Taki Roltf... :)

Data: 2011-05-30 11:15:29
Autor: ..Aldi..Romek..
Taki Roltf... :)

U偶ytkownik "PawelC" <pawelcCUTTHIS@fortfun.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4de18450$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
W艂a艣nie przegl膮da艂em og艂oszenia zwi膮zane z jutrzejszym meczem i fet膮 w Krakowie, i jeden gostek z Sosnowca rzuci艂 tekst mniej wi臋cej tego formatu:
"艢l膮sk te偶 tez jedzie"...
Facet z Sosnowca m贸wi, 偶e jest z 艢l膮ska, jedzie kibicowa膰 Wi艣le na meczu z Polonia...
Co jak co, ale trzeba przyzna膰, 偶e facet ma jaja... nara偶a膰 si臋 na przynajmniej czterokrotny wpierdol... :)

:)
Sosnowiec to nie 艢l膮sk, sami sosnowiczanie widz膮 si臋 jako mieszka艅c贸w Zag艂臋bia a nie 艢l膮ska!
Poza tym, ja - na przyk艂ad - jestem kibicem Wis艂y, a mieszkam w Tychach, no i co... ?

Data: 2011-05-30 13:03:03
Autor: PawelC
Taki Roltf... :)
W dniu 2011-05-30 11:15, ..Aldi..Romek.. pisze:

:)
Sosnowiec to nie 艢l膮sk, sami sosnowiczanie widz膮 si臋 jako mieszka艅c贸w
Zag艂臋bia a nie 艢l膮ska!

To偶 w艂a艣nie, to by艂o w tym 艣mieszne.
Co prawda pochodz臋 z Tarnowa, ale po obu stronach "barykady" mam przyjaci贸艂, i troch臋 pozna艂em te 艢l膮sko-Zag艂臋biowskie szczeg贸艂y.

Poza tym, ja - na przyk艂ad - jestem kibicem Wis艂y, a mieszkam w Tychach,
no i co... ?

Nic... wczoraj na rynku ludzi z prawie Polski spotka艂em.... dla mnie to tylko dodatkowa frajda :)

Taki Roltf... :)