Taki maly projekcik

Data: 2010-02-05 20:14:48
Autor: brykacz
Taki maly projekcik
Witam,
rozpoczalem prace nad takim malym projekcikiem:
http://bryka.net.pl

Co o tym sadzicie, co warto bylo by tam dorzucic.
Jako uzytkownicy samochodow co chcielibycie umieszczac w takim serwisie?

Data: 2010-02-05 20:59:59
Autor: Kuba \(aka cita\)
Taki maly projekcik
brykacz wydusił z siebie te słowy:

[...]

jakieś gołe panienki podpinające wyciągarke w tym błocie .. albo cóś :P

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-02-05 21:31:32
Autor: Rafał Grzelak
Taki maly projekcik
Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
> serwisie?

jakieś gołe panienki podpinające wyciągarke w tym błocie .. albo cóś

O takie?
http://www.carstuckgirls.com/

;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-02-05 22:17:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
Taki maly projekcik
Rafał Grzelak wydusił z siebie te słowy:

Kuba (aka cita) wrote:

[...]

hahaha - uwielbiam jak ktoś wyciąga jakąś dziwną www w ramach "On Topic" :D

Data: 2010-02-06 06:34:49
Autor: amos
Taki maly projekcik
On 5 Lut, 22:17, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
>http://www.carstuckgirls.com/

hahaha - uwielbiam jak ktoś wyciąga jakąś dziwną www w ramach "On Topic" :D

Jak dla mniej najciekawsza galeria  "Brunette in red corvette stuck in
snow".

Zima, laska w mini w kabriolecie wypycha fure ;D

--
amos

Data: 2010-02-06 18:31:26
Autor: venioo
Taki maly projekcik
amos pisze:
Jak dla mniej najciekawsza galeria  "Brunette in red corvette stuck in
snow".

Zima, laska w mini w kabriolecie wypycha fure ;D

Na tym zdjeciu to chyba bardziej wyglada jakby jej dlonie przymarzly do blachy, bo pchania to ja tam nie widze ;)

PS. Ciekawe, czy jakby im ktos kazaal zima blache polizac to by polizaly ;)

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Taki maly projekcik