Taki pomysl na ochrone oczu dla okularnika.... zamiast helmu z szybka

Data: 2009-10-07 07:10:11
Autor: gajowy
Taki pomysl na ochrone oczu dla okularnika.... zamiast helmu z szybka
pmolski@ant.pl wrote:

Witam,
okulary optyczne niezle przeszkadzaja w jezdzie. Nauczylem sie jezdzic
bez gogli, jezeli ostro pada zakladam je (model OTG), ale paruja i
jest bardzo kiepsko.

Tu masz patent na 2 w 1:
http://allegro.pl/item751770530_gogle_korekcyjne_dla_okularnika.html

BArdzo podobaja misie kaski z szyba - ale wsciekle drogie - powyzej
600 zl.

Mam poważne podejrzenie że ta szyba lubi parować i zamarzać

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-10-07 07:14:36
Autor: gajowy
gajowy wrote:

pmolski@ant.pl wrote:

> [...]
> okulary optyczne niezle przeszkadzaja w jezdzie. Nauczylem sie jezdzic
> bez gogli, jezeli ostro pada zakladam je (model OTG), ale paruja i

albo tak - nie tylko na narty:
http://allegro.pl/item752900718_okulary_sportowe_ramka_korekcyjna_s_70_wawa.html

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-10-07 08:24:53
Autor: Lusnia
gajowy pisze:
gajowy wrote:

albo tak - nie tylko na narty:
http://allegro.pl/item752900718_okulary_sportowe_ramka_korekcyjna_s_70_wawa.html

Używam ich od 6 lat. Wytrzymują u mnie 2 lata.
Gogle zakładam tylko przy śnieżycy lub dużych mrozach.
Wady - słaby plastikowy zawias uchylnej szybki. W tym roku kupiłem zapasowe szybki żółte a' 15 zł na części zamienne.

Jerzy

Taki pomysl na ochrone oczu dla okularnika.... zamiast helmu z szybka