Taka zagadka...

Data: 2009-06-11 10:14:21
Autor: sufa
Taka zagadka...
Witam

Czegóż to ludzie nie wymyślą...

http://sufa.bikestats.pl/index.php?did=191052

Ktoś zgadnie, po co te trytki na klamkach?

Data: 2009-06-11 10:26:13
Autor: Saurus
Taka zagadka...
On 11 Cze, 19:14, sufa <jace...@irc.pl> wrote:
Witam

Czegóż to ludzie nie wymyślą...

http://sufa.bikestats.pl/index.php?did=191052

Ktoś zgadnie, po co te trytki na klamkach?

Wbija się w palce żeby za mocno nie hamować przednim? :)

Data: 2009-06-11 10:41:25
Autor: sufa
Taka zagadka...
On 11 Cze, 19:26, Saurus <Saur...@gmail.com> wrote:

Wbija się w palce żeby za mocno nie hamować przednim? :)

Nie :)
Zapomniałem dodać, że trytki są na obu klamkach.
Ale kierunek dobry... mają się wbijać... po co?

Jacek

Data: 2009-06-11 20:12:30
Autor: zly
Taka zagadka...
Dnia Thu, 11 Jun 2009 10:41:25 -0700 (PDT), sufa napisał(a):

Nie :)
Zapomniałem dodać, że trytki są na obu klamkach.
Ale kierunek dobry... mają się wbijać... po co?

kto hamuje, nie wygrywa :) czyli im wiecej hamujesz, tym pozniej jestes na
mecie

--
marcin

Data: 2009-06-11 11:32:40
Autor: Rowerex
Taka zagadka...
On 11 Cze, 19:12, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

> Ale kierunek dobry... mają się wbijać... po co?

kto hamuje, nie wygrywa :) czyli im wiecej hamujesz, tym pozniej jestes na

Ten rower nie wydaje się być przeznaczony do wygrywania :)

A w ogóle, to otoczenie jest ciekawe, co to za wskaźniki na ściane za
rowerem - jakaś sterownia?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-12 00:41:06
Autor: Rafał Wawrzycki
Taka zagadka...
Dnia 11 cze 2009 w liście
[news:211829f6-469c-4768-960c-db258ac0579cf37g2000pro.googlegroups.c
om] Rowerex [rowerex@op.pl] napisał(a):
A w ogóle, to otoczenie jest ciekawe, co to za wskaźniki na ściane
za rowerem - jakaś sterownia?

Wygląda to trochę jak to pomieszczenie:
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/wodociag_praski/slides/DSC06196

:)

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-06-11 12:49:35
Autor: gooral
Taka zagadka...

Ktoś zgadnie, po co te trytki na klamkach?

za male palce komus sie zeslizguja z klamek? albo w blocie jakims
jezdzi i jak uprzednio paluchy mu sie slizgaja?

Data: 2009-06-11 20:38:48
Autor: Łukasz Goran
Taka zagadka...
Chodzi o to, żeby potencjalny złodziej nie mógł zachamować ;))
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-06-11 11:45:51
Autor: Saurus
Taka zagadka...
On 11 Cze, 20:38, "Łukasz Goran" <goran...@op.pl> wrote:
Chodzi o to, żeby potencjalny złodziej nie mógł zachamować ;))

Na to są lepsze patenty ;)

Data: 2009-06-11 12:10:53
Autor: sufa
Taka zagadka...
Rozwiązanie zagadki :)

Kolega był nabył drogą kupna spdy i te trytki mają mu przy hamowaniu
przypominac o konieczności wypinania.
Niezłe, co?

Jacek

ps
Te światełka z tyłu... to tajne pomieszczenie CBŚ (Centrala Beczka
Śmiechu)

Data: 2009-06-11 22:36:57
Autor: kml
Taka zagadka...

Użytkownik "sufa" <jacek.s@irc.pl> napisał w wiadomości news:fadf5918-e503-4fe0-a838-6523a30d2ae93g2000yqk.googlegroups.com...
Rozwiązanie zagadki :)

Kolega był nabył drogą kupna spdy i te trytki mają mu przy hamowaniu
przypominac o konieczności wypinania.
Niezłe, co?
-- --

E, nie. Głupie IMO :)

kml
Last update 31/05/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-06-11 23:00:46
Autor: zly
Taka zagadka...
Dnia Thu, 11 Jun 2009 12:10:53 -0700 (PDT), sufa napisał(a):

Kolega był nabył drogą kupna spdy i te trytki mają mu przy hamowaniu
przypominac o konieczności wypinania.
Niezłe, co?

kolega jakis niepelnosprytny? na siusiaku tez ma supelek? ;)

--
marcin

Data: 2009-06-12 00:25:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Taka zagadka...
Panie sufa, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:fadf5918-e503-4fe0-a838-6523a30d2ae93g2000yqk.googlegroups.com> przy
ul....

Kolega był nabył drogą kupna spdy i te trytki mają mu przy hamowaniu
przypominac o konieczności wypinania.
Niezłe, co?

IMO łatwiej byłoby raz się porządnie wypieswdolić. Ale ja to truskawki z
cukrem.

Data: 2009-06-11 22:14:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Taka zagadka...
Panie Łukasz Goran, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0rj3i$g81$1atlantis.news.neostrada.pl> przy ul....

Chodzi o to, żeby potencjalny złodziej nie mógł zachamować ;))

Borze, czego nie mógł zrobić?

Data: 2009-06-11 22:20:43
Autor: RadoslawF
Taka zagadka...
Dnia 2009-06-11 22:14, Użytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisał:

Chodzi o to, żeby potencjalny złodziej nie mógł zachamować ;))

Borze, czego nie mógł zrobić?

Co ma bór do niemożności zahamowania ?

Pozdrawiam

Data: 2009-06-11 21:29:33
Autor: 2late
Taka zagadka...
RadoslawF wrote:

Chodzi o to, żeby potencjalny złodziej nie mógł zachamować ;))

Borze, czego nie mógł zrobić?

Co ma bór do niemożności zahamowania ?

Czepia sie chamowania a nie hamowania.
I zapomnial dodac: "...Ty slyszysz i nie gżmisz?"
:-)

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)
Stupidity, like virtue, is its own rewardd

Data: 2009-06-11 22:47:00
Autor: RadoslawF
Taka zagadka...
Dnia 2009-06-11 22:29, Użytkownik 2late napisał:

[...]

Tacy co to czepiają się ortografii sami nie powinni takich
rażących błędów robić bo wychodzą na idiotów.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-11 23:19:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Taka zagadka...
Panie RadoslawF, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0rqao$tj8$1node2.news.atman.pl> przy ul....

Borze.

Data: 2009-06-12 00:00:07
Autor: schliesky
Taka zagadka...
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Tacy co to czepiają się ortografii sami nie powinni takich
rażących błędów robić bo wychodzą na idiotów.

Borze.

Drugi wilk :-)

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-06-12 00:16:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Taka zagadka...
Panie schliesky, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0rupm$ls6$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Tacy co to czepiają się ortografii sami nie powinni takich
rażących błędów robić bo wychodzą na idiotów.
Borze.
Drugi wilk :-)

A gdzie tam.
On bierze wszystko w 100% poważnie. A ja tylko 99% wszystkiego.

Data: 2009-06-12 00:41:13
Autor: schliesky
Taka zagadka...
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Panie schliesky, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
A gdzie tam.
On bierze wszystko w 100% poważnie.

Że też mu jeszcze jakaś żyłka nie pękła, tylu idiotów w internecie.

A ja tylko 99% wszystkiego.

Pisałem o RadoslawieF :-)