¿e to, co piszê, jest mo¿e ¶rednio m±dre,
ale có¿ - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

"Taka my¶l przychodzi mi do g³owy"