Taki Jest Polski Ojciec

Data: 2019-03-09 16:17:07
Autor: boukun
Taki Jest Polski Ojciec
https://wiadomosci.wp.pl/ojciec-uprowadzonej-amelki-z-zarzutami-6357564258809473a

Taki Jest Polski Ojciec
1h temu

DLACZEGO pozwalają Sądy od lat że Matki nie dopuszczają Ojców po wyrokach do ich własnych dzieci ??? Miałem wtedy 40 lat, gdy urodziła się Moja Córeczka. Walczyłem 5 długich lat w Sądach Rodzinnych i w Rodzinnych Ośrodkach Diagnostyczno - Konsultacyjnych o Córkę !!! O kontakty !!! Można OSZALEĆ i mieć różne głupie POMYSŁY !!! Jeden to wytrzyma a drugi NIE !!! PRZEGRAŁEM bo Nikt Mi nie pomogł !!! Oddałem Moje ukochane Dziecko ! Dziś Mam 68 lat i NIGDY więcej nie zobaczyłem już ukochanej Córki !!!! Kocham Córkę i będę Kochał do Śmierci !!! Nikt nie zrozumie Moje cierpienia z każdym rokiem Mojej strości i żalu.

Data: 2019-03-09 19:31:53
Autor: Pajdak
Taki Jest Polski Ojciec
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q60lk1$d72$1gioia.aioe.org...
https://wiadomosci.wp.pl/ojciec-uprowadzonej-amelki-z-zarzutami-6357564258809473a

Z tego co widzę na kanałach TV i portalach internetowych wokół tego "porwania" jest jakiś smród. Okazuje się, że porwanie wymyśliła teściowa, babcia tej "porwanej" dziewczynki.

Kto wymyślił więc taka komedię promująca wizerunkowo polską policję? Ktos z Nowogrodzkiej?

--
Pajdak

Taki Jest Polski Ojciec