Taka w sumie ciekawa oferta...

Data: 2009-09-30 21:11:02
Autor: -koNkRet-
Taka w sumie ciekawa oferta...
Ivam:

ps. "motodzwon.pl" ;)

jestem z tych okolic i ta firma miała się nazywać moto-dzwoń ale z
racji tego że strony www nie mają polskich znaków zostało jak widać
wyżej. U nas też na to mówią motodzwon :)
pozdr.

__
bandit 600s

Data: 2009-10-01 01:22:52
Autor: Kurczak
Taka w sumie ciekawa oferta...
racji tego że strony www nie mają polskich znaków zostało jak widać
wyżej.

Mylisz się kolego, już można rejestrować w naszym kraju domeny z
polskimi znakami,
nie ma z tym problemów. Sam rejestrowałem kiedyś na
http://www.az.pl/domeny-z-polskimi-znakami-domena-polska.html

pozdrawiam

Kurczak
W-wa Ursynów
GS500F 2006

Data: 2009-10-01 11:02:22
Autor: Michał Gut
Taka w sumie ciekawa oferta...

Użytkownik "Kurczak" <marek.skrzecz@gmail.com> napisał w wiadomości news:161c9510-cfc7-4182-8379-1732948d70e0c3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

kolega nie bierze pod uwage faktu ze starsze przegladarki www (np ie6) nie obsluguja poprawnie polskich znakow diaktrycznych w adresie. firma ta zakladajac stronke www np 2 lata temu zapewne celowo nie uzyla tych zakow - stad niefortunny kształt adresu:)

Data: 2009-10-05 13:16:48
Autor: cpt. Nemo
Taka w sumie ciekawa oferta...

Użytkownik "Kurczak" <marek.skrzecz@gmail.com> napisał w wiadomości

Mylisz się kolego, już można rejestrować w naszym kraju domeny z
polskimi znakami,

Chodzi glownie o to zeby zaden z zagranicy nie mogl wejsc na taka strone
:)

Pozdrawiam, Leszek

Taka w sumie ciekawa oferta...