Taki obcokrajowiec mnie pytal co to ta Biedronka?

Data: 2011-03-25 20:15:23
Autor: Elvis
Taki obcokrajowiec mnie pytal co to ta Biedronka?
No wiec ja mu mowie ze to taki robak.
A on sie dziwnie spojrzal i mowi - to wy tam cos kupujecie?
W sklepie z robakiem w nazwie?

W sumie dziwne jakby sie zastanowic.

Data: 2011-03-25 19:19:32
Autor: obsewator
Elvis <elvis@zyje.pl> napisał(a):
No wiec ja mu mowie ze to taki robak.
A on sie dziwnie spojrzal i mowi - to wy tam cos kupujecie?
W sklepie z robakiem w nazwie?

W sumie dziwne jakby sie zastanowic.

:)))))))...przypadkiem nie piszesz tekstow dla jakiegos kabaretu?

Data: 2011-03-25 20:44:40
Autor: Marek Czaplicki
 obsewator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu piątek 25 marzec 2011 20:19:

[...]

a czy ten obcokrajowiec nigdy nie jadł miodu? przecież ten produkt też jest "wyprodukowany" przez jakieś owady. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-25 18:00:37
Autor: Brooks
On Mar 25, 7:44 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67....

Ten obcokrajowiec pewnie nie wie, ze jego rodzice zbierali stonke aby
ja potem mozna bylo zrzucic na uwczesny PRL i wywolac kleske
nieurodzaju oraz
w konsekwencji oslabic przemysl spirytusowy i poglowie trzody
chlewnej.

http://i.pinger.pl/pgr206/0e237ac60013ca8b4ce588e0/Stonka_by_ShadowMari.png

Brooks

Data: 2011-03-25 21:24:53
Autor: TUsk-154

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:imirbu$kpp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale takie przyjazne, to marketingowa zaleta na tym zadupiu...

Data: 2011-03-25 22:24:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-25 20:15, Elvis pisze:
No wiec ja mu mowie ze to taki robak.
A on sie dziwnie spojrzal i mowi - to wy tam cos kupujecie?
W sklepie z robakiem w nazwie?

W sumie dziwne jakby sie zastanowic.

Ale jest to poĹźyteczny owad.

Taki obcokrajowiec mnie pytal co to ta Biedronka?