Taka sytuacja, z cyklu "co byś zrobił" ;)

Data: 2015-10-29 17:58:05
Autor: Czesław Wiśniak
Taka sytuacja, z cyklu "co byś zrobił" ;)

Stereotypowy gówniarz w golfie z xenonami wpycha
się na gazetę przede mnie z innego pasa, przed nami
czerwone ¶wiatła, ja staję a on wali po gazie
i leci na małpę przez skrzyżowanie, powoduj±c pisk
hamulców ruszaj±cych na zielonym.
Za bardzo nie pospieszył, bo zaraz za skrzyżowaniem
jest zamknięty przejazd kolejowy i nasz bohater utyka
w korku. Przejeżdżam pasem do prawoskrętu i w zasadzie
mam go na wyci±gnięcie ręki.
Co by¶cie zrobili w takiej sytuacji? Uprzedzaj±c
domysły, nie zrobiłem nic, poza spisaniem numerów.
A może powinienem co¶ zrobić...

Nic bym nie zrobił. Pierdolnie sam za jaki¶ czas i będzie spokój.

Taka sytuacja, z cyklu "co byś zrobił" ;)