Taki chuj dam grosza na WO¦P!

Data: 2013-01-03 13:46:44
Autor: Przemys³aw M.
Taki chuj dam grosza na WO¦P!
Dnia Thu, 3 Jan 2013 01:22:49 +0100, boukun napisa³(a):

Kurwy nauczyli sie paso¿ytowaæ na zniewolonym narodzie i wszystko na barkach biednego narodu, by IM siê ¿y³o lepiej... Na chuj ta w³adza?

boukun

Po to by takie nieroby jak ty wyciaga³y ³apy po ja³mu¿nê.

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-03 14:04:09
Autor: boukun
Taki chuj dam grosza na WO¦P!
U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kc3ukt$nvg$1dont-email.me...
[...]

Zrobili¶ci9e kurwy z ca³ego narodu nierobów i ¿ebraków...
Tfu!

boukun

Data: 2013-01-03 14:12:50
Autor: Przemys³aw M.
Taki chuj dam grosza na WO¦P!
Dnia Thu, 3 Jan 2013 14:04:09 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Kto ci zabrania³ robiæ karierê? Opierdzielasz siê ca³e ¿ycie i têsknisz za
czasam Gierka kiedy "czy sie stoi czy siê le¿y" by³o mottem takich lewusów
jak ty. --

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyñskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcê zabiegaæ o to, by stan±æ jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaæ program 2020, zamo¿na Polska w G20 - zakoñczy³
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wyst±pienia prezesa PiS
nie pad³ jednak ¿aden konkret na temat tego planu.
Zwyciê¿ymy! Zwyciê¿ymy! Zwyciê¿ymy! - skandowa³ prezes PiS z ca³± sal±.

Data: 2013-01-03 14:21:28
Autor: boukun
Taki chuj dam grosza na WO¦P!
U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kc409l$1fj$2dont-email.me...
[...]

Jaruzelski mi zabrania³, wygna³ mnie pierwszy z kraju, bom Polak prawdziwy!

A potem z agentur± zagarnêli Polskê dla siebie, ¿aden Polak nie ma nic do powiedzenia..., co najwy¿ej mo¿e jechaæ starcom podcieraæ dupy na zachodzie, czy to lekarz, czy adwokat...

boukun

Data: 2013-01-03 14:32:49
Autor: Przemys³aw M.
Taki chuj dam grosza na WO¦P!
Dnia Thu, 3 Jan 2013 14:21:28 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Polak prawdziwy? A czym to takie co¶ siê charakteryzuje? Niechêci± do
pracy?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-01-03 14:42:43
Autor: boukun
Taki chuj dam grosza na WO¦P!
U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kc41a1$8j4$1dont-email.me...
[...]

Praca godziwa to by³a w PRLu, dzisiaj dla ludzi z moim wykszta³ceniem nie ma ju¿ godziwej pracy w Polsce...

Pracowaæ, to mogê albo na swoim, albo w godziwych warunkach i to z pe³nym socjalem...

boukun

Taki chuj dam grosza na WO¦P!