Taka w sumie ciekawa oferta...

Data: 2009-10-01 14:07:28
Autor: Piotr Chamernik :: CHAMER
Taka w sumie ciekawa oferta...
Użytkownik "Ivam" <filipz@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> napisał w wiadomości news:ha0juj$bgd$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, jedynie dziwnie mi to wyglada... maszyna w opisie ma wpisane "bezwypadkowy", a sprawdzcie nazwe firmy, ktora to sprzedaje

Nie chce mi sie dokladnie szukac, ale wyglada na rok starsza (95), mocy jej przybylo, przebieg dziwnie maly, malowana (poza bakiem), nieoryginalne ciezarki na kierownicy i kierunki, zobacz tez sruby owiewek. Aczkolwiek nie chce oceniac, bo ciezarki sie moga zgubic, oryginalne kierunki sa wieeeeelkie i lubia sie psuc te z przodu jak sie pusci moto na parkingu, a lakier w tym roczniku sie juz pewnie porysowal (od parkingowek), wiec czemu nie pomalowac (tak paskudnie? ;) Model do megadokladnych ogledzin przedzakupowych :)

--
Pozdrawiam,
Piotr Chamernik :: CHAMER

Taka w sumie ciekawa oferta...