Taka prośba bo nie umiem znaleźć :)

Data: 2009-09-21 08:45:58
Autor: dziadekJacek
Taka prośba bo nie umiem znaleźć :)
Kiedyś widziałem taki link gdzie gościu dokładnie i ze zdjęciami pokazał jak czyści auto (zdaje sięFocusa) strasznie zapuszczonego tak aby wyglądało prawie jak nówka :) Własnie zakupiłem drugie autko za niewielką kasę i jak się można domyślić wygląda tak jak wygląda. A chciałbym żeby mi się przyjemniej jeździło (chodzi o doczyszczenie wnętrza i karoserii) niestety zapisane linki nie działają a w googlach nie bardzo wiem jak to odszukać.
--

dziadekJacek

http://www.youtube.com/user/trajanz

Data: 2009-09-21 08:49:32
Autor: CeSaR
Taka prośba bo nie umiem znaleźć :)
Kiedyś widziałem taki link gdzie gościu dokładnie i ze zdjęciami pokazał jak czyści auto (zdaje sięFocusa)

Nie pamiętam linka ani maila gdzie ten link był ale to nie był Focus tylko jakaś twórczosć VW.

Tak czy inaczej gość odwalił kawał roboty.

Data: 2009-09-21 10:55:43
Autor: robal
Taka prośba bo nie umiem znaleźć :)
dziadekJacek <jacek_poszepszynskiBEZTEGO@gazeta.PRECZZEZESPAMEM.pl> popełnił(a):

[...]

http://www.detailingworld.co.uk/forum/forumdisplay.php?f=160

Na tym podforum są "wrzutki" ludzi, którzy się tym bawią

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-09-21 15:12:09
Autor: kamil

[...]

[...]