Taka w sumie ciekawa oferta...

Data: 2009-09-30 23:49:58
Autor: Ivam
Taka w sumie ciekawa oferta...
Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, jedynie dziwnie mi to wyglada... maszyna w opisie ma wpisane "bezwypadkowy", a sprawdzcie nazwe firmy, ktora to sprzedaje

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1532586

Dla tych co nie klikaja nazwa w PS'ie

--
pzdr:
Ivam

ps. "motodzwon.pl" ;)

Data: 2009-09-30 21:11:02
Autor: -koNkRet-
Taka w sumie ciekawa oferta...
Ivam:

ps. "motodzwon.pl" ;)

jestem z tych okolic i ta firma miała się nazywać moto-dzwoń ale z
racji tego że strony www nie mają polskich znaków zostało jak widać
wyżej. U nas też na to mówią motodzwon :)
pozdr.

__
bandit 600s

Data: 2009-10-01 01:22:52
Autor: Kurczak
Taka w sumie ciekawa oferta...
racji tego że strony www nie mają polskich znaków zostało jak widać
wyżej.

Mylisz się kolego, już można rejestrować w naszym kraju domeny z
polskimi znakami,
nie ma z tym problemów. Sam rejestrowałem kiedyś na
http://www.az.pl/domeny-z-polskimi-znakami-domena-polska.html

pozdrawiam

Kurczak
W-wa Ursynów
GS500F 2006

Data: 2009-10-01 11:02:22
Autor: Michał Gut
Taka w sumie ciekawa oferta...

Użytkownik "Kurczak" <marek.skrzecz@gmail.com> napisał w wiadomości news:161c9510-cfc7-4182-8379-1732948d70e0c3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

kolega nie bierze pod uwage faktu ze starsze przegladarki www (np ie6) nie obsluguja poprawnie polskich znakow diaktrycznych w adresie. firma ta zakladajac stronke www np 2 lata temu zapewne celowo nie uzyla tych zakow - stad niefortunny kształt adresu:)

Data: 2009-10-05 13:16:48
Autor: cpt. Nemo
Taka w sumie ciekawa oferta...

Użytkownik "Kurczak" <marek.skrzecz@gmail.com> napisał w wiadomości

Mylisz się kolego, już można rejestrować w naszym kraju domeny z
polskimi znakami,

Chodzi glownie o to zeby zaden z zagranicy nie mogl wejsc na taka strone
:)

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-01 14:07:28
Autor: Piotr Chamernik :: CHAMER
Taka w sumie ciekawa oferta...
Użytkownik "Ivam" <filipz@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> napisał w wiadomości news:ha0juj$bgd$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, jedynie dziwnie mi to wyglada... maszyna w opisie ma wpisane "bezwypadkowy", a sprawdzcie nazwe firmy, ktora to sprzedaje

Nie chce mi sie dokladnie szukac, ale wyglada na rok starsza (95), mocy jej przybylo, przebieg dziwnie maly, malowana (poza bakiem), nieoryginalne ciezarki na kierownicy i kierunki, zobacz tez sruby owiewek. Aczkolwiek nie chce oceniac, bo ciezarki sie moga zgubic, oryginalne kierunki sa wieeeeelkie i lubia sie psuc te z przodu jak sie pusci moto na parkingu, a lakier w tym roczniku sie juz pewnie porysowal (od parkingowek), wiec czemu nie pomalowac (tak paskudnie? ;) Model do megadokladnych ogledzin przedzakupowych :)

--
Pozdrawiam,
Piotr Chamernik :: CHAMER

Data: 2009-10-01 18:40:03
Autor: bratPit[pr]
Taka w sumie ciekawa oferta...

Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, jedynie dziwnie mi to wyglada...
maszyna w opisie ma wpisane "bezwypadkowy", a sprawdzcie nazwe firmy, ktora to sprzedaje

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1532586

być może ten sprzedający uznaje za wypadek sytuację gdy są ofiary śmiertelne więc ten jest "bezwypadkowy",
brat

Data: 2009-10-02 16:24:58
Autor: Ivam
Taka w sumie ciekawa oferta...