Taka sobie stłuczka...

Data: 2018-03-15 12:24:32
Autor: Olin
Taka sobie stłuczka...
Dnia Mon, 12 Mar 2018 11:24:57 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

Więcej tutaj:
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23130365,sluzbowy-wyjazd-czy-blue-taxi-watpliwosci-po-czolowym-zderzeniu.html

Właśnie brzeska prokuratura umorzyła postępowanie, bo to kolizja była, choć
mężczyznę z cywilnego samochodu operowano, ale to dlatego, że się zupełnie
gdzie indziej przewrócił.

http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23142445,wypadek-radiowozu-tarnowskiej-policji-prokuratura-umarza-postepowanie.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

Data: 2018-03-15 12:55:43
Autor: Michał Jankowski
Taka sobie stłuczka...
W dniu 15.03.2018 o 12:24, Olin pisze:
[...]

"Ja bardzo przepraszam, ale podejrzenia panów są całkowicie bezpodstawne. Ja niczym nie handluję. Ta pani przyszła do mnie w tym kożuchu i w nim wychodzi."

   MJ

Taka sobie stłuczka...