Taki filmik o rybkach znalazlem

Data: 2011-12-06 12:27:26
Autor: Piotr Molski
Taki filmik o rybkach znalazlem
Jak w tytule, fajny film o milych zwierzatkach:
http://www.youtube.com/watch?v=tVSXGrLl9-E&feature=related

pozdr
Piotr

Data: 2011-12-06 22:04:16
Autor: Daniel Kowalski
W dniu 2011-12-06 21:27, Piotr Molski pisze:
Jak w tytule, fajny film o milych zwierzatkach:
http://www.youtube.com/watch?v=tVSXGrLl9-E&feature=related

pozdr
Piotr

Faktycznie, milutkie rybeńki, zwłaszcza pod koniec ;-)

Data: 2011-12-06 13:08:08
Autor: Piotr Molski
Taki filmik o rybkach znalazlem
Jest tez filmik o niegrzecznym delfinku ;)
http://www.youtube.com/watch?v=FuQrrGBipnE&feature=related

Piotr

Data: 2011-12-07 12:56:51
Autor: krokodyl73
Dnia 06-12-2011 o 22:08:08 Piotr Molski <pmolski@ant.pl> napisał(a):

Jest tez filmik o niegrzecznym delfinku ;)
http://www.youtube.com/watch?v=FuQrrGBipnE&feature=related

Piotr

A ja napisze troche sarkastycznie...To chyba NTG:) Co w koncu delfiny  wiedza o dekompresji..I jej liczeniu:)No i..nie sadze zeby mialy jakies  P...:)

Data: 2011-12-07 13:10:26
Autor:
krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):
> Jest tez filmik o niegrzecznym delfinku ;)
> http://www.youtube.com/watch?v=3DFuQrrGBipnE&feature=3Drelated
 Trenerka nauczyła, to chciał pokazać co umie.

Co w koncu delfiny  =

wiedza o dekompresji..I jej liczeniu:)No i..nie sadze zeby mialy jakies =
 =

P...:)

U waleni, zębowców i fiszbinowców nastąpiła naturalna selekcja, osobniki zapadające na DCS nie przetrwały.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-07 15:06:03
Autor: 666.
Taki filmik o rybkach znalazlem
Co prawda nie pod wodą, ale takiego finału się nie spodziewałem:
http://www.youtube.com/watch?v=xfYAj1k9uZM

Data: 2011-12-09 00:21:16
Autor: Piotr Molski
On 7 Gru, 16:06, " 666." <j...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Co prawda nie pod wodą, ale takiego finału się nie spodziewałem:http://www.youtube.com/watch?v=xfYAj1k9uZM

W dziwny sposob bladza mysli ludzkie... ;) ;)
Tez przeszedlem do tych samych filmow co Ty i trafilem jeszcze na:
http://www.youtube.com/watch?v=vdg9gkmWsEA&feature=related
ale tutaj to juz zupelna susza, brak kropli wody.

Aha wszystko zaczelo sie od tego czy nalezy uzywac seafty gearu czy
nie:
http://www.youtube.com/watch?v=9wHreVKgOT4

pozniej byly Ptaki Hitchcock'a
http://www.youtube.com/watch?v=FVzVopbHTpw&feature=related