Taki Jaki nigdy nie był synonimem honoru.

Data: 2018-01-29 05:36:13
Autor: stevep
Taki Jaki nigdy nie był synonimem honoru.
# To nadal ten sam obciach, Cebulaku!
             Rozumiem, naprawdę rozumiem, gdy ktoś odmawia udzielenia  pomocy. Nie ma obowiązku, można nie mieć czasu, środków, nie mieć wiary w  skuteczność pomocy. Można też chcieć zadbać w pierwszym rzędzie o siebie.  Można- i ja to rozumiem. Są jednak granice! Za cholerę nie jestem w stanie  wytłumaczyć, jak można być takim uosobieniem obciachu, by poświęcać swój  własny czas, środki, wizerunek, by uniemożliwiać innym niesienie pomocy.  Ja wiem, że taka teoretyczna premier Szydło już i tak dawno temu dała  zrobić z siebie szmatę partyjnym kolegom, że taki Jaki nigdy nie był  synonimem honoru, ale żeby z taką gorliwością próbować przeszkodzić WOŚP w  ratowaniu zdrowia i życia dzieci, żeby z taką goebbelsowską cierpliwością  powtarzać tyle razy obalane łgarstwa- i to całkiem bezinteresownie, tak z  czystej, narodowej zawiści, to już naprawdę siara! Nisko upadła Polska,  skoro posłowie zniżają się do poziomu Matki Kurki. Swoją drogą, ten  ostatni, to ma dopiero zryty beret! Gdybym był lekarzem i to do mnie by  trafiła taka Becia Szydło, czy Paddy Jaki, czy (o zgrozo!) Matka Kurka,  nie omieszkałbym przypomnieć, że leczę ich jedynie dlatego, że nie jestem  taką kanalią jak oni, ale głęboko wierzę, że jeśli jest piekło, to właśnie  dla nich, (nomen- omen) jakich- takich. Tak, tak..., pamiętam że Matka  Kurka się odgrażał, żeby go nie leczyć sprzętem zakupionym przez WOŚP. To  niech przyniesie swój albo nie zawraca dupy! #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4bk9

--
stevep

Taki Jaki nigdy nie był synonimem honoru.