Taka prośba bo nie umiem znaleźć :)

Data: 2009-09-21 10:55:43
Autor: robal
Taka prośba bo nie umiem znaleźć :)
dziadekJacek <jacek_poszepszynskiBEZTEGO@gazeta.PRECZZEZESPAMEM.pl> popełnił(a):

Kiedyś widziałem taki link gdzie gościu dokładnie i ze zdjęciami
pokazał jak czyści auto (zdaje sięFocusa) strasznie zapuszczonego tak
aby wyglądało prawie jak nówka :) Własnie zakupiłem drugie autko za
niewielką kasę i jak się można domyślić wygląda tak jak wygląda. A
chciałbym żeby mi się przyjemniej jeździło (chodzi o doczyszczenie
wnętrza i karoserii) niestety zapisane linki nie działają a w
googlach nie bardzo wiem jak to odszukać.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/forumdisplay.php?f=160

Na tym podforum są "wrzutki" ludzi, którzy się tym bawią

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-09-21 15:12:09
Autor: kamil

[...]