Taka rada Pana krakowiaka

Data: 2017-04-05 13:19:33
Autor: przemek.jedrzejczak
Taka rada Pana krakowiaka
Ten Dworak to ma prawo jazdy ?

http://edumoto.net/dla-kandydatow/testy-na-prawo-jazdy-kat-b-na-przystanku-bez-wyspy/

Najpierw Volvo wjeżdża w obszar zatrzymywania tramwaju co expert TVP3 oczywiście pomija i bredzi coś o blokowaniu ruchu a później w podobnej sytuacji sugeruje jazdę kiedy każde wyjście kogoś z tramwaju pod maskę załatwia nam mandat/wyrok .... słyszałem że podobno publiczna TVP zeszła na psy ale żeby dotknęło to też moto programu ?

Data: 2017-04-05 22:43:58
Autor: 007
Taka rada Pana krakowiaka
przemek.jedrzejczak@gmail.com w <news:67e62712-9677-4919-8e23-285dd2072a55googlegroups.com>:

Ten Dworak to ma prawo jazdy ?

Ty pewnie masz, ale robiłes je razem z J.F, i się umówiliście na spacje przed znakiem zapytania

Najpierw Volvo wjeżdża w obszar zatrzymywania tramwaju co expert TVP3 oczywiście pomija

Podasz przepis. że nie może? Wjechał, i zatrzymał sie pomiędzy...

--
'Tom N'

Data: 2017-04-05 22:28:04
Autor: przemek.jedrzejczak
Taka rada Pana krakowiaka
I po co ? Bo z tyłu jedzie Dworak i dostaje spazmow że ruszy 30 s później niż tramwaj ? Niektóre wejścia mogą być pełne i ludzie muszą dreptac dookoła omijając matołka w Volvo ? Zamknięte drzwi to też żaden sygnał w paru miastach są otwierane z przycisku i jakiś zapominalski może wylądować pod kołami a nawet jak my hebel zapodamy to ten za nami już może nie dać rady ... niepotrzebne ryzyko dla kierowcy i pieszego, jak to jest propagowanie bezpiecznej jazdy to ja jestem Elvis

Data: 2017-04-06 11:33:20
Autor: SW3
Taka rada Pana krakowiaka
W dniu 06.04.2017 o 07:28 <przemek.jedrzejczak@gmail.com> pisze:

i jakiś zapominalski może wylądować pod kołami a nawet jak my hebel  zapodamy to ten za nami już może nie dać rady

Ale zdajesz sobie sprawę, że istnieją opcje pośrednie między stać i  zap*dalać?

--
SW3
-- --

Data: 2017-04-06 05:03:29
Autor: przemek.jedrzejczak
Taka rada Pana krakowiaka
Możesz nawet jechać powoli jak jakiś zombie w słuchawkach wyskoczy pod maskę i wtedy udowadniaj w sądzie ze nie jesteś wielbłądem ... kiepski pomysł zwłaszcza u faceta z doświadczeniem który powinien wiedzieć kiedy praktyka rozmija się z teorią

Data: 2017-04-06 05:11:36
Autor: sczygiel
Taka rada Pana krakowiaka
W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 14:03:32 UTC+2 użytkownik przemek.j....@gmail.com napisał:
[...]

No wlasnie mnie ten dysonans zastanawia. Bo z jednej strony niby jechac wolno. Ale  dosyć łatwo można sobie wyobrazić sytuacje że bedąc w prawie jednak dostanie sie po dupie.

Ja to sie nieswojo czuje jak autobus w zatoczce omijam. Cholera wie komu do łba trafi ochota na szybkie wyskoczenie zza niego. I mimo ze wtedy raczej nie bedzie wątpliwości kto dał ciała ale jednak nie jest to cos co mozna polecić komukolwiek do doświadczenia.

Data: 2017-04-06 06:29:49
Autor: przemek.jedrzejczak
Taka rada Pana krakowiaka
W patowej sytuacji tylko kamerka albo ew. nagranie z monitoringu tramwaju może uratować sytuacje ... jeśli gdzieś w przepisach pojawia się sformułowanie "zachować szczególną ostrożność" to dla mnie oznacza to że w razie muki kierujący jest w czarnej dupie ;-) ja stoję cierpliwie bo widziałem już parę takich wyskokow i dziwi mnie ze kierowca z długim stażem i doświadczeniem propaguje tak ryzykowne zachowanie ...

Data: 2017-04-06 16:29:23
Autor: J.F.
Taka rada Pana krakowiaka
Użytkownik  przemek  napisał w wiadomości
[...]

I tak, i nie - spojrz na definicje ustawowa.
Masz wzmoc uwage i szybko reagowac - ale przeciez jak pasazer z tramwaju na zderzak wyskoczy to nie wystarczy blyskawiczna reakcja.
Wiec Cie z innego paragrafu skaza :-)

ja stoję cierpliwie bo widziałem już parę takich wyskokow i dziwi mnie ze kierowca z długim stażem i doświadczeniem propaguje tak ryzykowne zachowanie ...

Tez mnie dziwi.
Dyrektor MORD ? To za organizacje ruchu nie odpowiada ... ale moze cos opiniowal, i nie wypada mu teraz powiedziec "mylilem sie", wiec naprawia przez telewizje :)

A moze po prostu droga do domu/pracy mu sie wydluzyla i usiluje przyspieszyc :-)

Ale ... oprocz rzekomej plynnosci jazdy jest jeszcze druga kwestia - Ty tu sobie bezpiecznie stoisz, a 100m z tylu ktos nie moze ze skrzyzowania zjechac.
A przez niego ktos z boku nie moze na nie wjechac.

J.

Data: 2017-04-06 10:39:55
Autor: J.F.
Taka rada Pana krakowiaka
Użytkownik "007"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:170405.224358.pms.3825.43@int.dyndns.org.invalid.170405.invalid...
[...]

Nie wiesz? To moze sie doucz ?
Jako posiadacz PJ masz obowiazek wiedziec.
Ba, zaryzykuje twierdzenie, ze jako obywatel w wieku ponad 18/16/13/10 lat masz obowiazek wiedziec.

J.

Data: 2017-04-06 22:14:54
Autor: 007
Taka rada Pana krakowiaka
J.F. w <news:58e5fedd$0$654$65785112news.neostrada.pl>:

Najpierw Volvo wjeżdża w obszar zatrzymywania tramwaju co expert TVP3 oczywiście pomija

Podasz przepis. że nie może? Wjechał, i zatrzymał sie pomiędzy...

Nie wiesz? To moze sie doucz ?

LOL

Dwa pytajniki, każdy inaczej postawiony...

Ale chętnie sie douczę, tylko problemem jest brak przepisu, o czym dobrze
wiesz.

Jako posiadacz PJ masz obowiazek wiedziec.

Nie, nie mam takiego obowiązku znać przepisu którego nie ma

Ba, zaryzykuje twierdzenie, ze jako obywatel w wieku ponad 18/16/13/10 lat masz obowiazek wiedziec.

Jak wyżej.

--
'Tom N'

Data: 2017-04-07 10:22:04
Autor: Liwiusz
Taka rada Pana krakowiaka
W dniu 2017-04-05 o 22:43, 007 pisze:
Ten Dworak to ma prawo jazdy ?
Ty pewnie masz, ale robiłes je razem z J.F, i się umówiliście na spacje
przed znakiem zapytania

To francuski zwyczaj. A że ani J.F., ani 007 francuskiego nie znają, to należy ich podejrzewać raczej o inne wspólne francuskie zamiłowania.

--
Liwiusz

Data: 2017-04-06 16:57:27
Autor: J.F.
Taka rada Pana krakowiaka
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
Ten Dworak to ma prawo jazdy ?

jako dyrektor MORDu ... chyba powinien.

[...]

Ale przeciez masz podane
"... kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd w takim miejscu i na taki czas, aby zapewnić pieszemu swobodne dojście do tramwaju lub na chodnik"

Pieszy doszedl, mozna ruszac ... nic nie zabrania :-)

J.

Data: 2017-04-06 08:31:44
Autor: przemek.jedrzejczak
Taka rada Pana krakowiaka
Wg przepisów można ale moim zdaniem rada do dupy :-)

Data: 2017-04-06 18:11:12
Autor: J.F.
Taka rada Pana krakowiaka
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup
Wg przepisów można ale moim zdaniem rada do dupy :-)

Ale wiesz ... jesli mozna, to moze trzeba, bo wszak mamy inny przepis o utrudnianiu :-)

J.

Taka rada Pana krakowiaka