Taka rada Pana krakowiaka

Data: 2017-04-05 21:38:37
Autor: Cavallino
Taka rada Pana krakowiaka
W dniu 05-04-2017 o 20:39, sczygiel@gmail.com pisze:
http://www.wykop.pl/link/3681211/wylaczone-swiatla-poprawiaja-plynnosc-ruchu/

To jak grupa głosuje? Dobra rada? Jechać obok stojącego na przystanku tramwaju?

A co mówi przepis?
Tak z pamięci, wydaje mi się, że jednak trzeba stać.

Data: 2017-04-05 21:47:29
Autor: 007
Taka rada Pana krakowiaka
Cavallino w <news:oc3h3u$jpp$1node1.news.atman.pl>:

[...]

Tępakom internetowym i idiotom w ruchu drogowym mówimy STOP. Zostałeś
zakwalifikowany do obu kategorii, ale zawsze możesz uzasadnić, że to błąd...

Data: 2017-04-05 23:03:22
Autor: J.F.
Taka rada Pana krakowiaka
Dnia Wed, 5 Apr 2017 21:38:37 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

A to zalezy gdzie slupek stoi. Ten od znaku przystanku.

Tu stoi na chodniku, to trzeba stac, jakby stal na wysepce przy
torach, to tam przystanek jest i mozna jechac.

J.

Data: 2017-04-06 18:41:40
Autor: Cavallino
Taka rada Pana krakowiaka
W dniu 05-04-2017 o 23:03, J.F. pisze:
[...]

Ale tam nie ma żadnej wysepki przy torach.
To klasyczny przystanek wiedeński - to jest zwykła ulica między przystankiem a tramwajem, tyle że wyniesiona w górę.

J.

Taka rada Pana krakowiaka