Taki hit, a tu cisza? :)

Data: 2009-12-05 09:45:29
Autor: Mirek Ptak
Taki hit, a tu cisza? :)
Czołem!

Czyżby umknęło?
http://polsatsport.pl/news/1203_8668.htm
Od dawna na coś takiego czekałem :) - w końcu jedna z najciekawszych dyscyplin sportowych do obejrzenia na innym kanale niż ESPN America (kiedy w Jamboxie przy okazji :) ).
Już chłodzę piwko :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-05 10:11:11
Autor: Cavallino
Taki hit, a tu cisza? :)
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hfd6j7$sae$1news.onet.pl...
[...]

Nabijasz im liczbę kliknięć, czy na złość nie napisałeś o co chodzi?

Data: 2009-12-05 10:19:27
Autor: Mirek Ptak
Taki hit, a tu cisza? :)
Dnia 2009-12-05 10:11,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Chciałem podgrzać atmosferę :) (link nieskracany, więc chyba OK? :) ) do tej pory ściągałem NFL ale z powodu małej liczby udostępniających (prywatny traker) trwało to czasem za długo.
Minus jest taki, że mecz będzie retransmitowany z czwartku, no ale na bezrybiu i rak ryba.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-05 18:25:24
Autor: Cavallino
Taki hit, a tu cisza? :)
[...]

Nie, nie ok.
Nie klikam w takie linki nie wiedząc po co.
Napiszesz o co chodzi?

>do
tej pory ściągałem NFL

Znaczy o hokej chodzi?
No to dobrze że nie klikałem, nie było po co. ;-)

Data: 2009-12-06 11:30:16
Autor: Piotr
Taki hit, a tu cisza? :)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hfe524$4ps$1news.onet.pl...
Znaczy o hokej chodzi?

raczej o futbol:
"National Football League"

pzdrw

Data: 2009-12-06 11:34:19
Autor: Cavallino
Taki hit, a tu cisza? :)
Użytkownik "Piotr" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfg144$5m0$1news.onet.pl...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hfe524$4ps$1news.onet.pl...
Znaczy o hokej chodzi?

raczej o futbol:
"National Football League"

A no tak.
Na jedno zresztą wychodzi, amerykanckie rugby też mnie nie bardzo kręci.

Data: 2009-12-06 17:12:22
Autor: Mirek Ptak
Taki hit, a tu cisza? :)
[...]

Każdego prawo :)
Mecz całkiem fajny (choć widziałem lepsze :) ), ale transmisja schrzaniona - sama jakość jak na SD jeszcze ujdzie, ale wysłali to 4:3 - porażka. Mam nadzieję, że następnym razem się poprawią.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-07 13:12:50
Autor: Cezar
Taki hit, a tu cisza? :)

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:hfgl58$vve$1news.onet.pl...
[...]

a wiadomo kto byl rezyserem 'meczu' i czy mecz skonczyl sie tak jak przewidywal scenariusz?

c.

Data: 2009-12-07 14:52:13
Autor: Mirek Ptak
Taki hit, a tu cisza? :)
Dnia 2009-12-07 14:12,  *Cezar* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Tam, w przeciwieństwie do tutaj, meczy się nie reżyseruje :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l